Terranoiksen C-pentue / bpkt

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Lania
Kanada
Viesti:

Terranoiksen C-pentue / bpkt

Viesti Kirjoittaja Lania »

Terranoiksessa on aika siis vihdoin B-pentueelle. Pennut tulevat olemaan belgianpaimenkoira tervuereneita. Pennut ajoittuvat luultavimmin nyt lokakuulle, riippuen kuinka saadaan varauksia täyteen.

Isänä toimii oma urokseni,
BH Hk3 Jk2 Tk3 vFIN KVA VAVA vFBV vKTV vMEVA Greyfall's Ambitious.
Colelta löytyy näyttelypuolelta 8xSERT, 5xROP, 3xVSP. Cole on valioitunut agilitystä, maastoesteistä, hausta, koiratanssista ja flyballista. Paimennuksessa kisaa AII ja tottelevaisuudessa EVL-luokassa. Palveluskoiralajeista Colella on myös jäljestä koulutustunnus Jk2. Cole on luonteeltaan sosiaalinen, vilkas ja tarkkaavainen. Harrastuskoirana Cole on upea, työskentelynhaluinen, toiminnallinen, nopea ja kuuntelevainen. Colelta löytyy kyllä myös itsepäisyyttä ja omaa tahtoa.

Emäksi olen valinnut myös oman narttuni,
BH Hk2 Tk1 vPVA VFBVJ-08 vGBR & vBEL & vKRE & vLT & vSWE & vCA MVA vSWEW-08 vMV-08 vCAW-08 Terranois Avens Thistle.
Thistalta löytyy näyttelyistä 12xSERT, 6xROP, 5xVSP. Thista on valioitunut paimennuksesta. Palveluskoiralajeissa Thista kisaa haussa, tällä hetkellä VOI-luokassa. Tottelevaisuudessa kisaa vasta ALO-luokassa, koiratanssista 56 pistettä ja flyballista 40 pistettä + VFBVJ-08. Thista on luonteeltaan utelias, energinen iloinen häseltäjä, mutta suhtautuu kuitenkin hieman varauksellisesti kaikkeen vieraaseen. Thista on loistava harrastuskoira, joskus vain kärsivällisyys saattaa heittää Thistalla ja tuottaa hieman ongelmia, mutta tätä työstetään Thistan kanssa ajan kanssa paremmaksi.

Tarkempaa tietoa syntymäpäivästä tulisi sitten kun varauksia on saatu mukavasti.

Jos olet kiinnostunut, vapaamuotoista hakemusta alle sitten vain. Toivoisin että kertoisit ainakin paikan mihin pentu pääsisi, näyttäisit hieman sivu-, ja kisanäyttöä ja kertoisit jonkinverran tulevaisuudensuunnitelmista. Pennuille haen aktiiviset ja hyvät kodit.

Varaajat: TÄYNNÄ
Jerry / narttu /
Grizz / uros / Terranois Cartoon Hero
donga / sij.narttu / Terranois Circle Of Love
hayano / narttu / Terranois Colors Of The Wind
jannsu / narttu / Terranois Cloud 9

Nimet: TÄYTYI MUUTTAA, lukekaa toiselta sivulta löytyvä viesti.
Terranois Candy Holic
Terranois Chocolate Disco
Terranois Ceramic Girl
Terranois Computer City
Terranois Computer Driving
Terranois Crystal Legend
Terranois Ceremony Commences
Terranois Comical World
Terranois Crazy Motorcycle Chase
Terranois Change The World
Terranois Castle Oblivion
Terranois Crazy Rainbow
Terranois Cloud 9 jannsu
Terranois Cartoon Hero Grizz
Terranois Caramelldansen Jerry
Terranois Circle Of Love donga
Terranois Colors Of The Wind hayano
Terranois Crazy Cake
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Re: Terranoiksen B-pentue / bpkt

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja hayano »

Äääääh... Hitsi olis niin ihana saada tervu neitokaine. Etenkii ku on hyvät kuvatkii nytte. Ja noin upeet vanhemmat.
Halisin niin paljon. Koira määrä aika huikee, tosin 4 koiraa saa laitettua eläkkeelle heti ku saa VOI luokan tulokset Jäljestä ja IPOsta.

Pitää viel miettiä tätä.
Kuva

Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Grizz
Nakkisotilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grizz »

Ooh, on kyllä pakko laittaa viestiä.
Olisin siis kiinnostunut uroksesta ja koirahan tulisi Derribariin. Derribarissa siis asustelee ennestään pari belgiä, muuta samojedi ja jämtlanninpystykorva. Kisanäyttöä voisin antaa, vaikkapa Dixistä ja Cindystä, sivunäyttöä tuleekin siinä samalla. Kisaamislajeiksi olen suunnitellut hakua, paimennusta, tokoa ja näyttelyitä. Myöhemmin kun noissa mahdollisesti valioidutaan niin lisää lajeja on luvassa. Jalostuskäyttöä en ole vielä yhtään miettinyt, mutta ehkä joskus sekin saattaisi olla ajankohtaista. Jos uskallat antaa pennun minulle niin nimeksi varaisin Terranois Bendable Mind:in :)
Everything is not what it seems.
Lania
Kanada
Viesti:

hayano, mieti rauhassa vain.

