Gendarme'sin talvilapsia: pilkkuja

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Gendarme'sin talvilapsia: pilkkuja

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Ensi vuodeksi olisi luvassa hienoja pieniä koiranalkuja Gendarme'sin nimen alle. Rotuina ovat jo ennestään tutut saksanpaimenkoira, toyvillakoira sekä dalmatiankoira.

Pilkullinen veijari, dalmatiankoirana tunnettu monipuolinen harrastuskoira
ISÄ: vKREW-09 vFINW-09 vFIN TVA vFIN KVA BH SchH3 Jk2 Vk2 RH-E RH-FL A RH-T A RH-F A Fuyu no Daiyamondo
Fuyu on pentueen isä, tuontiurokseni Japanista. Fuyu on vilkas, energinen ja hieman itsepäinen uros, joka viihtyy kaikenlaisen toiminnan keskipisteessä. Fuyulla ei ole aikasempia pentueita, ei sisaruksia eikä sukuakaan virtuaalimaailmassa. Fuyun kanssa ollaan kisattu näyttelyissä, palveluskoirakokeissa, mejässä, tottelevaisuuskokeissa, pelastuskoirakokeissa, maastoesteissä ja agilityssä.

EMÄ: vSWEW-10 vFRAW-10 vFIN TVA vAVA RH-FL A RH-F A vFIN KVA BH SchH3 Hk2 Jk2 Gendarme's Shining Forever
Ziri on tämän pentueen emä, oma kasvattini jo muutamassa polvessa. Zirin suvusta löytyy ensimmäiset omat virtuaalidalluni, sekä ensimmäisen dallupentueeni ainoa uros, multivalio Gendarme's Hiroshi. Zirillä on yksi veli eikä aikaisempia pentueita. Zirin kanssa on kisattu näyttelyiden lisäksi pelastuskoirakokeissa, palveluskoirakokeissa, tottelevaisuuskokeissa ja agilityssä. Ziri on luonteeltaan hyvin sosiaalinen ja energinen.

Otan tähän pentueeseen 3-4 varausta. Toivoisin, että pennut pääsevät mahdollisimman hyvään kotiin, jossa niille mieluusti järjestetään silloin tällöin jotain aktiviteettia. Kuulumisia on toki myös aina kiva kuulla, jos niitä jaksaa kirjoittaa. Pennuilla on jalostuskäyttöoikeus, tosin pentuesuunnitelmista on hyvä mainita ensin minulle. Rekisteröin pentueen itse, kun olen saanut kaikkien pentujen sivut.

Varaukset: 1/3-4
Kuunsirppi, uros, Gendarme's
tellu., Usagi

---------------

Pieni, iloinen ja energinen toyvillakoira, kompaktin kokoinen koira moneen menoon Syntyvät 06.02.2012
ISÄ: vFINW-09 vWW-09 vGERW-09 vEUW-08 vKANS vFIN & vKRE & vLT & vLUX & vN & vDK & vGER & vRUS & vEST MVA vFIN TVA vAVA vKTV RH-E RH-F B RH-FL A RH-T A BH Gendarme's Miksi Aina Minä?
Dani on isänä tässä pentueessa. Dani on oma kasvattini, hyväluonteinen ja terve villapoika. Danin kanssa ollaan harrastettu vaikka mitä, näyttelyitä, agilityä, tokoa, koiratanssia, pelastuskoirakokeita ja maastoesteitä. Danilla ei ole sisaruksia eikä muita pentueita.

EMÄ: vAVA vISLW-10 vFINW-09 vFIN & vISL & vLTU MVA vMEV-09 BH RH-E RH-T A RH-FL A RH-F A Pikkupennun Sprite
Sara on pentueen emä. Sara on alun perin Minnean kasvatti, josta se on sitten muutaman mutkan kautta tullut sitten Gendarme'siin. Sarakin on iloinen, seurallinen ja tervepäinen pieni koira. Saran kanssa ollaan tällä hetkellä kisattu näyttelyissä, agilityssä, maastoesteissä, tokossa, koiratanssissa ja pelastuskoirakokeissa. Myöskään Saralla ei ole aikaisempia pentueita, eikä sisaruksillakaan niitä tiedettävästi ole.

Otan tähän pentueeseen 3-4 varausta, ja mieluusti sijoittaisin yhden narttupennun aktiiviseen kotiin. Ylipäätään toivoisin, että pennut pääsevät mahdollisimman hyvään kotiin, jossa niille mieluusti järjestetään silloin tällöin jotain aktiviteettia. Kuulumisia on toki myös aina kiva kuulla, jos niitä jaksaa kirjoittaa. Pennuilla on jalostuskäyttöoikeus, tosin pentuesuunnitelmista on hyvä mainita ensin minulle. Rekisteröin pentueen itse, kun olen saanut kaikkien pentujen sivut.

Varaukset: 2/3-4
Kuunsirppi, n. Gendarme's Youkali de Vos Rêves, Gendarme's
Weeza, n. Gendarme's Yankine Yuli, Varjoylpeyden

------------------

Älykäs jokapaikanhöylä eli saksanpaimenkoira Syntyvät 23.12.2011
ISÄ: vjGRCW-09 vGRCW-09 vjUSAW-09 vjGERW-09 vPVA vFIN TVA RH-E RH-F B RH-FL A RH-T A vFIN KVA BH Hk3 Jk2 SchH2 Vk1 Hukkaharjan Ovela Veto
Kettu on isänä tässä pentueessa, Annan upea kasvatti, jolla on yksi hienoimmista sukutauluista, joihin olen törmännyt. Kettu on luonteeltaan älykäs, kekseliäs ja toiminnallinen koira, joka sopeutuu tilanteeseen kuin tilanteeseen. Ketun kanssa ollaan kisattu näyttelyiden lisäksi tokossa, pelastuskoirakokeissa, palveluskoirakokeissa, paimennuksessa ja flyballissa. Ketulla ei ole aikaisempia pentueita, eikä tiedettävästi sen sisaruksillakaan ole pentueita.

