Bordercollieriiviöitä, syntyneet
Lähetetty: To Loka 23, 2008 11:31 am
Elikkä Borderskyihin on tulossa taas pieniä bordercollieriiviöitä tuhoamaan paikkoja. Pentue on Borderskyn neljäs pentue jo tälle vuodelle ja pentueen olisi tarkoitus syntyä marras-joulukuun aikana. Riippuen miten vanhemmat saavat tarvittavat loput tulokset ja miten kiinnostuneita pentueelle löytyy.
Isänä pentueessa toimii oma koirani High 5 coin. Zekellä on jo melko pitkä tittelirivi: BH Jk3 vFBV vFIN TVA & KVA vKTV vPVA vAVA RH-T A RH-FL A RH-W A GCC. Zeke on nyt sitten käyttövalio jäljeltä. Flyballvalion, tokovalion, paimennusvalion ja koiratanssivalion arvot löytyy ja niissä kisaaminen Zeken kanssa on sitten lopetettu siihen. Pelastuskoirapuolellakin Zeke on menestynyt jo ihan mukavasti, vaikka kisaamisessa oli suuri tauko yhdessä välissä. Agilityssäkin Zeke kisaa jo maxi kolmosissa ja se on suorittanu vepen soven. Zeken kanssa on myös jo keretty aloittaa kisaaminen ulkomaillakin. Ensimmäisessä näyttelyssä Zeke oli RWD (eli Reserve Winners Dog) ja se suoritti Good Canine Citizen testin (eli hyvä koirakansalainen testin). Zeke on myös luonteeltaan aivan mahtava koira. Ja ulkonäkökin miellyttää ainakin omaa silmääni. Zeken suku on myös harvinainen. Sen vanhemmatkin ovat molemmat hienoja käyttökoiria.
Emänä pentueessa taas toimiin kasvattini VP Kisel Tungvekten. Ciel lupasi Venlan minulle jalostulainaan ja kiitokset siitä hänelle. Venlan tittelirivi ei ole vielä maailman pisin, mutta hyvin se on silti menestynyt. Valionarvot Venlalta löytyy siis paimennuksesta ja koiratanssista. Venlakin kisaa jäljellä kolmosissa. Jk3 siltä löytyy jo, mutta yhtään ykköstä Venla ei ole vielä saanut. Venlakin tullaan kisaamaan käyttövalioksi ennen pentuja. Agilityssäkin Venla kisaa myös jo maxi kolmosissa ja Venlakin on suorittanu vepen soven. Myös flyballista ja tokosta Venlalta löytyy tuloksia jonkun verran. Venlan emä on myös kasvattini, joka menestyi hienosti aikanaan kanssani eri kisoissa. Venlan emän Darrin vanhemmat ovat myös erittäin hienoja koiria, joista toinen oli ensimmäinen bordercollieni. Venlan isä taas oli hieno koira, joka edustaa hieman vanhempaa sukua. Venla on myös kuvattu täysin terveeksi.
Kasvatuksestani voi lukea Borderskyista kasvatussivulta. Jos siis kiinnostuit tästä yhdistelmästä laita alle vapaamuotoista kirjoitusta, jossa kerrot tulevaisuuden suunnitelmia ja paikan jonne pentu pääsisi. Varauksia otetaan korkeintaan viisi, mutta pienemmälläkin määrällä pentue tulee toteutumaan. Pentue koko tullaan arpomaan VIKKEssä pentuekoon arpojalla. Jos pentueesta tulee iso, lähtevät muut pennut kotikoiriksi (evm koiriksi siis). Jos taas pentueesta tulee pieni, voi joku jäädä ilman pentua. Pennut tullaan myös tällä kertaa luonnetestaamaan ja silmäpeilaamaan ennen luovutusta. Ja kun pennuilla on sivut rekisteröin itse sitten pentueen.
Zeke on nyt käyttövalio, ja Venlakin sai agilityvalion arvon. Zekekin on nyt valioitunut agilitystä. Venlakin valioitui vihdoin jäljeltä!
Eli nyt Venla astutetaan 20.12. ja pennut syntyvät 26.12. Pennut luovutetaan uusiin koteihin 27.12. ja vasta sen jälkeen saa alkaa kisaamaan. :)
Pennut syntyneet tänään aamupäivällä. Pentujen silmätkin käytiin tutkimassa jo. Luonnetestit tulevat sitten huomenna. Ja kaikki oleellinen löytyy pentuesivulta. Pentuesivu.
Varaukset 3/4
hayano, narttu, WhiteLight's, Sivut ok.
Ricea, uros, Cown & Innocent Desire, Sivut ok.