Grizzille lähtee kyllä pentu (:
Kuva
  • your my lucky ace
jannu
Kanada

Viesti Kirjoittaja jannu »

vitsi, houkuttelis ottaa narttu, ja mahdollisesti sijotus. Isäkin on miron veli (greyfall's Avenger - en käytä näillä näkymin jalostukseen ) .. Äääh, löytyykö sulta kuvia vai..? vitsi, tosi paljon houkuttelis ;s
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
donga
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja donga »

MINULLE! :00000

Joo siis mä haluvaisin itselleni belgilapsosen! Tulisi Hulttioon (lisää loppuun vaikka koirat.htm niin näät sivuja vähäc, saan pian kyllä loppuun kennelin!), jossa kasvattelen belgejä :3 Kisaisin tokossa, agilityssä ja palveluksessa, paimennuksessa aina kun muistan! Se aina unohtuu, mutta kyllä mulla siitäkin tavoitteena se valionarvo on! Mulla on aika paljon tällasta fiiliskisailua, että mikään himoaktiivinen en ole, mutta kisailen aina, kun siltä tuntuu!
Sukupuolesta en ole varma, mutta Terranois Brick-A-Brack olisi nimenä aika ___ Mä kattelen omaa kuvavarastoani ja lupia ja jos vaikka sitten ilmottelisin sukupuolen, jos pienen painajaisen saisin! :>
Lania
Kanada
Viesti:

jannsulle antaisin todella mielelläni pennun, sijoitukseenkin (: Kuvia ei itselläni valitettavasti ole :\ Olen menossa kyllä 25.päivä Seinäjoen näyttelyyn ja voisin yrittää kuvata jos ehdin sipukkakehältä hyppelehtiä belgikehälle jossain välissä

dongallekin lähtee ehdottomasti penska ;> Varailen sinulle tuon nimen.
Kuva
  • your my lucky ace
hayano

Äh kyllä mun on nyt ainakii alustavasti pakko pentua pytää niin hyvät vanhemmat ja kaikkea :D

Eli pentu tulisi aluksi Rasget'siin, mutta siirtyisi piakkoin belgejä kasvattavaan kenneliini kun san ensin sivut valmiiksi.
Kisattaisiin aktiivisesti valioksi asti agilityä, jälkeä, paimennusta ja pelastusta. Sekä näyttelyissä pyörähdeltäisiin kuvista riippuen jonkin verran. Sekä sitten ei nin aktiivisesti tokossa ja joko koiratanssissa, flyballissa ja vesipelastuksessa.
Nartun voisin ottaa mielummin koska noita uroksia on kertynyt jonkin verran ja paremmat kuvat on nartulle myös tiedossa.
Kisa näyttönä Layil ja Varjo.

(niin ja Rasgetsiin yritän uutta ulkkaa saada koko ajan mutta vähän vaikeuksia just nyt, ja päivittelen tekstejä että sivut on tauolla, ni en osotetta viitti laittaan mutta tuolta koirien sivuilta pääsee kurkkimaan ku klikkaa tokaa xXx linkkiä :D )

// Ja Tämmöset kuvat neiti saisi
Kuva

donga
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja donga »

Joo eli mulle se narttu sit :D Ja Jerryn kans ilmeisesti sovitteki et se tulee sijoitukseen ja sehän on passeli mulle!
Lania
Kanada
Viesti:

^^ Jees, sulle narttu ja sijotukseen :D

hayanolle alustava varaus nyt sitten.
Kuva
  • your my lucky ace
jannu
Kanada

höh, olisin tahtonun sen sij. nartun kun ensiksi kysyinkin ;s mutta, mielellään ottaisin tästä pennun jos annat. Mietin vielä sukupuolta? Tarvitseeko mun kertoa minne pentu lähtee, kun niin paljon olet varmasti nähny mua kisakentilläkin. Ite olen kanssa tulossa seinäjoen KV näyttelyyn, ja jos ne ykköset on kasijen aikaan niin kai mie saan nappastua jotkut kuvat.
Lania
Kanada
Viesti:

^^ Jerryn (Terranoiksen toinen ylläpitäjä) kanssa ehdimme miettiä sijoitus menee dongalle, mielellään sinullekin se olisi mennyt. Mutta jees, pentu lähtee sinulle myös. Ei tarvitse kertoa mihin menee ym. kun tiedän kyllä mihin menee jne ;>. Varaukset ovat nyt sitten täynnä.
Kuva
  • your my lucky ace
jannu
Kanada

Terranois Blind Alley nimi meille. ;> mietin tuota sukupuolta, jos teitä ei haittaa niin olisiko mahdollista saada kumminkin narttu? Nartun mielummin kumminkin ottaisin, kun onjo uroskin.
hayano

Juu ja mun muppelon nimeksi Terranois Bend Over Backwards
Kuva

Vastaa Viestiin