labbis urosta haetaan

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
neean
Nostaa rautaa

labbis urosta haetaan

Viesti Kirjoittaja neean »

Jep, elikkäs emv. sukuinen Avoys Mad Millionaire ( vESTJM-11 vSWEJM-11 vLbMTV-11 Hk1 Jk1 FIN KVA BH ), tutummin Mailis, hakee komeaa ja käyttölinjaista urosta. Suvultaan mieluusti myös emv. Toivoisin urokselta menestystä ainakin noutajakokeissa ja mejässä. Muut tulokset on tietysti plussaa =) Sitten vain ehdokkaita alle!
Spunky
Kanada
Viesti:

Re: labbis urosta haetaan

Viesti Kirjoittaja Spunky »

Spunky kirjoitti:^ Tuota noin.. Mulla ois kyllä tuo Riki. Meriittirivi tällä hetkellä: BH JK2 HK1 VK1 TK1 RH-E vNM-11 vAVA ja kahta VOI1-tulosta vaille vFIN NVA. Rikiltä on aikaisemmasta 4 jälkeläistä, että kuinka isoa pentuetta ajattelit teettää?
  • Diamond and the promises and a million dollar bills
    All the lives we're wasting in the Hollywood Hills
    • Vuoden 2011 tulokas
neean
Nostaa rautaa

Joo huomasin ton sun viestin jo tuolla noutajat palstalla, ja jäin miettimään sitä. =) Periaatteessa mua kiinnostais tää paljonkin, mut sitten toi aikasempi pentue vähän askarruttaa... Kuinka monelle pennulle oot noista antanut jalostusoikeuden? Max. 3 pentua oon aatellu teettää, joista yks tulis varmaankin mulle.
Spunky
Kanada
Viesti:

2-3 ilmeisesti käyttää jalostukseen. En silti usko et suku tulisi yleistymään liikaa, jos teetät enintään 3 kakaran pentueen. On kuitenkin kyse evm-tapauksesta.
    • Vuoden 2011 tulokas
neean
Nostaa rautaa

Pistän ehdottomasti harkintaan, mutta voi olla että siirrän tätä hiukan kauemmaksi. En osaa vielä päättää tuon uroksen suhteen =) Ilmotan sulle kyllä sitten heti, mitä päätin!

Vielä saa ehdotella uroksia!
Spunky
Kanada
Viesti:

Selvä!
    • Vuoden 2011 tulokas
Vastaa Viestiin