Mimmu, uros, Mimmun yksityiset, Sivut ok.
Nimet
Eli Bond-aiheiset nimet tulee nyt tälle pentueelle.
Bordersky Golden Eye hayano
Bordersky Goldfinger Mimmu
Bordersky Thunderball Ricea
Isänä pentueessa toimii oma koirani High 5 coin. Zekellä on jo melko pitkä tittelirivi: BH Jk3 vFBV vFIN TVA & KVA vKTV vPVA vAVA RH-T A RH-FL A RH-W A GCC. Zeke on nyt sitten käyttövalio jäljeltä. Flyballvalion, tokovalion, paimennusvalion ja koiratanssivalion arvot löytyy ja niissä kisaaminen Zeken kanssa on sitten lopetettu siihen. Pelastuskoirapuolellakin Zeke on menestynyt jo ihan mukavasti, vaikka kisaamisessa oli suuri tauko yhdessä välissä. Agilityssäkin Zeke kisaa jo maxi kolmosissa ja se on suorittanu vepen soven. Zeken kanssa on myös jo keretty aloittaa kisaaminen ulkomaillakin. Ensimmäisessä näyttelyssä Zeke oli RWD (eli Reserve Winners Dog) ja se suoritti Good Canine Citizen testin (eli hyvä koirakansalainen testin). Zeke on myös luonteeltaan aivan mahtava koira. Ja ulkonäkökin miellyttää ainakin omaa silmääni. Zeken suku on myös harvinainen. Sen vanhemmatkin ovat molemmat hienoja käyttökoiria.
Emänä pentueessa taas toimiin kasvattini VP Kisel Tungvekten. Ciel lupasi Venlan minulle jalostulainaan ja kiitokset siitä hänelle. Venlan tittelirivi ei ole vielä maailman pisin, mutta hyvin se on silti menestynyt. Valionarvot Venlalta löytyy siis paimennuksesta ja koiratanssista. Venlakin kisaa jäljellä kolmosissa. Jk3 siltä löytyy jo, mutta yhtään ykköstä Venla ei ole vielä saanut. Venlakin tullaan kisaamaan käyttövalioksi ennen pentuja. Agilityssäkin Venla kisaa myös jo maxi kolmosissa ja Venlakin on suorittanu vepen soven. Myös flyballista ja tokosta Venlalta löytyy tuloksia jonkun verran. Venlan emä on myös kasvattini, joka menestyi hienosti aikanaan kanssani eri kisoissa. Venlan emän Darrin vanhemmat ovat myös erittäin hienoja koiria, joista toinen oli ensimmäinen bordercollieni. Venlan isä taas oli hieno koira, joka edustaa hieman vanhempaa sukua. Venla on myös kuvattu täysin terveeksi.
Kasvatuksestani voi lukea Borderskyista kasvatussivulta. Jos siis kiinnostuit tästä yhdistelmästä laita alle vapaamuotoista kirjoitusta, jossa kerrot tulevaisuuden suunnitelmia ja paikan jonne pentu pääsisi. Varauksia otetaan korkeintaan viisi, mutta pienemmälläkin määrällä pentue tulee toteutumaan. Pentue koko tullaan arpomaan VIKKEssä pentuekoon arpojalla. Jos pentueesta tulee iso, lähtevät muut pennut kotikoiriksi (evm koiriksi siis). Jos taas pentueesta tulee pieni, voi joku jäädä ilman pentua. Pennut tullaan myös tällä kertaa luonnetestaamaan ja silmäpeilaamaan ennen luovutusta. Ja kun pennuilla on sivut rekisteröin itse sitten pentueen.
Zeke on nyt käyttövalio, ja Venlakin sai agilityvalion arvon. Zekekin on nyt valioitunut agilitystä. Venlakin valioitui vihdoin jäljeltä!
Eli nyt Venla astutetaan 20.12. ja pennut syntyvät 26.12. Pennut luovutetaan uusiin koteihin 27.12. ja vasta sen jälkeen saa alkaa kisaamaan. :)
Pennut syntyneet tänään aamupäivällä. Pentujen silmätkin käytiin tutkimassa jo. Luonnetestit tulevat sitten huomenna. Ja kaikki oleellinen löytyy pentuesivulta. Pentuesivu.
Varaukset 3/4
hayano, narttu, WhiteLight's, Sivut ok.
Ricea, uros, Cown & Innocent Desire, Sivut ok.
Mimmu, uros, Mimmun yksityiset, Sivut ok.
Nimet
Eli Bond-aiheiset nimet tulee nyt tälle pentueelle.
Bordersky Golden Eye hayano
Bordersky Goldfinger Mimmu
Bordersky Thunderball Ricea