T: welsh corgi pembrokeuros

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Ansk
Syvällistä
Viestit: 694
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:14 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

T: welsh corgi pembrokeuros

Viesti Kirjoittaja Ansk »

BH TK3 vPVA vFIN TVA vAVA vKTV-F vFBV vFIN & vBEL & vGRC & vNLD MVA* vjFINW-12 vjNLDW-12 vNLDW-12 vjWW-12
Äteritsiputeritsipuolilautatsi

Ronny on ollut mulla ihan puhtaasti kisakoirana ja itselläni ei ole kiinnostusta käyttää sitä jalostukseen, niin mikäli joku muu haluaa niin saa poikaa lainaan. Menestystä löytyy niin käytöstä kuin näytöstäkin ja Ronny kisailee itselleen vielä viimeisen tuloksen agilitystä ja muutamat pisteet flyballista ennen lopulliselle eläkkeelle siirtymistä. Jalostuslainaan saa kuitnenki vaikka heti!
Suvultaan Ronny on kokonaan evm., joten voin lainata sitä hieman isommallekkin pentueelle, miten vaan haluu.


/Ronsusta fleikkavalio!
/...ja agivalio!
Avatar
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1172
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:12 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: T: welsh corgi pembrokeuros

Viesti Kirjoittaja cantarel »

Saiskohan tästä mahdollisesti sulhasta Unille? Uni on myös evm-sukuinen, mutta tarvitsee vielä ainakin agilityvalionarvon ennen kuin itse olen valmis käyttämään jalostukseen, sekä mielellään näyttelytuloksia. :)
Avatar
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1172
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:12 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: T: welsh corgi pembrokeuros

Viesti Kirjoittaja cantarel »

Ansk kirjoitti:BH TK3 vPVA vFIN TVA vAVA vKTV-F vFBV vFIN & vBEL & vGRC & vNLD MVA* vjFINW-12 vjNLDW-12 vNLDW-12 vjWW-12
Äteritsiputeritsipuolilautatsi

Ronny on ollut mulla ihan puhtaasti kisakoirana ja itselläni ei ole kiinnostusta käyttää sitä jalostukseen, niin mikäli joku muu haluaa niin saa poikaa lainaan. Menestystä löytyy niin käytöstä kuin näytöstäkin ja Ronny kisailee itselleen vielä viimeisen tuloksen agilitystä ja muutamat pisteet flyballista ennen lopulliselle eläkkeelle siirtymistä. Jalostuslainaan saa kuitnenki vaikka heti!
Suvultaan Ronny on kokonaan evm., joten voin lainata sitä hieman isommallekkin pentueelle, miten vaan haluu.


/Ronsusta fleikkavalio!
/...ja agivalio!
Töktök ;)
Ansk
Syvällistä
Viestit: 694
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:14 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: T: welsh corgi pembrokeuros

Viesti Kirjoittaja Ansk »

asdfgh pistin pm! :D
Avatar
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1172
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:12 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: T: welsh corgi pembrokeuros

Viesti Kirjoittaja cantarel »

Jep tänks! Yritän kisailla ton Unin valmiiks asap niin saadaan lisää kookikakaloita. :)
Vastaa Viestiin