Sivu 1/3

Kokert H-pentue - novascotiannoutaja

Lähetetty: To Syys 01, 2011 2:03 pm
Kirjoittaja Nikke
Novascotiannoutajia

Kuva

Suunnitteilla olisi käyttö, että näyttö tollereita loka-marraskuulle. Suvussa tulee olemaan hyvin vanhaa linjaa, joka on todella kiva nähdä. Pentue tulee olemaan Kokertin nimen alla. Otan max. 3 varaajaa, mutta jos kiinnostujia ei löydy voi pentuja syntyä kaksi kappaletta. Odotan, että pennuista tulisi mejä ja nome kisaajia, ehkä myös mejä valioita.

Vanhemmat ovat...

Emänä pitkä sukuinen tolleri BH, NOU, HK3, RH-E, vFIN JVA Graz Not So Nice. Ninan kanssa olemme kisanneet erillaisia lajeja ja tavoitteena olisi tulla nome valioksi ja toko. Luonteeltaan Nina on melko arka. Nina tykkää leikkiä ja juoksennella. Tottelee todella hienosti perus käskyjä, myös vaikeampia.

Isä tulee olemaan BH, NOU, HK1, RH-E, vFIN JVA Piquantin Despotia. Koira on hyvin painotettu mejään, joka kisaakin melkein kaikissa maissa VOI luokassa. Luonne herrarra on hyvin rauhallinen ja luottavainen. Desin luottamuksen on vaikea saada. Luottaa vain harmenpiin ihmisiin. Osaa Desi myös antaa läheisyyttä silloin tällöin.

Nimet
Saa itse keksiä, mutta ainoa ehto että alkaa H-kirjaimella.

u. Kokert Hugo
u. Kokert Harry
u. Kokert Hunter
n. Kokert Hailey
n. Kokert Haviva
n. Kokert Heta Yael


Varaajat 3/3
- u. Kokert Honest Mistake, Hilmeri
- n. Kokert Heartbreaker, Red
- n. Kokert Heta Yael, Nikke

Re: Kokert H-pentue - novascotiannoutaja

Lähetetty: To Syys 01, 2011 3:13 pm
Kirjoittaja Hensu
Uskaltaisitko de Veranoon tytön luovuttaa jalostuskoiraksi? Kimaltelevaksi näyttelytähdeksi? Taitavaksi tokoilijaksi ja nopeaksi nomeilijaksi? :mrgreen:

//
Gilla & Lauha on ilmottu Saksan voittajaan ;)

Re: Kokert H-pentue - novascotiannoutaja

Lähetetty: To Syys 01, 2011 5:04 pm
Kirjoittaja Nikke
Hensu tottakai teille lähtee pentu. Ainoot kriteerit olisi kisaus puolella, että näyttelyitä ja nomea, ehkä myös mejää :) Ajattelin, että pitäiskö munkin pitää yks tyttö? No katsellaan kuinka moni on kiinnostunut!

/ Oon kyllä todella ylpeä Gillasta! Hienosti menestynyt ja saanut tuloksia neiti. Kuulin, että neiti olisi saamassa jälkeläisiä :)

Re: Kokert H-pentue - novascotiannoutaja

Lähetetty: Ti Syys 06, 2011 4:53 pm
Kirjoittaja Hensu
Ääh pitäisi tutkia enemmän :( Mun on perutettava. Emä vaikutti kivalle, mutta olen isän siskon pojan ottanut juuri.

Re: Kokert H-pentue - novascotiannoutaja

Lähetetty: Ti Syys 06, 2011 5:02 pm
Kirjoittaja Nikke
Asia selvä!

Re: Kokert H-pentue - novascotiannoutaja

Lähetetty: Ti Syys 20, 2011 4:30 pm
Kirjoittaja Nikke
kukaan?

Re: Kokert H-pentue - novascotiannoutaja

Lähetetty: Ke Syys 21, 2011 8:09 pm
Kirjoittaja Red
Olisihan tuollainen ihana mutta sivuni ovat sen verran kesken etten varmaan vielä voi koiraa sinne ottaa. :(

Re: Kokert H-pentue - novascotiannoutaja

Lähetetty: Su Syys 25, 2011 10:48 am
Kirjoittaja Nikke
Niin :s Jos saat sivut valmiiksi ennen pentueen syntymää olisi kiva saada uusia tolleri harrastajia. Mieluiten sinulle pennun antaisin, kunhan saisin nähdä minne koira menisi ja pennun käyttö ja kisa tulevaisuus.

Re: Kokert H-pentue - novascotiannoutaja

Lähetetty: Ma Syys 26, 2011 12:17 pm
Kirjoittaja Hilmeri
Minä voisin varata pennun :) Uros pennun ja jossen nimen saa ite päättäää ni oisko Honest Mistake eli Mikke mitään :) ja sivuilleni oisi linkki tässä: lamppurodeon.webs.com

Re: Kokert H-pentue - novascotiannoutaja

Lähetetty: Ke Syys 28, 2011 5:05 pm
Kirjoittaja Nikke
Olisi kiva kuulla enemmän pennun tulevaisuudesta, myös kisanäyttö. Mahdollisesti kuvat jotka tulevat koiralle?

Re: Kokert H-pentue - novascotiannoutaja

Lähetetty: Ke Syys 28, 2011 5:20 pm
Kirjoittaja welmu
Mä en nyt ole ihan varma otanko vai en, koska on jo aikas kivasti näitä koiria, mutta katselen!

Re: Kokert H-pentue - novascotiannoutaja

Lähetetty: Ke Syys 28, 2011 5:42 pm
Kirjoittaja Red
Nyt mun sivut on kutakuinkin valmiit. Haluaisitko pennun TÄNNE luovuttaa?
Pentu pääsisi kisaavaan kotiin. Lajeina ainakin näyttelyt ja varmaan ToKo/Agi?

Re: Kokert H-pentue - novascotiannoutaja

Lähetetty: Ke Syys 28, 2011 7:12 pm
Kirjoittaja Hilmeri
^^^ Nooh pennusta tulis tämmönen moni harrasteinen koira ainakin 3 lajiin eli luultavasti nome/toko/agi tai sit jotain muuta kuten esmes vepe tai maastoesteitä. ja kuvat on avo ja pentu ajalle.

Re: Kokert H-pentue - novascotiannoutaja

Lähetetty: To Syys 29, 2011 2:20 pm
Kirjoittaja Nikke
Redille lähtee pentu ainakin meiltä :)

Hilmeristä en vielä tiedä :s Kuullostaa jotenkin epävarmalta. Mutta voin antaa sinulle pennun jos koira saa varmasti kisaavan ja pysyvän kodin :)

Re: Kokert H-pentue - novascotiannoutaja, 1 vapaana!

Lähetetty: To Syys 29, 2011 5:23 pm
Kirjoittaja Red
Kiva alankin jo sivuja väsätä :)