Erämaan viimeiset

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Spiegel
Kanada
Viesti:

Erämaan viimeiset

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

EV:n sekalainen, neljään osioon jaettu, kuitenkin enimmäkseen paimenkoirista koostuva lauma on saanut ulkomuotonsa ja sisältönsä kuntoon. Jos jokin näyttää oudolta, kokeilkaa päivitellä sivua. Tervetuloa siis vain. Suostun linkinvaihtoihin (:
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Erämaan viimeiset

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Oonko koskaan kertonut kuinka paljon rakastan sun tekemiä ulkoasuja. Ja EV ei oo syyttä yks miun suosikkivirtuaalikenneli ollut jo pitkään. <3_<3
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Spiegel
Kanada
Viesti:

Kiitoksia kovasti, kiva kuulla! :3
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

OI. En oo nähnyt EV:ssä yhtään sellaista leiskaa, josta en ois tykännyt ihan hirveesti! Taas tollainen niin täydellinen ja voi että. Miten sä saatkin napattua aina tollasen mielenkiintoa herättävän ja ennen kaikkea säilyttävän tunnelman näihin! Upea.
Mun on täytynyt siitäkin mainita, että rakastan noista kasvattajanimistä joka ikistä enkä malta odottaa, että saan Kemroesiin pieniä tulenkertomia. Sulla on vaan niin valtavan onnistunut systeemi tämä tässä!
Spiegel
Kanada
Viesti:

Hoho, kiitos sullekin! Yleensä kyllästyn leiskoihin tosi nopeasti, mutta tähän olen sen verran tyytyväinen, että se varmaan tulee pysymään sivuilla pitempään. Jotenkin se on vaan niin meidän näköinen. :'D
Ja jee, jos Tulenkertoman bortsut kiinnostaa! En ole uskaltanut edes suunnitella mitään pentuetopicin tekemistä, koska bortsuja pukkaa vähän joka tuutista ja pelkään, ettei kiinnostusta löytyisi. Mutta Vakalle ja Haikulle oon seuraavaa pentuetta suunnitellut.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Oho, nyt vasta huomasin. Toi pentue ois muuten niin älyttömän ihana ja ottaisin ehdottomasti tosta yhden lapsukaisen, mutta kun toi eee. Bordersky Find Yourself sattuu olemaan mun Go C -pentueen isän täyssisko. :roll: Mulla on myös ton pentueen yhdestä uroksesta O-pentue, josta sijoitettiin yks uros. Ko. uros sai Ajattara-pentueen toukokuussa ja siitäkin mä oon sijoittanut yhden nartun, joka saa suvunjatkoa Kemroesiin hamassa tulevaisuudessa. Voi että. Oisin halunnut, mutta nyt ei mahda mitään. Kai mä sit jostain seuraavasta taas koitan kalastella pentua!
Spiegel
Kanada
Viesti:

No voi harmi! Mutta kyllä meille vielä muitakin on tulossa, että pidä silmällä :)
Vastaa Viestiin