Kleinspitzejä! Syntyvät 15.12.08 SIVUJA
Lähetetty: Ma Loka 20, 2008 6:34 pm
Kleinspitzpentuja! Syntyvät 15.12.08!!
Pentueen sivu: http://www.tipsuttajat.net/sumukettu/ikuinen.htm
Elikkäs, on tullut aika teettää pentue sijoitusnartullani Sumuketun Barcelona Girlillä jonka omistaa nalle. Tuulia on mustan värinen. "Tuulia" on kisaillut jonkun verran ja saavuttanut neljä sertiä sekä BELW-08 tittelin. Luonteeltansa Tuulia on ihana!
Isäksi valitsin oman tuontini, Chriskees Black Bouncer, valkoinen uros joka on saavuttanut paljon Suomessa ollessa. "Snowilla" on pari Kreikan ja Ruotsin valiota.
Omaan makuuni Tuulialla on liian pitkä kuono, mutta Snow ja Snown suku lienee korjauttaa sen. Tuulia on aavistuksen pitkäselkäinen mutta muuten todella kaunis kleinspitz. Snow on melkeimpä täydellinen kleini, paitsi korvat jotka ovat hiukan haralleen asettuneet.
Pennuista voi tulla taaseen minkä tahansa värisiä, sillä molempien suvut sisältävät jos minkä värisiä esi-isiä, ja tällä kertaa on myös mahdollista syntyä kirjavia kleineja! Mitä eniten toivoisin olisi puhdas valkoinen väri.
Jos alkoi kiinnostamaan kleinipentu, niin pennut ovat odotettavissa Marras-Joulukuussa (:
Emä: BELW-08 + 4xsert Sumuketun Barcelona Girl http://www.karvakuono.org/maikerin/tuulia.htm
Isä: LTW-08 CAW-08 MV-08 FIN & LT MVA Chriskees Black Bouncer http://www.tipsuttajat.net/sumukettu/snow.htm
Varaukset 3/3
Moonie, narttu
Sara, narttu
Kukka, uros
Pennut
S. Ikuinen Lumous - Kukka
S. Ikuinen Säihke - Sara
S. Ikuinen Valo - Moonie
Sitten vaan sivuja tekemään ;)
Pentueen sivu: http://www.tipsuttajat.net/sumukettu/ikuinen.htm
Elikkäs, on tullut aika teettää pentue sijoitusnartullani Sumuketun Barcelona Girlillä jonka omistaa nalle. Tuulia on mustan värinen. "Tuulia" on kisaillut jonkun verran ja saavuttanut neljä sertiä sekä BELW-08 tittelin. Luonteeltansa Tuulia on ihana!
Isäksi valitsin oman tuontini, Chriskees Black Bouncer, valkoinen uros joka on saavuttanut paljon Suomessa ollessa. "Snowilla" on pari Kreikan ja Ruotsin valiota.
Omaan makuuni Tuulialla on liian pitkä kuono, mutta Snow ja Snown suku lienee korjauttaa sen. Tuulia on aavistuksen pitkäselkäinen mutta muuten todella kaunis kleinspitz. Snow on melkeimpä täydellinen kleini, paitsi korvat jotka ovat hiukan haralleen asettuneet.
Pennuista voi tulla taaseen minkä tahansa värisiä, sillä molempien suvut sisältävät jos minkä värisiä esi-isiä, ja tällä kertaa on myös mahdollista syntyä kirjavia kleineja! Mitä eniten toivoisin olisi puhdas valkoinen väri.
Jos alkoi kiinnostamaan kleinipentu, niin pennut ovat odotettavissa Marras-Joulukuussa (:
Emä: BELW-08 + 4xsert Sumuketun Barcelona Girl http://www.karvakuono.org/maikerin/tuulia.htm
Isä: LTW-08 CAW-08 MV-08 FIN & LT MVA Chriskees Black Bouncer http://www.tipsuttajat.net/sumukettu/snow.htm
Varaukset 3/3
Moonie, narttu
Sara, narttu
Kukka, uros
Pennut
S. Ikuinen Lumous - Kukka
S. Ikuinen Säihke - Sara
S. Ikuinen Valo - Moonie
Sitten vaan sivuja tekemään ;)