lukkoon
Lähetetty: Ma Syys 08, 2008 10:12 am
Jääkyyneleläisiä tuloillaan, rotuna dobermanni.
Lues nämä ennen kun edes haaveilet.
Pentua ei saa myydä eteenpäin ilman lupaani, voin haluta ottaa kasvattini takaisin. Kasvattini ei myöskään saa hukkua virtuaaliavaruuteen. Kasvattajaksi pitää merkitä Veera, Jääkyynel muistakaas linkitys. Haluan kuulla erittäin paljon kuulumisia, tykkään erittäin paljon siitä että kasvattajaan pidetään yhteyttä, en kuitenkaan ota kasvattiani heti pois jos kuulumisia ei kuulu. Haluan kuulla kaikenlaisia kuulumisia, miten kotona ja kisoissa on mennyt, onko pentu suunnitelmia yms. Otan kasvattini pois jos en kuule kuulumisia pitkään aikaan, olet "kuollut" etkä vastaa viesteihini, en näe koiraa kisoissa etkä päivitä muutenkaan sivuja. Pentuja ei saa teettää kasvatillani ilman lupaa. Jos kasvattiania aikoo käyttää jalostukseen, se pitäisi saada jostain lajista valioksi tai sitten sen pitäisi olla kerännyt monia voittajatitteleitä. Omat virtuaalikoirani elävät 1-2oikeaa vuotta. En vaadi että pennun pitää elää näin kauan/vähän, saat itse päättää ikääntymisen. Haluan kuulla kun kasvattini kuolee tai kun sitä suunnitellaan lopettaa. Kannattaa tavuttaa vielä tämän sivun alku lävitse.
emänä on BH Vk3 Ek2 SchH2 Sophie. Hänen virallinen nimensä on Sophie mutta kaikki tunnemme hänet paremmin Sohvina. PAKK'a ei meinattu saada millään läpi, käytiin varmaan lähemmäs kahdessakymmenessä käyttäytymiskokeessa ennen kuin meni lävitse. VOI1 puuttuu kokonaan pk-kokeista. Työkoirakokeissa on kilpailtu, ei mitään mainittavaa ole tullut. Vepestä SOVE suoritettu. Ilmoitettu PESO:n. Jotain 5xVSP ja yksi ROP, 7xSERT. Täystypätty narttu.
isänä on Dienin hieno uros BH SchH2 Fairytale's Boy My Baby. Billyllä on vKUMA, flyballista ja koiratanssista jonkin verran pisteitä, tokosta I-tulos. Suojelussa kisaa voissa josta ei ole vielä yhtään VOI1. Yksi ROP ja monia PU-sijoituksia.
nimien teemaa tai kirjainta ei ole vielä päätetty. Alkuun saadaan kuiten Jääkyyneleen kasvattajaliite. Yhden tai kaksi pentua haluaisin sijoittaa kotiin jossa sen kanssa kisattaisiin aktiivisesti ja jolla olisi aikaa mahdollisesti kovaluonteisen koiran koulutukseen.
Drinkki-pentue, s. 12.12.08, luovutusikäisiä 19.12.08
Juulia, Geewas - Jääkyyneleen Rusty Nail (uros)
Veera, Jääkyynel - Jääkyyneleen Vodka Tonic (narttu)
Nepah, Cinemon's - Jääkyyneleen Angel's Kiss (narttu)
Lues nämä ennen kun edes haaveilet.
Pentua ei saa myydä eteenpäin ilman lupaani, voin haluta ottaa kasvattini takaisin. Kasvattini ei myöskään saa hukkua virtuaaliavaruuteen. Kasvattajaksi pitää merkitä Veera, Jääkyynel muistakaas linkitys. Haluan kuulla erittäin paljon kuulumisia, tykkään erittäin paljon siitä että kasvattajaan pidetään yhteyttä, en kuitenkaan ota kasvattiani heti pois jos kuulumisia ei kuulu. Haluan kuulla kaikenlaisia kuulumisia, miten kotona ja kisoissa on mennyt, onko pentu suunnitelmia yms. Otan kasvattini pois jos en kuule kuulumisia pitkään aikaan, olet "kuollut" etkä vastaa viesteihini, en näe koiraa kisoissa etkä päivitä muutenkaan sivuja. Pentuja ei saa teettää kasvatillani ilman lupaa. Jos kasvattiania aikoo käyttää jalostukseen, se pitäisi saada jostain lajista valioksi tai sitten sen pitäisi olla kerännyt monia voittajatitteleitä. Omat virtuaalikoirani elävät 1-2oikeaa vuotta. En vaadi että pennun pitää elää näin kauan/vähän, saat itse päättää ikääntymisen. Haluan kuulla kun kasvattini kuolee tai kun sitä suunnitellaan lopettaa. Kannattaa tavuttaa vielä tämän sivun alku lävitse.
emänä on BH Vk3 Ek2 SchH2 Sophie. Hänen virallinen nimensä on Sophie mutta kaikki tunnemme hänet paremmin Sohvina. PAKK'a ei meinattu saada millään läpi, käytiin varmaan lähemmäs kahdessakymmenessä käyttäytymiskokeessa ennen kuin meni lävitse. VOI1 puuttuu kokonaan pk-kokeista. Työkoirakokeissa on kilpailtu, ei mitään mainittavaa ole tullut. Vepestä SOVE suoritettu. Ilmoitettu PESO:n. Jotain 5xVSP ja yksi ROP, 7xSERT. Täystypätty narttu.
isänä on Dienin hieno uros BH SchH2 Fairytale's Boy My Baby. Billyllä on vKUMA, flyballista ja koiratanssista jonkin verran pisteitä, tokosta I-tulos. Suojelussa kisaa voissa josta ei ole vielä yhtään VOI1. Yksi ROP ja monia PU-sijoituksia.
nimien teemaa tai kirjainta ei ole vielä päätetty. Alkuun saadaan kuiten Jääkyyneleen kasvattajaliite. Yhden tai kaksi pentua haluaisin sijoittaa kotiin jossa sen kanssa kisattaisiin aktiivisesti ja jolla olisi aikaa mahdollisesti kovaluonteisen koiran koulutukseen.
Drinkki-pentue, s. 12.12.08, luovutusikäisiä 19.12.08
Juulia, Geewas - Jääkyyneleen Rusty Nail (uros)
Veera, Jääkyynel - Jääkyyneleen Vodka Tonic (narttu)
Nepah, Cinemon's - Jääkyyneleen Angel's Kiss (narttu)