Elikä kennel Auringonlaskuun olisi joulun tienoilla syntymässä C-pentue, mikäli kiinnostusta on tarpeeksi (: Pentueen vanhemmilla ei ole aijempia pentueita ja ei ole sukua toisilleen. Molemmat vanhemmat ovat luonteeltaan kilttejä ja avoimia (:
Isänä toimisi Simpukan Arttu, jolla on evm. suku. Arttu on pärjännyt ihan hyvin näyttelyissä, Artulla on kisakalenterissa EH:ta. Oikeastaan kisaaminen on jäänyt hieman, sillä kennel oli pitkään tauolla ;s Artun kanssa olisi tarkoitus aloittaa ToKo.
Emänä olisi tällä kertaa oma kasvattini BH vLUXW-07 Auringonlaskun Black Beauty. Näyttelyistä Brendalla on ERI ja kisaa myös Vepessä AVO-luokassa. Brendan kisakalenteriasta puuttuvat lähes kaikki tulokset! Brenda on myös suorittanut BH-kokeen hyväksytysti.
Lisätietoa tulee, mikäli varaajia on tarpeeksi 2-4.
Kiinnostusta shar peille?
- henna
- Alkupalat
- Viestit: 24
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:23 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
- henna
- Alkupalat
- Viestit: 24
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:23 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
-
Vera
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1897
- Liittynyt: Ma Touko 11, 2009 1:57 pm
- Paikkakunta: Pori (+ HKI)
Kiinnostusta shar peille
Hmm... shar pei, se ruttuinen, oranssi koira. Semmoinen olisi kiva lisäys kennelilleni. Minulla on ennestään jo kaksi kiinalaista rotua, kiinanharjakoira ja chow chow, mutta mitenkäs olisi joukkoon myös shar pei? Jos pentue siis on tulossa, niin voisin varata jonkun pennuista, mieluiten nartun, mutta jos pentueeseen ei synny narttuja, niin kyllä uroskin käy. Meidän kennelimme ei kasvata mitään erityistä rotua. Siellä riittää kuitenkin rakkautta kaikille roduille. Kävisin uuden pennun kanssa silloin tällöin kisailemassa ( siis vasta kun se on sopivan ikäinen ) mm. näyttelyissä ja ToKossa. Agilityä saattaisin myös kokeilla.
the weather changes
-
Vera
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1897
- Liittynyt: Ma Touko 11, 2009 1:57 pm
- Paikkakunta: Pori (+ HKI)
Re: Kiinnostusta shar peille?
En sittenkään ole kiinnostunut, sillä kennel lopettaa.
the weather changes

