Sivu 1/1

Lychee B: belgianpaimenkoira malinois

Lähetetty: Pe Joulu 23, 2011 10:13 am
Kirjoittaja cantarel
Nyt kävikin näin että mun malikkanapero kiri nahkojen edelle! Eli Lycheen B-pentue onkin malinoispentue. Pentueen molemmat vanhemmat on hyvin kisanneita ja pärjänneitä niin näyttelyissä kuin käyttölajeissakin.

  • V A N H E M M I S T A
BH RH-F B RH-FL A Tk3 vPoK1 Jk3 SchH3 vFIN KVA & TVA vAVA vPVA vJMV-11 vJNLW-11 vFIN & vGER & vLT MVA Yawn's Blackspotted Stickleback
Sigitiukselta lainattu pentueen isä Smith on oikein hieno mies sukunsa ja käyttöominaisuuksiensa puolesta. Luonteeltaan Smith on tunnollinen ja tarkka uros, joka haluaa kiertää mahdolliset epäonnistumiset mahdollisimman kaukaa, ja iskeä naulankantaan heti ekalla iskulla. Epäonnistuessaan se yrittää uudestaan pienen tuumaustauon jälkeen. Smith pitää ihmisistä ja sylittelystä valtavasti.

BH RH-FL B vPoK1 vFIN TVA KVA VPVA VAVA vjESTW-10 vjNLW-10 vNLW-10 vFINW-10 vJFINW-10 vNLW-11 vJNLW-11 vjLTW-11 vLTW-11 vFIN & vNLD & vBEL & vGBR & vCA & vLVA & vLTU & vSWE & vRUS MVA Rainvalley's Irish Vanilla Coffee
Metka on, no, varsin lystikäs tapaus ja tämän pentueen emä. Se on iloinen vouhottaja, joka koheltaa menemään sen minkä kerkeää, eli aloittaa heti kun ei ole käskyn alla. Nartun kanssa onkin ollut ongelmia saada se keskittymään vain yhteen asiaan kerralla. Metka pitää myös kovasti omasta äänestään, ja sitä joutuu välillä kuuntelemaan kyllästymiseen asti kotona.

  • V A R A U K S E T
Otan pentueeseen enintään kolme varausta. Tämä siksi, että tietääkseni Hulttion F-pennuilla alkaa olla jälkeläisiä aika reippaasti maailmalla, joten pidetään linja pienenä. Luovutan pennut aktiivisiin koteihin. Yhden pennun pidän itselläni, joten en sijoita tästä pentueesta pentua. Suosittelen lukemaan (tai edes vilkuilemaan) Lycheen kasvatus -sivun läpi ennen kuin teet varauksen. :)

~ varauksia 3/3
cantarel: n. Lychee Bonnie Bonfire, Lychee
Juinttu: n. Lychee Bebe Beeswax, Liirun Laarun
Reetta: u. Lychee Balthazar Balderdash, Davinheim

  • N I M E T
Yht'äkkinen inspiraatio nimille tapahtui (vihdoin!) ja sain aikaseksi kasata nimiä. "Etunimet" on hollantilaisia ja ranskalaisia, koska Belgiassa puhutaan flaamia (=belgianhollantia) ja ranskaa, ja "sukunimet" englantia tai muita sukunimiä, jotka sattuu jotenkin liittymään tähän pentueeseen ja mun omaan nimimakuun. :) Multa voi kysyä jos nimien tarkotukset kiinnostaa tai on epäselviä.

~ nartut
Lychee Belinda Beloved
Lychee Bebe Beeswax
Lychee Bleu Bluestocking
Lychee Brigitte Brusque
Lychee Bonnie Bonfire

~ urokset
Lychee Bernard Benevolent
Lychee Balthazar Balderdash
Lychee Boye Barclay
Lychee Benjamin Beauregard
Lychee Blaze Blakeslee

Re: Lychee B: belgianpaimenkoira malinois

Lähetetty: Pe Joulu 23, 2011 1:25 pm
Kirjoittaja Marcia
Awfasdh mun tekis mieli heittää tarjous mutta kun mulla on itelläni Metkan sisko...

Re: Lychee B: belgianpaimenkoira malinois

Lähetetty: La Joulu 24, 2011 2:26 pm
Kirjoittaja cantarel
Tarjousta vaan kehiin siitäkin huolimatta! :3

Re: Lychee B: belgianpaimenkoira malinois

Lähetetty: Su Joulu 25, 2011 9:27 am
Kirjoittaja Juinttu
Miks nää just silloin kun mulla on tauko noitten liirunlaarulaisten kanssa. :c Ehkä sie silti voisit miulle tällaisen antaa, kisaanhan mie tuon miun shaghanilaisenkin kanssa... :--------D
Jos siis tää tulis vaikka väliaikaisesti Joikhasiin asumaan, josta muuttaisi Liirun Laaruun jossain kohtaa... Saisi kisautusta pk-lajeissa, tokossa, agissa, näyttelyissä, paimennuksessa. Ja kuviksi saisi tuon samaisen koiran kuvat mitkä on Metkallakin, tosin en nyt usko sen niin tunnistettavissa olevan. Ne on nimittäin mun kivoimmat malikuvat ja tuosta minulta löytyy yhteensä 40 kuvaa... ^^

// Eiku minä haluan olla matkija ja tahtoa tästä myös tervun jolle tulee jonkun ihanan tarkatalaisen kuvat!! <33

Re: Lychee B: belgianpaimenkoira malinois

Lähetetty: Ma Joulu 26, 2011 1:42 am
Kirjoittaja Twiggy
Jos tähän pentueeseen voi syntyä tervu ni sit haluan :D

Re: Lychee B: belgianpaimenkoira malinois

Lähetetty: Ma Joulu 26, 2011 10:37 am
Kirjoittaja cantarel
Aika malinoispentue jos 2/3 pennuista on tervuja.. D: Eiköhän me pidetä nää ihan malinoiseina.

Re: Lychee B: belgianpaimenkoira malinois

Lähetetty: Ma Joulu 26, 2011 1:36 pm
Kirjoittaja Juinttu
^Ok, kyllä mulle mali kelpaa. :----D

Re: Lychee B: belgianpaimenkoira malinois

Lähetetty: Ma Joulu 26, 2011 7:42 pm
Kirjoittaja Twiggy
Mulle ei :D

Re: Lychee B: belgianpaimenkoira malinois

Lähetetty: Su Helmi 19, 2012 10:54 am
Kirjoittaja cantarel
Juintulle pentu siis. :)

/edit: Nimiä, jos pennunottajia vielä kiinnostaa!

Re: Lychee B: belgianpaimenkoira malinois

Lähetetty: Su Helmi 19, 2012 11:02 am
Kirjoittaja Juinttu
Lychee Bebe Beeswax mulle.

Re: Lychee B: belgianpaimenkoira malinois

Lähetetty: Ma Helmi 20, 2012 8:52 am
Kirjoittaja cantarel
Okie dokie, ja syntymäpäiväksi voidaan laittaa vaikka tämä päivä niin pääsette kisaamaan heti kun haluatte. :)

Re: Lychee B: belgianpaimenkoira malinois SIVUJA

Lähetetty: To Maalis 01, 2012 11:53 am
Kirjoittaja cantarel
Eli tosiaan, sivuja saa alkaa laittelemaan. :)

Re: Lychee B: belgianpaimenkoira malinois

Lähetetty: To Maalis 01, 2012 1:33 pm
Kirjoittaja Juinttu