Kolme Muskettisoturia
-
Rotta
- Todellisuuden Avokämmen
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Re: Kolme Muskettisoturia
Ja vaikka sivuilla lukeekin että Gathez Webdesign, olen rakentanut sivut yhdessä Timberwolfin kanssa (minä suunnittelin, Timbe koodasi). Gatheziin tulee joskus sitten lisää infoa, pitää nyt vaan tähän mainita ettei kaikkea krediittiä minulle :D
-
Svea
- Kanada
- Viesti:
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Mulla taas näkyy Chromella normaalisti. :o Kokeile päivittää?

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Upee ulkoasu ja hienot sivut kuten aina. Mutta mistä tulee nimi sarjatuli.net? :D
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Rotta
Siitä kun Xenan nimi on Tammikallion Sarjatuli. Twiggy keksi ja mä mietin kolme sekuntia ja päätin et ok!
-
Hikipinko Kirppu
- Söi navetan kaksi nautaa
Ihanan tunnelmallinen ulkoasu! Superkivat noi värit.
Onko Xenaa muuten (vielä) rekisteröity? Koitin kyylätä sen sukua koiranetistä mut ei löydy.
Onko Xenaa muuten (vielä) rekisteröity? Koitin kyylätä sen sukua koiranetistä mut ei löydy.
- Kendra
- Höpsö veitikka
Kuolkaa näiden upeiden sivujenne kanssa! :DD Oispa mulla nyt se omakin karvakorva niin saisin ihan yhtälailla häiriköidä Twiggyä & Timberwolfia tämmösten kanssa.
Mut joo, ihana värimaailma ja jotenkin yhdistin ton punaruskean malinoiseihin. Ulkoasu on tosi selkeä, kuvavalinnat on osuneet nappiin jne, mutta tuossa etusivulla tuo avainsanojen fonttikoko häiritsee jossakin määrin noiden isompien kohdalla.
// Yup! :D
Mut joo, ihana värimaailma ja jotenkin yhdistin ton punaruskean malinoiseihin. Ulkoasu on tosi selkeä, kuvavalinnat on osuneet nappiin jne, mutta tuossa etusivulla tuo avainsanojen fonttikoko häiritsee jossakin määrin noiden isompien kohdalla.
// Yup! :D
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Muakin häiritsi toi alunperin ja nyt reippaana latasin vähän paremman widgetin kuin mitä toi oletussysteemi on! Onko nyt parempi?Kendra kirjoitti:Mut joo, ihana värimaailma ja jotenkin yhdistin ton punaruskean malinoiseihin. Ulkoasu on tosi selkeä, kuvavalinnat on osuneet nappiin jne, mutta tuossa etusivulla tuo avainsanojen fonttikoko häiritsee jossakin määrin noiden isompien kohdalla.

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
-
Rotta
Rekisteröinti on laitettu sinne ajat sitten mutta ei oo vielä tullut papereita. Käyttöbelgistä kyllä löytyy jo.Hikipinko Kirppu kirjoitti: Onko Xenaa muuten (vielä) rekisteröity? Koitin kyylätä sen sukua koiranetistä mut ei löydy.
Mä haluaisin sisällöstäkin jotain kommentteja!
-
Rotta
Edelleen haluaisin kuulla vähän et mitä tonne kaivattaisiin lisää noin niinkuin sisällön puolesta. Tai mitä vähemmän, tai eri tavalla.
-
Nath
- Höpsö veitikka
Minusta sivuilla on sisällöllisesti aika lailla kaikki mitä tarvitsee olla. Ehkä koirien sivuille tämmöisenä sukutaulunatsina haluaisin jonkin tason sukuselvitystä + muitakin kisatuloksia kuin listauksen niistä, kun ainakaan Capon ja Xenan sivuilla ei ole linkkiä esmes KoiraNetiin. Ja mikäli jaksat kirjoittaa niin miksi sen ja sen rotuinen koira, kun tuota rotuvalikoimaa on tietyssä mielessä laidasta laitaan, tuo varmaan kiinnostaa monia :D Yhteystiedot laittaisin jonnekin näkyvämmälle paikalle, kuten sivupalkkiin, jos joku ei hoksaa käydä niitä ronkkimassa tuolta Minä-sivulta.
-
Rotta
Oho, noi linkit jalostustietokantaan oli tosiaan näemmä jääneet pois kun siirryttiin bitey.fix.fi:stä sarjatuli.netiin. Nyt siellä on kuitenkin linkit paikoillaan, tosin Xenalla vasta käyttöbelgi.infoon kun sitä ei vielä KoiraNetistä löydy.
Mut kiitos palautteesta, mun täytyykin vähän miettiä tota ideaa että kertois miten on mihinkin rotuvalintaan päätynyt. :)
Ja vielä ois kiva saada muiltakin jotain palautetta jos vaan jotain mieleen tulee.
Mut kiitos palautteesta, mun täytyykin vähän miettiä tota ideaa että kertois miten on mihinkin rotuvalintaan päätynyt. :)
Ja vielä ois kiva saada muiltakin jotain palautetta jos vaan jotain mieleen tulee.
-
tsiu
- Ei enää ikinä uudestaan
Mulla tuli myös mieleen toi kisalistaus, ja Nathilla tais olla sukutaulu mihin on kerätty kuvia sukulaisista, sellasta olis kiva katsoa :)
-
Rotta
Kisoja en kyllä jaksa alkaa listata, ja nehän löytyy nyt tuolta KoiraNetistä linkin kautta. Tai ne mitä siellä nyt vielä näkyy, Capolta näköjään puuttuu luvia ja muutenkin agilitytuloksia tuolta vielä viime keväältäkin.
Täytyy harkita tota sukutauluhommaa, vois olla vaan melkonen projekti saada niitä kuvia sinne kaikkine lupienkysymisineen. Ja esimerkiks Xenan emästä en oo koskaan edes nähnyt kuin yhden pentukuvan (oon nähnyt sen koiran kyllä livenä, mutten oo koskaan nähnyt ainuttakaan kuvaa siitä) ni siinä ois heti eka kompastuskivi... :D
Täytyy harkita tota sukutauluhommaa, vois olla vaan melkonen projekti saada niitä kuvia sinne kaikkine lupienkysymisineen. Ja esimerkiks Xenan emästä en oo koskaan edes nähnyt kuin yhden pentukuvan (oon nähnyt sen koiran kyllä livenä, mutten oo koskaan nähnyt ainuttakaan kuvaa siitä) ni siinä ois heti eka kompastuskivi... :D