Sivu 1/2
Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: To Syys 29, 2011 3:52 pm
Kirjoittaja Vinta
Hallavintille olisi syksyn aikana suunnitteilla ensimmäinen ja ainoa australianpaimenkoira-pentue, jos kiinnostuneita löytyy. Aluksi tarkoituksena ei ollut teettää ko. rodun pentuetta Hallavintin nimen alle, mutta toisin kävi !
Pentueen emänä toimii täysin evm-sukuinen narttuni
BH, vPVA, VK1, Jk1, RH-F A Tihkun Pikkunäppärä Pihkatassu. Pihka on kaunis ja rodunomainen, erikoisella värityksellä varustettu nuori neiti. Pihkan kanssa kilpaillaan pääasiassa käyttölajeissa, kuten esim. viestissä, jäljessä ja agilityssa. Näyttelyistä se on saanut erinomaista ja kerännyt kaksi sertiä.
Pihkan sulhasena toimii amerikkalaissyntyinen evm-uros
Neskas Tasmanian Devil. Tatum on väritykseltään black tricolor ja sillä on typistetty töpö.
Varaajien tulee lukea
myyntiehdot ja noudattaa niitä !
Varaukset 4/4
u.
Hallavintin Dola Distel - seita/Rumoer
u. Hallavintin Dolche Dollar - Gabrielle/Redret
u.
Hallavintin Dino Dalton - Varga/Hallavintin
n.
Hallavintin Danker Dola - Indy/Sgolan
Pentujen nimet tulevat alkamaan D'llä ja ne ovat kaksiosaiset. Nimet voi valita täältä.
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: To Syys 29, 2011 5:29 pm
Kirjoittaja Red
Mä kyllä tosta nartusta pennun haluaisin. Haluaistko meille
Soihtuun pennun antaa näyttelyihin ja paimennukseen/tokoon?
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Pe Syys 30, 2011 5:32 pm
Kirjoittaja Vinta
Enpä oikein tiedä, koska sulla ei ole yhtäkään koiraa tarjota näytöksi..
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Pe Syys 30, 2011 6:08 pm
Kirjoittaja Red
Ei niin, mutta lupaisin kyllä kilpailuttaa sitä todella aktiivisesti jos pennun saisin. Voisit vaikka otaa sen pois jos en tarpeeksi aktiivisesti kilpailuttaisi.
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Su Loka 02, 2011 5:11 pm
Kirjoittaja Vinta
Harkitsen asiaa ja katson ilmaantuuko muita varaajia vielä.
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Su Loka 02, 2011 7:58 pm
Kirjoittaja Red
kiitos.
Edit/ Niin voisikos meille lähteä pentu? Sori olen kärsimätön ......
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Ke Loka 05, 2011 4:39 pm
Kirjoittaja Gabrielle
Kirjoittelin omaan topickiin mutta kirjotan myös tänne että huomaat. :)
Gabrielle kirjoitti:Varga, vois kiinnostaakkin. Urosta miulla ei vielä ole ja löytyis kuvatkin sopivasti sille joten jos vain sopii, miulle voi pistää uroksen varaukseen. :--)
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: To Loka 06, 2011 12:34 pm
Kirjoittaja Vinta
Red
Edelleenkin.. Katsotaan nyt.
Gabrielle
Laitan pennun varaukseen. :)
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Pe Loka 07, 2011 2:39 pm
Kirjoittaja Indy
MÄ OLEN KIINNOSTUNUT !
Mulla meni juuri yksi koira ainakin hetkeksi kisaeläkkeelle, joten yhdelle olisi tilaa.
Narttu pentu kiinnostais. Kisattaisiin vepessä, tokossa, näyttelyissä, koiratansissa ja PKssa. Muitakin lajeja tietenkin tulisi, pääasiassa pentu olisi käyttöpuolenkoira.
Sgolaniin se pentu pääsisi asustelemaan.
Joskus tulevaisuudessa EHKÄ olisi pentuekin mahdollinen, riippuen toki kisautuksesta, terveydestä ja Sinun suostumuksesta. Uroskin tietenkin valikoitaisiin, tarkasti.
/
Näyttönä Dezi
sa esit
// Taiteilin sivutkin jo.
Ansa esittäytyy (:
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Pe Loka 07, 2011 2:46 pm
Kirjoittaja Vinta
Sulle uskallan myös luvata pennun. :)
/ Kaikki pennut varattu, koska päätin jättää itselleni yhden kisakaveriksi !
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Su Loka 09, 2011 3:26 pm
Kirjoittaja Gabrielle
Onko siulla ehdotuksia/toivomuksia nimelle ? :--)
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Su Loka 09, 2011 11:58 pm
Kirjoittaja Vinta
Pentujen nimet tulevat alkamaan D'llä ja ne ovat kaksiosaiset. Nimet voi valita
täältä. :)
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Ma Loka 10, 2011 12:33 am
Kirjoittaja seita
mun pupsille vaikka Hallavintin Dola Distel :) teen sivut piakkoin valmiiksi.
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Ma Loka 10, 2011 1:12 am
Kirjoittaja Vinta
Kuulostaa paljolti nartun nimeltä, mutta laitan ylös jos sen tahdot. :)
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Ma Loka 10, 2011 1:29 am
Kirjoittaja seita
jep mietin itsekin että onkohan tuo liian tyttömäinen mutta tykästyin siihen.

jos haluaisit että vaihdan sen niin nimeksi voisi tulla dola diezel