M: villakoiria ja saksanpaimenia

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

M: villakoiria ja saksanpaimenia

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Nyt on taas aika etsiä muutamalle vanhalle kasvatille uusia koteja, jossa koira ei jäisi nyrkkaan vain pyörimään.

Uudelta kodilta toivoisin jotakin pientä aktiviteettia koiran elämään edes pienimuotoisen kisailun muodossa. Mahdollinen jalostuskäyttö on sallittua suurimmalla osalla kasvateista, mutta varmistathan vielä asian, jos jalostuskäyttö kuuluisi tulevaisuuden suunnitelmiin. Tämä koskee nimenomaan saksanpaimenkoiria! Osalla koirista on jo jotain tuloksia, kaikilla ei kuitenkaan. Kuvat eivät tule mukana, niillä joilla niitä on. Kaikille koirille löytyy sukutaulu täältä sekä muuta tietoa.

MYYNNISSÄ OLEVAT
saksanpaimenkoirauros Gendarme's Indeever, ei sivuja eikä tuloksia (tiedettävästi)
saksanpaimenkoirauros Gendarme's Lokesh, ei sivuja eikä tiedettävästi tuloksia
saksanpaimenkoirauros Gendarme's Vacation in California, ei tuloksia mutta sivut löytyvät
saksanpaimenkoirauros Gendarme's Road Runner, ei tuloksia eikä sivuja
saksanpaimenkoiranarttu Gendarme's Ruby Hunter, ei sivuja eikä tiedettävästi tuloksia

toyvillakoirauros Gendarme's Gosta Yardan, sivut löytyvät, ei tuloksia (tiedettävästi)
toyvillakoirauros Gendarme's Jaquan, ei tuloksia (tiedettävästi)
toyvillakoirauros Gendarme's What Is Being Brave?, RH-E ja sivut löytyvät
toyvillakoirauros Gendarme's Mitä Jos Mikään Ei Riitä?
toyvillakoiranarttu Gendarme's Mitä Jos Kuu Kaiken Kertoi?
toyvillakoiranarttu Gendarme's Mitä Jos Rakastuisimmekin?
toyvillakoiranarttu Gendarme's Gosta Hadiya, sivut löytyvät, ei tuloksia

isovillakoiranarttu Gendarme's Best Thing in Town, ei tuloksia mutta sivut löytyvät


MYYDYT
dalmatiankoiranarttu Gendarme's United Blossom, FEMMILLE
sileäkarvainen noutajanarttu Gendarme's Tanwy Sienna, SUSITYTÖLLE
saksanpaimenkoiranarttu Gendarme's Lona, SEITALLE
saksanpaimenkoiranarttu Gendarme's Nanette, Hilmerille
bordercollieuros Gendarme's Flash, ei tuloksia JABBERJAYLLE
vehnäterrierinarttu Gendarme's J'aime les Champignons de Paris, ei sivuja eikä tuloksia SHADYLLE
dalmatiankoirauros Gendarme's Zany Zephyr, sivut löytyvät, joitakin tuloksia, kuvat saa mukaan.ZIWALLE
dalmatiankoiranarttu Gendarme's Undivided Mercy, ei tuloksia eikä sivuja ZIWALLE
sileäkarvainen noutajanarttu Gendarme's Lavender Grey, DENEOLLE


Toivottavasti mahdollisimman moni löytäisi uuden hyvän kodin, nyt vain viestiä peliin :)
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: M: sakemanneja, dalmatialaisia ja pieniä villakoiria

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mun on pakko tulla kitisee, että Lokeshin ja Lonan suku on toisiksi yleisin sakusuku (terveisin omistanut vahingossa samaa aikaa viisi koiraa kyseisestä suvusta), joten mä en ite lähtis tota sukua enää hirveästi levittämään (jonka takia en sitä Gendarme's Peut-être Elle Est Trop Belleäkään käyttänyt jalostukseen).

Voisin ottaa noista sakuista jonkun muun, mutta mun koodit on niin täynnä ettei niihin mahdu enää yhtäkään fci ykköstä. :(
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: M: sakemanneja, dalmatialaisia ja pieniä villakoiria

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Olen pannut merkille saman asian, noi kuuluvat siihen pieneen osaan, jonka jalostuskäyttö ei ole sallittua. Mäkään en ole näillä näkymin käyttämässä Bellen siskoa Cardaa jalostukseen tuon suvun yleisyyden takia. Harmi ettei teille mahdu yhtä sakumaanikkoa :P
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Red
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 140
Liittynyt: La Elo 27, 2011 2:00 pm
Paikkakunta: Muumilaakso

Re: M: monenlaista karvanaamaa

Viesti Kirjoittaja Red »

Gendarme's Flashille kotia tarjoisin pääsisi aktiiviseksi kisa koiraksi, ainakin näyttelyihin ja paimennukseen ja varmaankin tokoon.
Soihtuun pääsisi asustelemaan.
Kohti pohjantähteä ystäväni.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: M: monenlaista karvanaamaa

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mulla olleen sakunarttu Gendarme's Ruby Hunterin vois kans laittaa myyntiin :s Sivuja ei taida enää olla.

