Sivu 1/3

Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: La Kesä 14, 2008 9:36 am
Kirjoittaja Viuki
Avenaan olisi tarkoitus tulla tämän vuoden aikana kaksi pentuetta.

L-pentue
Avenan L-pentue syntyy touko-kesäkuussa. Pennut ovat väriltään blenheimejä sekä mahdollisesti tricoloureja. Pentueen pennut voivat saada korkeintaan yhden pienen pentueen elämänsä, ettei suku yleisty liikaa(emänemä EF Martha)!

Emänä tulee olemaan Avena Ei Juuri Järin Suuri eli tutummin Luna. Luna on Avenan ensimmäisestä pentueesta. Lunalla on pari SERTiä, sekä pisteitä koiratanssista(kilpailukalenteri ei ole ajantasalla). Luna on ollut Champion of Champions-näyttelyssä ainoana cavalierinä, ja selvisi 2. kierrokselle asti. Lunan isä kilpaili Veteran of Veterans-kilpailussa silloin, ja menestyikin hyvin.
Isä pentueessa olisi yhden SERTin saanut Ice Heart's Atlas. Atte on kisannut näyttelyiden lisäksi tokossa. Aten valitsin isäksi, sillä toivon sen luonteen periytyvän sen pennuille.

Tämän pentueen pennut voivat kilpailla Vaalean Kuiskauksen erikoiskilpailuissa heidän kasvateilleen, sillä Atte on sieltä kotoisin.
Pentujen nimet alkavat L-kirjaimella ja pennut saavat alkuliitteen Avena.

Varaukset:
Viuki, Avena, narttu

Pentue syntynyt!
Blenheim-narttu, Avena Lumikukka jää kotiin. Tricolour-uros, Avena Lilliputti etsii vielä kotia.

K-pentue
Heinäkuun tienoilla olisi aika toisen pentueemme. Pennut ovat väriltään ruby tai black&tan. Pentueen pennut voivat saada korkeintaan yhden pienen pentueen elämänsä, ettei suku yleisty liikaa(emänemä EF Martha)!

Emänä olisi sijoitusnarttumme Avena Ensimmäinen Kaiken Ottaa eli Sinna. Sinnalla on 5 sertiä ja kaksi vkumaa, ja se on kerännyt paljon pisteitä koiratanssista.
Isänä pentueessa toimii yhden SERTin napannut uroksemme Petit Ami of Bien Chien eli Ami. Ami on kisannut näyttelyiden lisäksi tokossa(kilpailukalenteri ei ole ajantasalla).

Nimet alkavat K-kirjaimella ja ne saavat alkuliitteen Avena.

Varaukset:
Viuki, Avena, uros?
marsu, Silver Paw's, b&t uros

Nimilista, punaiset varattu:

Avena Katti Kamala
Avena Kosmo Komea -Viuki
Avena Käpä Kätevä
Avena Kusti Kutina
Avena Kelju Ketale
Avena Kille Kilinä
Avena Kipa Kirpeä - marsu
Avena Kössi Kö..?
Avena Kylli Kylläinen

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Ke Kesä 25, 2008 6:36 pm
Kirjoittaja marsu
Milloin suurinpiirtein loput vauvelit syntyvät? :D

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Pe Kesä 27, 2008 8:17 am
Kirjoittaja Viuki
marsu, Sinnan ja Amin pentuja odotetaan heinäkuulle.

Eikö kukaan todella halua pentua?

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: La Kesä 28, 2008 6:09 pm
Kirjoittaja marsu
joo tiedän,mutta lähinnä tarkoitin,etttä heinäkuun alkupolella, loppupuolella,keskellä?? Niin osaisi varautua ja vähän tehdä alustavasti sivuja ;)

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: To Heinä 10, 2008 10:26 am
Kirjoittaja marsu
ylöspäin

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: To Heinä 10, 2008 11:03 am
Kirjoittaja Viuki
Laskettuaika on 31.7, käväistiin juuri ultrassa ja kaksi pentua näkyi.

