E: Amerikanakita u + kiinanharjis n + slku.

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Vastaa Viestiin
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

E: Amerikanakita u + kiinanharjis n + slku.

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Hellou everybody! :cool:

Suomenlapinkoiranarttu Tähkä kaipailee miestä! Tähkä on paimennusvalio sekä agilityvalio. Lisäksi neitonen on suorittanut BH:n ja saanut kaksi MEKUMAA maastoesteistä. Näyttelyistä EH & SERT.
--> uros saisi olla evm.sukuinen tai max. 1-polvinen
_____

Nyt etsiskelisin rakkaalle Sofi-nartulleni sulhoa. Sofi on siis amerikanakita narttu ja sen suku on kokonaan evm.
Sofilla on näyttelyistä tittelit vKREW-07 ja vFINW-11 sekä 6xSERT. Sofi on myös vPVA ja metsäjäljessä sillä on oikeudet voittajaluokkaan.
--> Haluaisin Sofille mielellään uroksen, joka on suvultaan evm TAI max. 1 polvinen suku.

Lisäksi kyselisin toiselle nartulleni amerikanakita urosta. Tosin tämä ei ole todellakaan vielä ajankohtaista, mutta olisi hienoa kuitenkin löytää uros jo nyt. Elikäs oma kasvattini Gina kaipailisi jossain vaiheessa elämäänsä sulhoa.
--> Haluaisin uroksella olevan max. 2-polvinen suku, mieluiten 1-polvinen, MUTTA evm. suku kelpaa myös, jos ei muutoin löydy sopivaa sulhoa.

_____

Rakkaalle australiankarjakoira Callylleni olisi nyt suunnitelmissa pentusia, mutta tämänkin neidin sulho on vielä hukassa! Cally on reipas australiankarjakoiranarttu, joka on mahtava käyttökoira. Näyttelyistä se on saanut EH-maininnan. Cally on VFIN TVA VPVA ja lisäksi sillä on tittelit OTDc & BH. Vesipelastuksen SOVEn se on myös suorittanut hyväksytysti. Tokoilemassa kerran käytiin, ei ollut meidän juttu, mutta saatiinpas silti 2-palkinto! :D
--> Callylle haluaisin sulhon, jolla on mielellään 1- TAI 2-polvinen suku. Mutta EVM-sukuinenkin käy, tarjoa rohkeasti!

_____

Kiinanharjakoira-poika Nappikin tarvitsisi vielä daamia! :mrgreen: Näyttelyistä tullut pelkää ERIä ja titteli vSWEW-12. BH-koe suoritettu hyväksytysti ja agilityssa VAVA sekä koiratanssissa vKTV. Maastoesteissä viittä vaille valio myös.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Etsinnässä porokoira-poika!

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mulla olis Routavaaran Ruskaloisto eli Ruska. Ruska on evm-sukuinen ja se on käyttövalio jäljestä. Paimennusvaliouteen uupuu yksi KUPI. Jos vaan kelpaa näin huonosti kisattu, niin käytä vapaasti. Tulis ainakin nätti tasainen suku, eiks je? :mrgreen: Näyttelyistä on tullut SAta, mutta en ole lisännyt kalenteriin, kun ei ole sertejä kuitenkaan tullut. Voin lisätä joitain, jos haluat.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: NEW: etsinnässä AMERIKANAKITA urosx2! & E:austr.karjakoira u

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Juhuu! Ruska on mainio treffikumppani. Kiva kun sulho löytyi :D Minäpä lisään isän kohdalle tuonne topaan Ruskan. Kiiitoksia Kirsi :)

EDIT/ Nyt etsinnässä AMERIKANAKITA-poikia ja KARJAKOIRA-jätkänpätkä, anyone? :)
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: E: Am.akita, akk u. & shiba, kiinanharjakoira&LPK narttu

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Kelpaisiko Napille Hira ? Oon tuon kuoppaamassa kohta puoliin, mutta jos emäksi kelpaa niin annan mieluusti. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: E: Am.akita, akk u. & shiba, kiinanharjakoira&LPK narttu

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Voii, muuten kyllä, mutta tuo suku ei niin innosta :S
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: E: Am.akita, akk u. & shiba, kiinanharjakoira&LPK narttu

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Ohops! Enpäs oo hoksannut, että shibanarttukin kelpaisi. Mullahan asuu neiti Keiko (Akishi Fujiwara no Yoshifusa Samurai), jolta sukua löytyy se yksi polvi. Tällä hetkellä meriittirivi sanoisi vAVA vFIN TVA BH Tk4 RH-E RH-F B RH-FL B, minkä lisäksi Keikolta löytyy runsaasti näyttelytuloksia PEK-luokasta, nykyään kierretään tosin junnuja. Tämän lisäksi myös mejätuloksia löytyy useammasta maasta, ei vain valioitumisia vielä.

Mun puolestani Keikoa saat lainata Kyolle, jos vain kelpuutat. :)
Yatsu
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1081
Liittynyt: To Helmi 03, 2011 5:31 pm
Viesti:

Re: E: Am.akita, akk u. & shiba, kiinanharjakoira&LPK narttu

Viesti Kirjoittaja Yatsu »

^ vähän OT,
hihii mun "Amai" saa pentuja
:mrgreen:
Kuva
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: E: Am.akita, akk u. & shiba, kiinanharjakoira&LPK narttu

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Toivotaan niin. Jacya on tainnut unohtaa tarkistaa tilannetta. ;__; Mä korjaan tilanteen!
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: E: Am.akita, akk u. & shiba, kiinanharjakoira&LPK narttu

Viesti Kirjoittaja Jacya »

No oon ihan unohtanut ! :'D Hyvä ku Sparkle laitoit vielä YVtä :lol: Kyllä Keiko on mainio morsian, voisisin itse asiassa alkaa tekemään piakkoin jo pentuetopaa! :D
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: E: Am.akita, akk u. & shiba, kiinanharjakoira&LPK narttu

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Ihana juttu! :D Hienoa, laitan Nikelle heti messagea.
Vastaa Viestiin