M: Kisattu lk mäykky narttu!!

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

M: Kisattu lk mäykky narttu!!

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Myydään kaikki koirat pois! Jokainen löytyy täältä.

Mukana kaksi mäyräkoiraa ja staffi sekä viiisi (5) ajokoira urosta ja viisi (5) ajokoira narttua. Koirat, joilla on minun ottamat kuvat saavat pitää kuvansa. Muihin, joudutte itse pyytämään luvat. Mäykyistä narttu ei saa kuviansa mukaan. Ajokoira uroksista luvat kuville tarvitsee 176-671 ja Puukkojunkkari (Raaka Totuudella käytössä tämän koiran kuvat, tulee mukaan). Ja nartuista Milla Magia, Hieno Helinä ja Black Swan. Black Swan oli sijoitus, joten sen jalostusluvasta voitte puhua kasvattajan kanssa. Muille täydet jalostusoikeudet.

Ina, Ratto ja Sälli etsii vielä koteja!

  • Rajut Ikionnellinen
    Prêt Tulipa Sylvestri -Susityttö
    Odd Man Out of Hell Yeah! -Harmaasusi

    Usagin 176-671 -Frisky
    Usagin 176-761 -Kurris
    Usagin Puukkojunkkari -Susityttö
    Raaka Totuus
    Sälli

    Usagin Milla Magia -Saana
    Usagin Kaunis Kuunsirppi -Saana
    Hieno helinä -Kurris
    Bright Blurry's Red Wine -Susityttö
    Bright Blurry's Black Swan -Susityttö
LOPETTANUT!!
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M: Usagi lopettaa!

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

:( tosi ikävää.

Mua kiinnostais Juntti. Viivin, Jipun ja Elvin myyn itse eteenpäin. Viiville kuva mukaan?
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: M: Usagi lopettaa!

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Joo Viiville kuva mukaan ja samoin Elville, jos suostuu näkymään (tämä).. Muitten kuvista kysyttävä itse lupa.
LOPETTANUT!!
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M: Usagi lopettaa!

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Jipun kuvan oon ite hommannut, joten uskallan luovuttaa eteenpäin sillä (ilmotan Hobulle sit uuden sivun). Juntin kuvasta lähinnä jo ilmotin Sigille. Elvin kuvan tallensin niin kaupittelen sitä sillä.
Kurris
Kanada
Viestit: 1420
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 4:06 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: M: Usagi lopettaa!

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Mä miettiin että voisinko ottaa Eräkaikuun Helinän ja Akun? En ehkä kisaisi enään kovinkaan muuta kuin näyttelyissä ja käyttäisin niitä Sateelle ja Komealle sitten joskus jalostukseen?
Taukoilen
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: M: Usagi lopettaa!

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Lähtiskö Saku mulle tulevaisuudessa Viirille käytettäväksi nyt, kun tytöstä ilmeisesti tulee kokonaan mun koira? Jos suunnitelma siis kuulostaa ollenkaan fiksulta, kun otetaan huomioon, että velipoikaakin ollaan käyttämässä jalostukseen. Veikkaan, että kirbyltä saa kuvat mukaan, mutta tarkistan vielä asian häneltä. Sakun kanssa jatketaan kettumetsällä, mejällä, näyttelyissä ja käväistään suorittamassa se puuttuva bh-koe.
Cessna
Epätoivoinen katse
Viestit: 450
Liittynyt: La Tammi 11, 2014 5:22 pm
Viesti:

Re: M: Usagi lopettaa!

Viesti Kirjoittaja Cessna »

Lähtisiko mulle koirat Usagin Milla Magia ja Usagin Kaunis Kuunsirppi? Pääsisivät yksityisiini ja kisailtaisiin molempien kanssa näyttelyissä ja varmaankin agia ja tokoa. Sekä tietysti ajokoirakokeita aina kun tulee. Luultavasti pieni pentue kummallekin/toiselle.
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: M: Usagi lopettaa!

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Kurris Mielelläni annan sinulle! Helinän kuvat sinun täytyy kysyä Lotinalta mukaan, Akun kuvan saat käyttöösi. Jalostussuunnitelmat kuulostaa ihan hyvältä. Eivät ole sukua toisilleen :)

Frisky Olisi hienoa, että saisit Sakulle samat kuvat käyttöön, sillä poika on näyttelykisassa veteraanien kärjessä! Nartuit joille Akua ja Sakua olette näyttävästi käyttämässä, ovat onneksi hyvin eri suvuista, joten en usko syntyvän ongelmaa. Viirin isällä on vain jo (A-) pentue Pemberleyssä (2 pentua, Ajatar ja Alma).

Saana Sinulle sama, pyydä Millan kuvaa Hobulta. Sirun kuvan saat käyttöösi. Siru on kaunis koira, mutta useampi ei sitä täällä tajua. Joten suurempia näyttely menestyksiä ei ole tullut. Kun ja jos teet Millalle pentuja, muista että suku haarautuu aina ensimmäiseen pentueeseeni asti. Sukua Millalle on isän emän emän kautta myös Jakt linja (Usagin Rankkasade, Pemberley?)

Sivuja ei tarvitse minulle luonnollisesti laittaa. Toivotan vain menestystä jatkoon!
LOPETTANUT!!
poisonsky
Epätoivoinen katse
Viestit: 438
Liittynyt: Ma Helmi 06, 2012 6:08 pm
Paikkakunta: Vaasa

Re: M: Usagi lopettaa!

Viesti Kirjoittaja poisonsky »

Lähtisikö Aatu-staffi mun puudeleiden sekaan (Spiffy Tricksters) kisaamaan agiin, tokoon, näyttelyihin plus johonkin "hömppä" lajiin? BH käytäisiin hakemassa myös. Yksi pentue hieman houkuttaisi jossain vaiheessa mutta varmaksi en sano.
  • alchemy
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: M: Usagi lopettaa!

Viesti Kirjoittaja tellu. »

^ vihdoin Aatu saa kodin! &.& Eli lähtee teille ilo mielin. Kuvat saat mukaan!


Jokainen saa myös luonteen mukaan.
LOPETTANUT!!
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M: Usagi lopettaa!

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Viivi, Juntti & Jippu. Elville (Sylvesteri) mietin teenkö sivua vai en, kun se on myynnissä.

Onks sulla muistosivuja tallessa edesmenneille koirille? Kiinnostaisi saada tuonne Juntin sukutauluun titteleitä.

Voisin ottaa tuon Raton ja Sällin.

// Sivutkin olis pojille tässä:
Sälli & Ratto, jos niitä ei joku jo halunnut.
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: M: Usagi lopettaa!

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Oi, ihana Susityttö!! Mitä tekisinkään ilman sinua &.& Olen pahoillani, mutta olen ehtinyt poistaa kaikki muut sivut.
LOPETTANUT!!
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: M: Kisattu kk mäykky narttu!!

Viesti Kirjoittaja Nath »

Kk vai lk mäykky? Jos kk niin voisin sen bittiavaruudelta pelastaa Dorogaya Moyaan pelastaa :) Kisaamista ei tulisi kyllä oelmaan paljon :S
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M: Kisattu kk mäykky narttu!!

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Lyhytkarvanen se on.
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: M: Kisattu kk mäykky narttu!!

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Hyvä minä.. Kyseessä siis lyhytkarvainen!
LOPETTANUT!!
Vastaa Viestiin