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: To Heinä 10, 2008 1:02 pm
Kirjoittaja marsu
okei kiitoksi tiedosta jään innolla odottelemaan
http://www.freewebs.com/hurrikans/
käväiseppäs ihan piruttain kysymässä kanitsulta haluaisiko hän cavalier pentua(olen yhteistyössä hänen kanssa)

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Ti Heinä 15, 2008 4:17 pm
Kirjoittaja Tuohimopsi
.

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Pe Elo 01, 2008 6:57 pm
Kirjoittaja marsu
uppista
onkos pennut syntyneet?
Viitsitkö linkittää Amin ja sinnan sivut?

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Pe Elo 08, 2008 6:45 pm
Kirjoittaja Viuki
Laitan tähän linkit :)

Sinna
Ami

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Pe Elo 08, 2008 7:46 pm
Kirjoittaja marsu
http://www.freewebs.com/ssilvers/zippo.htm
tuossa on sivut pitää vielä täyddentää sukutaulu ja hommata kuvat. Kutsuma nimi varmaan vaihtuu Dani ksi tai Zorro ksi

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Su Loka 12, 2008 11:55 am
Kirjoittaja kiz
Heips!
Onko tuo Avena Lilliputti jo löytänyt itselleen kodin? Olisin nimittäin erittäin kiinnostunut pojasta. <3

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Pe Loka 17, 2008 1:47 pm
Kirjoittaja Viuki
kiz kirjoitti:Heips!
Onko tuo Avena Lilliputti jo löytänyt itselleen kodin? Olisin nimittäin erittäin kiinnostunut pojasta. <3
Lilliputti ei ole löytänyt kotia. Millaiseen kotiin pääsisi?

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Pe Loka 17, 2008 2:14 pm
Kirjoittaja kiz
Olen vasta aloittelemassa virtuaalikennel-touhuja, ja minulla on kennelkin vasta tulossa, mutta olisi mahtavaa, jos saisin tämän herran sinne kahden muun cavalier herran seuraksi (lisää cavaliereja on kyllä tulossa)! Virtuaalikennelilläni ei vielä ole valmiita sivuja, mutta kaikki tekstit ym. ovat valmiina tiedostoina odottamassa koneellani. Mutta väliaikaiset sivut voisin vaikka jo väsätä herralle, tai sitten laittaa sinulta tämän palleroisen varaukseen odottelemaan sitä, että se pääsisi omaan kotiinsa. :)

Aloittelin virtuaalikennel harrastuksen tässä parisen kuukautta sitten, jolloin päätin vaihtaa virtuaalitallista virtuaalikenneliin. Virtuaalitalli-touhuja olen harrastanut liki 5 vuotta, joten touhu olisi minulle suht tuttua. :)

Koira saisi ensinnäkin lopullisen, huolehtivan ja rakastavan kodin. Aikoisimme harrastaa ainakin näyttelyitä sekä mahdollisesti myös tokoa ja agilityä. Jalostustakin olisi herralle luvassa. (: Olisin mielettömän onnellinen, jos saisin tämän koiran tulevaan kenneliini, koska jostainhan se on minunkin aloitettava tämä harrastus. ;D Toivottavasti ymmärrät.

Ja toivon ihan mielettömästi, että juuri minä saisin tämän pojan mukaani, koska ihastuin häneen täysin! Lisää pojan tulevaisuudesta kerron mielelläni, jos haluat vain kuulla. :) Virtuaalimaailma suorastaan huutaa cavalierien puutteessa, joten olisi kiva, jos saisin hänet menestymään ja jatkamaan sukua omaan, valmistuvaan kenneliini. Kiitoksia jo etukäteen!
Nyt jään innoissani odottelemaan vastaustasi. :)

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Pe Loka 17, 2008 2:34 pm
Kirjoittaja Viuki
Aiotteko kisata paljonkin? Missä lajeissa?
Mikäli aiot käyttää jalostukseen, niin korkeintaan kolmen pennun pentue. Pennut eivät mielellään enää saisi lisää pentuja, sillä Marthan suku on jo nyt aivan liian yleinen. Paras olisi, mikäli Lilliputtia ei käytettäisi ollenkaan jalostukseen, mutta mikäli välttämättä haluat, niin pieni pentue olisi mahdollinen.