Haltiapolun B't - 03.01.2009 - Saa lukotella. :)
Lähetetty: La Marras 08, 2008 6:29 pm
No niin, olisi sitten Haltiapolun toisen, eli B -pentueen aika. Pentueen ajankohta ei tosin ole aivan heti, vaan aikaisintaan joulukuun keskivaiheilla tai myöhemminkin, mikäli meriittilista ei ala karttua tarpeeksi nopeasti.
Tarkoituksenani olisi pikemminkin kysellä täyteen alustavat varaukset.
YLPEÄT VANHEMMAT
Isänä toimii melko harvinaissukuinen urokseni BH REK1 RH-T A RH-F B Tk3 vLTW-08 vKTV vFIN JVA vJM-08 N & CA & DK & FIN & LT & LUX MVA Sudenhuudon Keskiyön Kuningas, kutsutaan Inouk. Inouk on pärjännyt loistavasti näyttelyissä ja käytössäkin, etenkin valjakko on omin laji tälle koiralle. Tarkoituksena olisi saada Inouk VVL KVA'ksi ennen pentuja, sekä saada mahdollisimman paljon kartutettua titteliriviä ja saada se vielä joksikin muuksi valioksi ennen pentuja. Myös muotovalion arvo tulisi tavoittaa ennen pentuetta. Varaudu siis siihen, että pentue saattaakin syntyä vasta seuraavana vuonna!
Emä on evm. -sukuinen Tearhunters Wings of Butterfly, tuontikoira Venäjältä. Trilla on oikein kaunis narttu, jonka kanssa harrastellaan etupäässä valjakkoajoa.
Emä on evm., koska Inoukin sisarella on jo yksi kolmen pennun pentue. Sen takia tämänkään pentueen koko ei ole suuri.
TARJOATKO KOTIA HALTIAPOLKULAISELLE?
Kiinnostuitko pentueesta? Hienoa! Sitten pyytäisin sinua lukemaan kasvatussivun.
Vaadin tulevalta kasvatiltani tavoitteellista ja suht aktiivista kisaamista. Inoukista on tullut minulle sen verran rakas koira, etten sen jälkeläistä kelle tahansa anna. Tämän pentueen kasvatilla tulee ehdottomasti olla kuvat, vaikka sitten piirretytkin, mutta mieluiten ihan valokuvat. Minulta löytyy kuvia ainakin yhdestä valkoisesta uroksesta, jos kiinnostaa. Kuviahan voi ihan itsekin kysellä, joka olisikin suotavampaa. Vaatisin kisautusta ainakin näyttelyissä ja valjakossa, jos tämä ei onnistu, tämä pentue ei välttämättä ole juuri se oikea pentue sinulle.
SIJOITUSPENTU?
Sijoituspennustakin lukee kasvatussivulla. Myös tästä pentueesta sijoitan yhden uroksen tai nartun ehdottoman hyvään kotiin. Ilmaise kiinnostuksesi sijoituspennusta, voin olla aika varma, että aidosti kiinnostuneelle ihmiselle se lähtee. (: SIJOITUSPENTUA HALUAVAT OVAT ETULYÖNTIASEMASSA PENTUA KYSELLESSÄÄN, joten sijoitusta kannattaa harkita. ;)
VARAAJAT
Varauksia otetaan vain neljä, kyllä, näitte oikein. Vähäinen määrä johtuu tästä Inoukin sisaren aiemmasta pentueesta, enkä halua, että suku yleistyy liiaksi. Pentuja ei ole enää vapaana.
1. Spiegel & Terris - Tulenkertoman - narttu - Haltiapolun Boheemi Inspiraatio - vahvistus ok
2. Dream - Kuperkeikan - uros - Haltiapolun Boheemi Mieli- vahvistus ok
3. Zephyr - Wintertime's- narttu - Haltiapolun Boheemi Melodia - vahvistus ok
Kaikki varaamaan vain! Nimiä saatte tietää pentueen tullessa ajankohtaisemmaksi. Saatan vastata tähän topiikkiin vasta, kun vastauksia tulee useampi kappale. Jos jäät ilman pentua, älä huoli, suunnittelen C -pentuetta kevättalvelle 2009.
NIMET
Pentueen teema on Boheemi (kiitos ideasta Spiegel!).
Herrasmiehille
Boheemi Maailma
Boheemi Tyyli
Boheemi Tarkoitus
Boheemi Elämä
Boheemi Taito
Boheemi Valta
Boheemi Raivo
Boheemi Mieli - Dream
Boheemi... mikä? Keksi itse!
Neitokaisille
Boheemi Inspiraatio - Spiegel & Terris
Boheemi Kauneus
Boheemi Mieli
Boheemi Into
Boheemi Mielikuvitus
Boheemi Tyyli
Boheemi Rakkaus
Boheemi Ihastus
Boheemi... mikä? Keksi itse!
