Sivu 1/2
Mustia kääpiösnautsereita, SIVUJA
Lähetetty: Ke Marras 12, 2008 7:25 pm
Kirjoittaja Mari
Suunnitteilla olisi ensimmäinen kääpiösnautseripentue
Nuuskuttajaan. Väriltään kaikki pennut tulisivat olemaan mustia, joita virtuaalimaailmassa ei ole montaa. Toivoisimmekin, että tämän upean rodun suosio nousisi :)
Kääpiösnautserit ovat luonteeltaan älykkäitä ja tempperamenttisia, itsepäisiä mutta miellyttämishaluisia. Uskollisia omistajilleen, ja vaativat tekemistä. Pienestä koostaan huolimatta ei siis mikään sylikoira. Tästä rodusta saat itsellesi mainion kisakaverin niin näyttelyihin kuin agilityyn ja tokoonkin :D
Isänä pentueessa on oma uroksemme
Sincerity Nyt On Huvi Halpaa SR.
Heikki on kilpaillut hyvällä menestyksellä näyttelyissä: 18 x SERT, 11 x CACIB.
Heikki on jo vBEL & vDK & vEST & vFIN & vLUX & vN MVA, ja odottelee valionarvojen vahvistumista muista maista.
Pojalta löytyy myös tittelit vGBRW-07, vKREW-07, vBELW-08, vKREW-08, vLTW-08, vNW-08, vSWEW-08.
Koiratanssissa Heikki on valio, ja agilityssa kilpailee MINI III -luokassa. BH-koe on hyväksytysti suoritettu.
Luonteeltaan Heikki hyvin tempperamenttinen, mutta kiltti poika.
Emänä toimii evm. narttu Englannista: Tempe's Camellia.
Pentue syntyi 7.1.2009:
u. Nuuskuttajan Digi-Digi, om. Hali/Zuzzlez
Re: Kiinnostusta kääpiösnautsereille?
Lähetetty: Su Marras 16, 2008 12:31 am
Kirjoittaja Hali
Minä voisin yhdestä nassikasta olla kiinnostunut 8).
Re: Kiinnostusta kääpiösnautsereille?
Lähetetty: Su Marras 16, 2008 10:00 am
Kirjoittaja Mari
Hali: Hienoa! :) Jos löydetään vielä toinenkin kiinnostunut, voidaan pentue toteuttaa :D
// Heikki sain viimeisen sertinsä Ruotsista, ja odottelee nyt muotovalionarvon vahvistusta!

Re: Kiinnostusta kääpiösnautsereille?
Lähetetty: Su Marras 16, 2008 11:34 am
Kirjoittaja Viuki
Olisin mahdollisesti kiinnostunut pennusta Sincerityyn, kun oma kasvatti kyseessä. Sincerity taukoilee, ja vähentää koiramäärää, niin yksi käppänä joukkoon mahtuisi. Riippuu siis ihan pentueen ajankohdasta, nyt pariin kuukauteen ei olisi pentuun aikaa, ei todellakaan.
Pentu harrastaisi pääasiassa näyttelyitä, mutta BH-koe suoritettaisiin ja mahdollisesti myös agilityvalioksi, ken tietää.
Re: Kiinnostusta kääpiösnautsereille?
Lähetetty: Su Marras 16, 2008 12:16 pm
Kirjoittaja Mari
Viuki: Ehdottomasti saat pennun :) Vaikka pentue syntyisikin aikaisin, eihän sinun tarvitse kisautusta heti aloittaa. Kisaat sitten kun itsellesi sopii ;)
Pentue voisi syntyä joko joulukuun lopulle tai tammikuulle. Kummin olisi teille Hali ja Viuki parempi?
Ja vielä otetaan varauksia ;)
Re: Kiinnostusta kääpiösnautsereille?
