E: bortsulaisia (1xn)

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Camilla
Vuohenruokaa

E: bortsulaisia (1xn)

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Elikkäs, karsin koiralaumaani Carabeessä ja joidenkin kohdalla jälkeen olisi mukava jättää pentue, mutta koska omasta takaa ei tällä kertaa löydykään sopivia pareja, täytyy tulla tänne huutelemaan! Etsin siis koiria lainaan, eli pentue tulisi Carabeen nimen alle. Pentueet syntyisivät sitä mukaa kun pojille asettamani minitavoitteet on täytetty / toisen vanhemman omistaja on saanut koiransa kisattua pentuvalmiiksi. Kaikista pentueista olen suunnitellut suht pieniä, eli 3 pentua on se maximimäärä, kahdellakin voin nämä saatella maailmalle. (:
- Toljottajan Feel The Fear Of Wolverines
- BH JK1 vFIN TVA vTOTBC-12 vPVA vKTV-H RH-E RH-FL A
- mustavalkoinen uros, s. 22.03.12
Kettukin on yksi lemppariurokseni, jonka kisaan vielä agivalioksi ennen pentuetta (1 vKUMA puuttuu). Myös ketulle etsin sutjakkaa narttua, jolta löytyy kisakokemusta ja ainakin paimennusvalion arvo ja mahdollisesti sitten muutakin. Ketun kanssa ei olla pk:ssa päästy puusta pitkälle, mutta koska minulla on niin surkea tuuri siinä lajissa niin annan herran nyt tyytyä kohtaloonsa ja elämään ilman mokomia titteleitä.
and like a deer in the headlights
i meet my fate
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Re: E: bortsulaisia (2xn 1xu)

Viesti Kirjoittaja horros »

Gamma olisi kisautukseltaan valmis näyttöpuolen uros. Sillä on sertit Suomesta ja Alankomaista, ja pysyy poikkeuksellisesti elossa siihen asti että saan sen jonkin maan valioksi näytelmistä :D
Vuoden 2012 kennelinperustaja
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noina »

Kasvattipoikaasi Blazea saat vapaasti käyttää. Mulla itelläni ei ole tällä hetkellä intressejä näyttöpuolen bc-kasvatukseen.
  • DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
Milja H.
Nakkisotilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Milja H. »

Mulla ois mun ainut bc Cheri. Tittelirivistöstä löytyy BH Jk3 vFIN KVA ja tarkoituksena olisi vielä saada tyttönen vielä ainakin paimennusvalioksi (2 KUPIa saamatta). Näyttelyistä saanut AVOssa H ja KÄYssä T-EH. Käyttöpainotteinen evm-narttu siis kyseessä.
Evermore - Noutajat
Camilla
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kiitos kovasti tarjouksistanne! Ahma löysikin jo oman morsiamensa, Ketun kanssa mietin vielä hetkisen (sille saa edelleen tarjota narttua!) ja Tzinille käyttäisin kovin mielelläni horroksen Gammaa, se tuntuu olevan oikein mainio puoliso meidän näyttelyneidillemme! Sopiiko pentueen ajankohdaksi mikä tahansa? Ajattelin seuraavaksi teettää Ahman tai Ketun pentueet, ja sitten lyödä nuo syntyviksi.

Noina, itse en varmaankaan tule Blazea tarvitsemaan, ja saat tehdä sen kanssa mitä huvittaa - joko lainata jollekin pikkupentueelle tai kuopata, mikäli innostus ei enää riitä. Ja Milja, Cheri ei oikein sykhdyttänyt, kun kuitenkin etsin käyttönarttuja näille uroksilleni. (:
and like a deer in the headlights
i meet my fate
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Re: E: bortsulaisia (1xn)

Viesti Kirjoittaja horros »

Koska Gamma on valmis, enkä kisaa sen kanssa muualla kuin näytelmissä, minun puolestani pentueen ajankohdalla ei ole väliä :)
Vuoden 2012 kennelinperustaja
Vastaa Viestiin