LÖYTYNYT!

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Lukittu
Avatar
Cookiemonster
Kanada
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2011 3:13 pm
Avatar ©: Flickr, Mike Davison

LÖYTYNYT!

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Nyt olisi etsinnässä työlinjainen bordercollieuros omalle Kiirus -neitokaiselle. Pentue olisi suunnitteilla tammi-helmikuun paikkeille.
Sulholla ei ole pakko olla mitään kilometrin mittaista tittelirivistöä, kunhan jotain tuloksia kumminkin löytyisi.
Sukua löytyy useammankin polven verran, joten sulho voisi mieluiten olla evm-sukuinen yksilö.

Sisaruksia nartulla on 2 (G. Dust n' steel & G. Daiquian Dallyn), kummatkin tosin ilmeisesti jo kuopattu. Edellä mainittua käytetty yhdessä pentueessa isänä (xxx).

Pentue tulisi olemaan 1-2päinen ainoastaan, eli mitään suurta pentuekatrasta en ole suunnitellut
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Milja H.
Nakkisotilas
Viestit: 235
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 8:27 pm
Paikkakunta: Mänttä-Vilppula
Viesti:

Re: E: bcu

Viesti Kirjoittaja Milja H. »

Mulla olisi Rex. Evm-koira kyseessä, ei aiempia pentueita. Käyttölinjainen, mutta näytteilyistä on myös yksi serti ja yht. 5 ERIä käyty nappaamassa. Valiona tällähetkellä vain paimennuksesta ja tarkoituksena oli käyttää sitä omalle nartulleni mutta voin tarjota kyllä Kiirukselle tätä :)
Evermore - Noutajat
Kurris
Kanada
Viestit: 1420
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 4:06 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: E: bcu

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Mulla ois kaksi urosta BH IPO1 JK1 vPVA vTVA Zohai ja BH JK3 Tk3 vPVA Ketunjalan Askarruttava Funktio. Ovat tällä hetkellä myynnissä mutta jos tahdot jompaa kumpaa käyttää niin kuoppaan ne pentueen jälkeen. Zohain on evm sukuinen mutta Askarilta löytyy sukua vain isän verran joka on itse evm sukuinen.


// Mutta Askarhan on sinun kasvatti joten tiedät varmaan paremmin ;)
Taukoilen
Avatar
Cookiemonster
Kanada
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2011 3:13 pm
Avatar ©: Flickr, Mike Davison

Re: E: bcu

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Kurriksen Zohaista tykkään kovasti, ompas hän vallan upea herranen! Askar onkin mun omia kasvatteja melko kasvatusaikojen lähtöviivoilta. :)
Mutta voisin mielelläni Zohaita lainata Kiiruksen sulhoksi! Haluatko sä pennun tästä yhdistelmästä, vai etsinkö molemmille varaajat? Itse en oo yhtään varma, haluanko tästä pentueesta penskaa Guthruniin, harkitsen tosin.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Kurris
Kanada
Viestit: 1420
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 4:06 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: E: bcu

Viesti Kirjoittaja Kurris »

En ota. Mulla innostus paimeniin tuli ja meni joten kaikki Black Cherryn koirat on myynnissä.
Taukoilen
Avatar
Cookiemonster
Kanada
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2011 3:13 pm
Avatar ©: Flickr, Mike Davison

Re: E: bcu

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Niinhän se olikin, ajatuskatkos taas iski!
No mutta mä rupean kyhäilemään pentuetopaa turrilan puolelle tästä pentueesta.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Lukittu