// Joo kiitos, noi ne tais olla!
Yatsu
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1081
Liittynyt: To Helmi 03, 2011 5:31 pm
Viesti:

Re: M: monenlaista karvanaamaa

Viesti Kirjoittaja Yatsu »

^ ?
Kuva
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: M: monenlaista karvanaamaa

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Gendarme's Ruby Hunter tulee siis myös myyntiin.

Red: Flash voi lähteä sinnepäin asustelemaan mun puolesta. Kisanäyttöä olisin tosin kyllä kaivannut edes jonkin verran, mutta menköön nyt :) Jos jostain syystä käy niin, ettet enää halua/pysty pitämään tai koira muuttaa jonnekkin, niin mulle siitä infoa sitten kiitos :) alan nimittäin vähitellen kyllästyä kasvattien metsästämiseen.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Red
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 140
Liittynyt: La Elo 27, 2011 2:00 pm
Paikkakunta: Muumilaakso

Re: M: monenlaista karvanaamaa

Viesti Kirjoittaja Red »

Jep yritän nyt metsästellä kuvat ja sivuja tulee varmaan viikon sisällä! :)
Kohti pohjantähteä ystäväni.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: M: monenlaista karvanaamaa

Viesti Kirjoittaja Janina »

Tuloksia löytyy Googlella. En katsonut onko mitään mainitsemisen arvoista mutta jotain kuitenkin. Ainakin BH näyttäs olevan.
Red
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 140
Liittynyt: La Elo 27, 2011 2:00 pm
Paikkakunta: Muumilaakso

Re: M: monenlaista karvanaamaa

Viesti Kirjoittaja Red »

http://soihdun.webs.com/gendarmesflash.htm

Ihan unohdin laittaa sulle noi sivut :)
Kohti pohjantähteä ystäväni.
Avatar
seita
Toistolla tehoa
Viestit: 785
Liittynyt: To Kesä 09, 2011 11:05 am

Re: M: monenlaista karvanaamaa

Viesti Kirjoittaja seita »

oon kyttäillyt tätä topiccia jo hetken ja päätin nyt tarjota Lonalle kotia. :)

Lona pääsisi asustelemaan Rumoer-nimiseen paimenkoiria kasvattavaan kenneliini muiden paimenien sekaan. harrastuksina pk, toko, agility ja paimennus, oon kyllä miettinyt että poliisikoirakokeita olisi kiva kokeilla joten sitä luultavasti myös. mulla on vähän kehnot kisanäytöt kun palasin kesällä tauolta eikä mulla ole säilössä vanhojen koirien osoitteita, mutta nykyisistä koiristani voit kurkkia vaikka Kaihon, Riepun ja Rayn kalentereita. pitkäaikainen koti olisi luvassa ja pyritään valioiksi asti mainitsemissani kisalajeissa. jalostussuunnitelmista en vielä osaa sanoa mitään, voin vaikka ottaa yhteyttä myöhemmin jos haluan käyttää Lonaa jalostukseen. ja kuvat multa löytyy omista kansioistani.
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: M: monenlaista karvanaamaa

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Kiitos Red, hyvältä näyttää :)

seita: Mun puolesta Lona lähtee teille :) Jalostukseen en kovin mielelläni käyttäisi, koska suku on turhan yleistä (Zicupa Teknetium sekä varsinkin sen isä Aatu esiintyvät hyvin monen sakemannin sukutaulussa), mutta jos se on sulle ok niin tyttö on sun :)
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Avatar
seita
Toistolla tehoa
Viestit: 785
Liittynyt: To Kesä 09, 2011 11:05 am

Re: M: monenlaista karvanaamaa

Viesti Kirjoittaja seita »

tässä Lonan sivut, ei haittaa yhtään vaikkei jalostukseen pääsisikään. :) luonnekuvaus puuttuu mutta muuten pitäisi olla kaikki kondiksessa, huomaatko itse jotain korjattavaa?
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: M: monenlaista karvanaamaa

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Kiitoksia seita :) ii. Ticupa Teknetiumin vanhemmat ovat Aatu ja Sateenkaaren Zanzara, muuta huomautettavaa mulla ei ole.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: M: Kasvattipalautuksia (sp, villis, vehnä, dallu, skn)

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Tosiaan, moni karvakuono vielä kaipailee omaa kotia ja emäntää, joten viestiä alle jos joku nappisilmistä herättää kiinnostusta!
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vastaa Viestiin