Nimiä voi vaihdella myös eri sukupuolien kesken, jos tuntuu sopivalta. Itse nimen saa keksiä, kunhan siinä on Boheemi -alkuliite.
Tarkoituksenani olisi pikemminkin kysellä täyteen alustavat varaukset.
YLPEÄT VANHEMMAT
Isänä toimii melko harvinaissukuinen urokseni BH REK1 RH-T A RH-F B Tk3 vLTW-08 vKTV vFIN JVA vJM-08 N & CA & DK & FIN & LT & LUX MVA Sudenhuudon Keskiyön Kuningas, kutsutaan Inouk. Inouk on pärjännyt loistavasti näyttelyissä ja käytössäkin, etenkin valjakko on omin laji tälle koiralle. Tarkoituksena olisi saada Inouk VVL KVA'ksi ennen pentuja, sekä saada mahdollisimman paljon kartutettua titteliriviä ja saada se vielä joksikin muuksi valioksi ennen pentuja. Myös muotovalion arvo tulisi tavoittaa ennen pentuetta. Varaudu siis siihen, että pentue saattaakin syntyä vasta seuraavana vuonna!
Emä on evm. -sukuinen Tearhunters Wings of Butterfly, tuontikoira Venäjältä. Trilla on oikein kaunis narttu, jonka kanssa harrastellaan etupäässä valjakkoajoa.
Emä on evm., koska Inoukin sisarella on jo yksi kolmen pennun pentue. Sen takia tämänkään pentueen koko ei ole suuri.
TARJOATKO KOTIA HALTIAPOLKULAISELLE?
Kiinnostuitko pentueesta? Hienoa! Sitten pyytäisin sinua lukemaan kasvatussivun.
Vaadin tulevalta kasvatiltani tavoitteellista ja suht aktiivista kisaamista. Inoukista on tullut minulle sen verran rakas koira, etten sen jälkeläistä kelle tahansa anna. Tämän pentueen kasvatilla tulee ehdottomasti olla kuvat, vaikka sitten piirretytkin, mutta mieluiten ihan valokuvat. Minulta löytyy kuvia ainakin yhdestä valkoisesta uroksesta, jos kiinnostaa. Kuviahan voi ihan itsekin kysellä, joka olisikin suotavampaa. Vaatisin kisautusta ainakin näyttelyissä ja valjakossa, jos tämä ei onnistu, tämä pentue ei välttämättä ole juuri se oikea pentue sinulle.
SIJOITUSPENTU?
Sijoituspennustakin lukee kasvatussivulla. Myös tästä pentueesta sijoitan yhden uroksen tai nartun ehdottoman hyvään kotiin. Ilmaise kiinnostuksesi sijoituspennusta, voin olla aika varma, että aidosti kiinnostuneelle ihmiselle se lähtee. (: SIJOITUSPENTUA HALUAVAT OVAT ETULYÖNTIASEMASSA PENTUA KYSELLESSÄÄN, joten sijoitusta kannattaa harkita. ;)
VARAAJAT
Varauksia otetaan vain neljä, kyllä, näitte oikein. Vähäinen määrä johtuu tästä Inoukin sisaren aiemmasta pentueesta, enkä halua, että suku yleistyy liiaksi. Pentuja ei ole enää vapaana.
1. Spiegel & Terris - Tulenkertoman - narttu - Haltiapolun Boheemi Inspiraatio - vahvistus ok
2. Dream - Kuperkeikan - uros - Haltiapolun Boheemi Mieli- vahvistus ok
3. Zephyr - Wintertime's- narttu - Haltiapolun Boheemi Melodia - vahvistus ok
Kaikki varaamaan vain! Nimiä saatte tietää pentueen tullessa ajankohtaisemmaksi. Saatan vastata tähän topiikkiin vasta, kun vastauksia tulee useampi kappale. Jos jäät ilman pentua, älä huoli, suunnittelen C -pentuetta kevättalvelle 2009.
NIMET
Pentueen teema on Boheemi (kiitos ideasta Spiegel!).
Herrasmiehille
Boheemi Maailma
Boheemi Tyyli
Boheemi Tarkoitus
Boheemi Elämä
Boheemi Taito
Boheemi Valta
Boheemi Raivo
Boheemi Mieli - Dream
Boheemi... mikä? Keksi itse!
Neitokaisille
Boheemi Inspiraatio - Spiegel & Terris
Boheemi Kauneus
Boheemi Mieli
Boheemi Into
Boheemi Mielikuvitus
Boheemi Tyyli
Boheemi Rakkaus
Boheemi Ihastus
Boheemi... mikä? Keksi itse!
Nimiä voi vaihdella myös eri sukupuolien kesken, jos tuntuu sopivalta. Itse nimen saa keksiä, kunhan siinä on Boheemi -alkuliite.