M: tanskandoggeja
-
Mari
- Nakkisotilas
- Viesti:
M: tanskandoggeja
Nuuskuttajan on tullut minun aikapulani vuoksi tiensä päähän. Kaikki koirat etsivät nyt uutta kotia, olisiko sinulla mahdollisuus tarjota koti jollekin näistä ihanista hurtista? :) Kaikilla koirilla, joilla on minun ottamani kuvat, saa kuvat myös mukaan. Mikäli koiralla on jonkun toisen henkilön ottamat kuvat, tulee kuvien käytöstä kysyä lupa kuvan ottajalta.
Tanskandoggit
u. RH-E Jääkyyneleen Pieni Vinkki "Vili" - ei kuvaa mukaan
u. vPFRAW-11, vPDKW-11, vKTV, RH-W A, Tk1, BH Wertvoll Vulkan "Demo" - kuva mukaan?
u. Tk1, BH D. Blathmac Bablo "Bablo" - kuva mukaan?
u. Seffel's Ultimate Fighter "Urho" - kuva mukaan?
n. vjLTUW-11, vjFINW-10, vjKREW-10, vjLUXW-10, vKTV, RH-T B, RH-FL A, Tk1, BH Acarda D "Ardan" - Cianilta mahdollista kysyä kuvia
n. RH-E, BH Nuuskuttajan Ääripiste "Iiris" - ei kuvaa mukaan
n. RH-E, Tk1, BH Vindkraft Februar "Helmi" - Tilli lupasi kuvat mukaan
Tanskandoggit
u. RH-E Jääkyyneleen Pieni Vinkki "Vili" - ei kuvaa mukaan
u. vPFRAW-11, vPDKW-11, vKTV, RH-W A, Tk1, BH Wertvoll Vulkan "Demo" - kuva mukaan?
u. Tk1, BH D. Blathmac Bablo "Bablo" - kuva mukaan?
u. Seffel's Ultimate Fighter "Urho" - kuva mukaan?
n. vjLTUW-11, vjFINW-10, vjKREW-10, vjLUXW-10, vKTV, RH-T B, RH-FL A, Tk1, BH Acarda D "Ardan" - Cianilta mahdollista kysyä kuvia
n. RH-E, BH Nuuskuttajan Ääripiste "Iiris" - ei kuvaa mukaan
n. RH-E, Tk1, BH Vindkraft Februar "Helmi" - Tilli lupasi kuvat mukaan
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: M: monia rotuja (Nuuskuttajan lopettaa)
Mä haluaisin tuon irliksen Royal Grisiin. Tuo on kuitenkin jo niin valmis mun mittapuulla, että onko sulle okei, jos kisaan tuon valioksi PEKO:ssa ja teetän sen jälkeen pentueen? TOKO mulla on ihan täynnä, mutta voin laittaa sen jonottamaan (VOI:ssa kolme koiraa, mutta EVL:ssä 10... joten valiota tuskin tulee). :D Eli jos haluat tuolle kunnon kisautuksen, niin sitten mä en voi ottaa, mutta jos tuo pelastus riittää, niin ottaisin kyllä mielelläni.
-
Mari
- Nakkisotilas
- Viesti:
Vandi voi lähteä Kirsin sun mukaan. Mun puolesta voit likalle teettää pentueen ihan milloin tahansa, onhan tyttö kuitenkin jo Suomesta valio niin maasto-kuin ratajuoksuissa. Näyttöä siis löytyy ainakin siitä lajista :) Ilmoittele sivuja parin viikon sisällä.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitos! Toivottavasti kutsumanimen muutos ei haittaa, tapaa Gabrielle. Vaihdoin myös kuvat, saas nähdä mitä noilla saa junnu-luokasta.
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mä tarjoan tolle nöffille kotia Kömpelöstä!
Eli siis pääsisi asumaan kisaavaan kotiin, ei himokisautusta mutta kisautusta kuitenkin.
Kisattaisiin tokossa, koiratanssissa, pelastuksessa ymsyms. Kun olisi valmis, sillä tehtäisiin yksi pentue, jos vaan sulle sopii :)
Eli siis pääsisi asumaan kisaavaan kotiin, ei himokisautusta mutta kisautusta kuitenkin.
Kisattaisiin tokossa, koiratanssissa, pelastuksessa ymsyms. Kun olisi valmis, sillä tehtäisiin yksi pentue, jos vaan sulle sopii :)

-
Hensu
- Epätoivoinen katse
Lähtisikö Aleci (n. vFIN KVA, vNM-10, RH-T A, RH-FL A, Jk2, Hk2, BH Nuuskuttajan Ajattara) de Veranoon? Tokon pariin ainakin menisimme ja pk:ta saisi jatkaa kun voissa tilaa :) Pentue jossain kohtaa jos asia ok?
-
Mari
- Nakkisotilas
- Viesti:
Paljon kiitoksia sivuista Kirsi, hienolta näyttää
Indy: Sara muuttaa teille. Saran jalostuskäytöstä toivoisin sinun keskustelevan kasvattaja-Liamin kanssa :)
Hensu: Mielelläni antaisin Alicen tuttuun paikkaan asustelemaan. Jalostuskäyttö olisi oikeastaan ihan toivottavaa, kun onhan Alice suvultaan hiukan harvinaisempi ja näyttänyt kykynsä tollerina :)
Indy: Sara muuttaa teille. Saran jalostuskäytöstä toivoisin sinun keskustelevan kasvattaja-Liamin kanssa :)
Hensu: Mielelläni antaisin Alicen tuttuun paikkaan asustelemaan. Jalostuskäyttö olisi oikeastaan ihan toivottavaa, kun onhan Alice suvultaan hiukan harvinaisempi ja näyttänyt kykynsä tollerina :)
-
Hensu
- Epätoivoinen katse
Alice kisakalenterista lähtee tuo table pois :)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Batter ihastui Inkkuun! Lähtisikö neitokainen siis Catacogeriin? Jalostuskäyttöön ehkä (yksi pentue). Mejässä kisailtaisiin ja sit ehkä satunnaisesti pk-lajeissa.
-
Mari
- Nakkisotilas
- Viesti:
Kyllähän Batter voi ottaa Inkun Catacogeriin asustelemaan :)
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
-
Mari
- Nakkisotilas
- Viesti:
Voi mamman rakkaat pullerot &.& Kiitoksia sivuista!
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Tässä vielä se sun yks pallero :) Vinkkaile jos dogit Bablo, Demo, Urho tai Helmi ei saa kotia. Jääkyyneleeseen saattaisi joku(nen) mahtua.
- Tilli
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Vindkraft Februarin kuvat saa ottaa mukaan, kunhan ilmoittelee sitten uudet sivut minulle :).
- Kennel Wardica (FCI1)
- Fjellbris Hunder (FCI5)