EMÄ: vFBV BH Vk1 SchH2 RH-E Seberkas Cahaya Bunga Yang Indah
Yandi on pentueen emänä. Yandin isä on evm-koira, äiti oma kasvattini. Äidin puolelta löytyykin Fimeran ja Alsatian kasvatteja, sekä muutamia muita hienoja nimiä. Yandi on pentueensa ainoa eikä sillä ole aikaisempia pentueita. Yandi on luonteeltaan tasainen ja hieman pidättyväinen, sekä hyvin oppivainen nuori narttu. Yandin kanssa ollaan harrastettu flyballia, palveluskoirakokeita, paimennusta, pelastuskoirakokeita, näyttelyitä, tottelevaisuuskokeita sekä agilityä.

Otan tähän pentueeseen 3-4 varausta, toivoisin, että pennut pääsevät mahdollisimman hyvään kotiin, jossa niille mieluusti järjestetään silloin tällöin jotain aktiviteettia. Kuulumisia on toki myös aina kiva kuulla, jos niitä jaksaa kirjoittaa. Pennuilla on jalostuskäyttöoikeus, tosin pentuesuunnitelmista on hyvä mainita ensin minulle. Rekisteröin pentueen itse, kun olen saanut kaikkien pentujen sivut.

Varaukset: 3/3 NIMITEEMA: X-kirjain
Kuunsirppi, n. Gendarme's X Is Like a Number, You Know?, Gendarme's
Kirsi, u. Gendarme's X Amount of Words, Lilithia
Nath, u. Gendarme's Xenoglossy, Helluva

--------------

Kiinnostuneita? :)
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Gendarme'sin talvilapsia (sp, villis, dallu)

Uppia, kenelläkään kiinnostusta pienelle veijarille? :)
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mulle itseasias kelpais yks sakupoika Liliin! Jalostukseen tietysti. Mun kisaamisen varmaan jo tiedätkin?
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Joo, eiköhän sut jo tiedetä :D Yksi pentu lähtee siis sinne päin.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

MULLEKIN YKS SAKUMAANI! (khöhhh, ja minun piti alkaa rajoittaa sakujen haalimista....mutku tuon isän suvussa on noita historiaan vaipuneita vanhoja sakemannejani, ei tämmöstä voi vaan ohittaa!)
Helluvaan siis tulisi, kisailua ainakin paimennuksessa ja joissain pk-lajeissa. Tällä hetkellä Helluvan koirat on vähän hiljaiselolla kisailuista, mutta näytöksi voisin heittää Hiisin, joka on uusin kisakaverini. Todennäköisesti tuun käyttämään koiraa jalostuksessa, mulla on projektina saada aikaiseksi koira, jonka sukutaulusta löytyvät kaikki virtuaaliharrastukseni alkuaikojen sakemannit :mrgreen: Eli pentueesta ei välttämättä tulisi kuin yhden pennun kokoinen, ja senkin nakeron jättäisin itselleni.
Jos mulle pupelo lähtee niin uros olisi mieleeni : )
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Sinulle lähtee siis yksi pupelo :) Eipä tässä kauaa mennyt, että sakupentue tuli täyteen kun olen näillä näkymin jättämässä itselleni yhden pennun (ellei joku välttämättä halua ottaa sijoituspentua).

Sakupennun nimiteemaksi tulee jotain, mikä alkaa kirjaimella X. Nimessä saatte käyttää omaa luovuuttanne :)

//Nath, multa saattaisi tuolta löytyä joku pitkäsukuinen otus vielä, ellei muistini aivan petä :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Kirsi
Höpsö veitikka

Onko nimiteema siis pelkkä X? Eli vaikka Gendarme's Xander (vaan esimerkkinä)?
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Kyllä, kunhan nimi alkaa x:llä. Olkaa luovia :3
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Kirsi
Höpsö veitikka

Gendarme's X Amount of Words.

// Sivut. Luonne ja sukuselvitys vielä puuttuvat.
Nath
Höpsö veitikka

Äh, ensin en keksinyt yhtään X:llä alkavaa nimeä, nyt löyty jo muutama :'D Minun vekarasta vois tulla Xenoglossy (kielillä puhumisen taito, parapsykologinen termi)
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Kiitoksia nimistä, ja Kirsille myös hienoista sivuista :)

Jekkujekku, nämä pennut eivät synnykään jouluaattona. Sopisiko joku päivä tässä viikon sisään? 23.12.2011?
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Kirsi
Höpsö veitikka

Käy mulle ainakin.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Pentue on siis syntynyt 23.12.2011, Nathilta jos saisin vielä sivuja?

Pieniä dalmatialaisia sekä villapalloja olisi vielä vapaana!
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nath
Höpsö veitikka

Vpo pylly oon ihan unohtanu tehdä sivut kaikessa kiireessä! Teen ne viimeistään tammikuun ekalla viikolla, vedän nyt tosiaan pitkää putkea iltavuoroja, niin ei oo töistä päästyä oikein energiaa mihinkään.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Gendarme'sin talvilapsia: pilkkuja ja villakoiria NATH

Ei mitään paniikkia, yritä tehdä kun kerkeät :)

Eikö kenelläkään olisi kiinnostusta pienelle villalle tai pilkkukoiralle?
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Vastaa Viestiin