Lähetetty: Su Marras 16, 2008 3:36 pm
Kirjoittaja Viuki
Mulle sopis paremmin tammikuu, kun oma shelttipentue syntyy joulukuun lopulla.
Re: Kiinnostusta kääpiösnautsereille?
Lähetetty: Su Marras 16, 2008 3:44 pm
Kirjoittaja Erika---
Mäkin voisin yhdestä vilistäjästä olla kiinnostunut Hopeapolkuun, jota olen nostattamssa. Sivuja en vielä viitsi laittaa kun ei sieltä mitään oikein saa irti kun on niin keskeneräinen. Mutta kyllä mä ne pentujen syntymään saan valmiiksi. :) Kuvat mulla on nartusta valmiina, mustasta vieläpä 8D / Mullekin tammikuu paremmin.
Re: Kiinnostusta kääpiösnautsereille?
Lähetetty: Su Marras 16, 2008 9:26 pm
Kirjoittaja Mari
Erika: Varasimme sinullekin alustavasti pennun :) Toivomme että saat kennelisi sivut ajoissa valmiiksi, muuten joudumme perumaan varauksesi.
Re: Kiinnostusta kääpiösnautsereille?
Lähetetty: La Joulu 06, 2008 5:10 pm
Kirjoittaja Mari
Päivitystä: Heikistä vahvistui vBEL & vDK & vFIN & vN MVA!
Muotovalionarvohakemukset lähetetty menemään myös muihin maihin, jos vahvistavat niin Heikistä tulee vielä lisäksi vEST, vGBR, vK, vLT, vNL, vSWE & vUKR MVA
Pentuetta odotellaan syntyväksi n. 7.1.2009. Ilmoitelkaa tulevien pentujenne sukupuolia sekä nimiä ja vahvistakaa varauksenne ylipäätään :)
Nimiteemaksi valitsimme D-kirjaimen, nimen voit päättää itse tai valita seuraavista. Nimen täytyy olla kaksiosainen, molemmat osat alkavat D-kirjaimella.
Nuuskuttajan Dillin-Dallin
Nuuskuttajan Demo-Duudsoni
Nuuskuttajan Doping-Danny
Nuuskuttajan Digi-Digi
Hali
Nuuskuttajan Daa-Dirlandaa
Nuuskuttajan Disco-Duracell
Viuki
Nuuskuttajan Duuri-Duunari
Nuuskuttajan Durbo-Diesel
Nuuskuttajan Dea-Debyytti
Nuuskuttajan Dosi-Domino
Re: Mustia kääpiösnautsereita tulossa
Lähetetty: Su Joulu 07, 2008 9:54 am
Kirjoittaja Viuki
Nuuskuttajan Disco-Duracell is my :)
Re: Mustia kääpiösnautsereita tulossa
Lähetetty: To Joulu 11, 2008 11:58 pm
Kirjoittaja Hali
Nuuskuttajan Digi-Digi on mun! 8)
Re: Mustia kääpiösnautsereita tulossa
Lähetetty: Pe Joulu 12, 2008 9:16 am
Kirjoittaja Mari
OK. Ilmoitelkaahan, haluatteko uroksen vai nartun :)
Erikalta odotellaan vielä vahvistusta...
Vielä otetaan muutama varaus
Re: Mustia kääpiösnautsereita tulossa
Lähetetty: Pe Joulu 12, 2008 4:05 pm
Kirjoittaja Viuki
Erikahan lopetti, jos luette e&k'sta?
Re: Mustia kääpiösnautsereita tulossa
Lähetetty: Pe Joulu 12, 2008 6:48 pm
Kirjoittaja Mari
Viuki: Huomasimme :)
Varauksia siis tällä hetkellä 2 kappaletta, vielä otetaan pari varausta.
Re: Mustia kääpiösnautsereita tulossa
Lähetetty: Su Joulu 14, 2008 12:17 am
Kirjoittaja Hali
Uros minulle, kun kennel on tällähetkellä akkavallassa 8).