Ostetaan staby tai dreeveri
-
- Alkupalat
- Viesti:
Ostetaan staby tai dreeveri
Jooh, eli olisin _kaikista_ myynnissä olevista stabyhouneista ja dreevereistä kiinnostunut. Mistään ei tunnut löytyvän, joten toivottavasti täältä joku olis tietoinen myynnissä olevista. ;3 Sniffiin tulisi. :)
- Mimi -
-
- Kanada
Re: Ostetaan staby tai dreeveri
Mulla ois stabyhoun narttu tarjolla. Silver Novas Sennen "Senni" muistelen että Danay antoi luvan että kuvat voi seurata neitiä uuteen kotiin.
Oon hieman epäluuloinen suntuubi -kenneleitä kohtaan joten toivon että harkitset koiran ottoa että en joudu hakemaan neitiä takaisin myöhemmin.
Oon hieman epäluuloinen suntuubi -kenneleitä kohtaan joten toivon että harkitset koiran ottoa että en joudu hakemaan neitiä takaisin myöhemmin.
Taukoilen
-
- Alkupalat
- Viesti:
Jeap, ymmärrän. Olisi tosi mahtavaa, jos saisin Sennin, mut ymmärrän jos et haluu antaa.
Kisattaisiin virallisissa ahkerasti, enkä usko että joutuisit neidin hakemaan takaisin. Enhän mää nyt 100 varmaksi voi sanoa mitään.
Olisin siis ottamassa, mutta miten on? :3
Kisattaisiin virallisissa ahkerasti, enkä usko että joutuisit neidin hakemaan takaisin. Enhän mää nyt 100 varmaksi voi sanoa mitään.
Olisin siis ottamassa, mutta miten on? :3
- Mimi -
-
- Kanada
-
- Alkupalat
- Viesti:
Jep, eli täältä löytyy Senni: http://vksniff.suntuubi.com/?cat=21&lang=fi&preview=1
Laitoin Kuparikettuunkin viestiä, mutta pistän nyt tähänkin vielä tämän osoitteen. (:
Laitoin Kuparikettuunkin viestiä, mutta pistän nyt tähänkin vielä tämän osoitteen. (:
- Mimi -