Hopslin Albert x evm. Franklin's Efrafa
Isä, Bert, on 95p ulkomuodossa ja 94p PETissä ansainnut hieno ja hermeliinimäinen uros. Väriltään herra on valkoinen punasilmä (aa_bb_CC_dd_gg)
Näyttelymenestyksen lisäksi Bert on lähellä juoksuvalioitumista, esteillä klassautunut keskivaikeaan mutkaan ja lisäksi hän on vuoden 2009 agilityvoittaja, sekä vuoden 2010 kanihyppyvoittaja.
Luonteeltaan poika on rodunmukaisen näpäkkä itsepäisyyspakkaus. Tarkka reviiristään, jokseenkin haastava käsiteltävä, mutta esteillä mainio.
Emä, Frafa, on sekin korkean linjan hermeliininaaras, jonka erinoimaisella luonteella ollaan pyritty tasaamaan Bertin huonompia puolia. Frafa on rauhallinen, siisti ja helppo käsitellä. Esteille löytyy maltillista intoa ja näyttelyissä poseeraa luonnostaan ja kauniisti.
Väriltään Frafa on isabella (Aachi_bb_Cc_dd_gg)
Poikasia syntyi yhteensä viisi
poikanen 1. valkoinen ps (aa_bb_Cc_dd_gg) Dazzlelle Extreme Reactioniin (n. Space Passenger)
poikanen 2. valkoinen ps (aa_bb_CC_dd_gg) fargalle yksityisiin
poikanen 3. sininen sallander (achia_bb_Cc_dd_gg) Jää kotiin (u. Space Dementia)
poikanen 4. isabella (Aa_bb_CC_dd_gg) Veera A. lle Katveeseen
poikanen 5. sininen sallander (achia_bb_CC_dd_gg) Veera A. lle Katveeseen
(sukupuoli itse päätettävissä)
Kani kiinnostaa?
Luovutan poikaset kennelin maskoteiksi/lemmikeiksi ja kisaaviin koteihin. Halutessa voin ilmaiseksi piirtää poikaselle kuvan, joka soveltuu piirrettyjen kanien näyttelyihin ja kuvailla lyhyen luonteen jos kanien persoonallisuudet eivät olet niin tuttu juttu. Nikeltä on mahdollista myös saada valokuvia. Kisaavilta kodeilta toivoisin erityisesti kanihyppy- ja näyttelypainoketta. Lupaavilta yksilöiltä saatan tulla myöhemmin vonkaamaan poikasta :D
Geenikoodit (a_b_c_d_g-jutut) on hyvä pitää tallessa joko kanin sivulla tai jossain muualla. Niitä tarvitaan uusia poikasia teettäessä, sillä ne määrittävät osaltaan tulevien lapsosten värin. Jos et aio itse teettää poikasia, näistä ei tarvitse murehtia pätkän vertaa, eivätkä ne vaikeuta kanilla kisaamista tai muuta ylläpitoa mitenkään, mutta jos mieleen juolahtaa poikasten teettäminen, voin minä auttaa poikasten geenikoodien ja värien määrittämisessä! Muutenkin noin kasvattini omistajana olet aina tervetullut nykimään hihasta c:
Poikasista voi valita siis minkä tahansa vapaana olevan (perässä ei lue mitään) sen mukaan, mikä väri miellyttää. Linkeistä löytyy kuvat sanotun värisiin kaneihin kanivärejä selventämään. Sukupuolen ja nimen saat päättää itse!
Nimet
Tämän poikueen teemana on avaruus, joten erilaiset avaruuteen liittyvät nimet on sallittu. Oman poikaseni nimeksi tulee erään Musen biisin mukaan Space Dementia. Etuliitettä ei ole, sillä poikaset eivät synny minkään kanilan nimen alla, mutta kasvattajaksi laitetaan ihan vain Danay.
Kaikki pupuvauvat myyty
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa