O: Suursnautseriuros

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Kirsi
Höpsö veitikka

O: Suursnautseriuros

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Minä halajan riiseniurosta Royal Grisiin. Tultaisiin kisaamaan suurimmaksi osaksi ipossa ja poliisikoirakokeissa, ainakin tk1 voitaisiin hankkia ja kattoa mahtuuko pekoon välillä. Näyttelyitä kierreltäisiin myös, kuvat löytyy mutten tiedä niiden SA mahdollisuuksista. :D Realistista kisanäyttöä on varmaan Scarlett, mutta jos koodeihin mahtuu lähiaikoina, niin kyllä Ronin vertaistakin kisaamista voi tulla.

Jalostukseen haluaisin käyttää Scarlettilla sitten, kun on vähintään parin käyttölajin valio. Scarin sukutaulua ei tarvii kattoa, minä en välitä sukujen tasaisuuksista. Minulle ei ole myöskään väliä kuinka vanha koira on, joten jos löytyy jokin vuoden 2005 vanha poika, niin kelpaa mainiosti.
Janina
Höpsö veitikka

Re: O: Suursnautseriuros

Viesti Kirjoittaja Janina »

Kelpaako vain suvulliset siis?

// Sitten ei mtn :)
Kirsi
Höpsö veitikka

Periaatteessa joo, koska tuonnit mä tuon mielummin itse. Ellei sitten ole sellainen tuonti, jota on jo vähän kisattu valmiiksi. :)
Weeza
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Weeza »

Täältä löytyisi yksi halukas joka voisi kisauttaa sulle tuonnin, voit vaikka itse tehdä tiedot niin voin pyöräyttää kisautuksen alkuun mielelläni:)tai voin itsekkin tiedot tietty tehdä:D
Atacta & Atactan twitter

Perroja since 2013
Kirsi
Höpsö veitikka

Kyllä mä ihan mielelläni tuon ja kisaan alusta asti itse. :D Tarkoitin siinä tapauksessa, että jos jollain sattuisi lojumaan nurkissa evm. sukuinen. Kaikista mielummin ottaisin suvullisena.
Vastaa Viestiin