En löytänyt tästä aiheesta topicia jotenka:
Millä perusteella koiralle laitetaan vaikka kyynärtulokset? Katsooko nämä eläinlääkärit jotain vanhempien tietoja vai laittavatko ihan mielensä mukaan niitä tuloksia?
Ja jos ne koiran vanhemmat otetaan huomioon niin mites evm-sukuiset koirat?
Oon joskus ajatellut että eikö niille voisi arpoa tulokset esim. just noissa kyynärtuloksissa että 0-25p. olisi 0tulos ja 26-50 1tulos jne.
(ei varmaan ole oikeat termit käytössä, mutta toivottavasti ymmärisitte!)
virtuaaliklinikat
-
- Alkupalat
- Viesti:
virtuaaliklinikat
vkmustasukka.suntuubi.com
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: virtuaaliklinikat
Jep, itsekin ajattelin tälläisen klinikan perustaa, kun joko ne on epäaktiivisia, tai sitten lopettaneet.
-
- Alkupalat
- Viesti:
Itelläkin on ollut mietinnässä tollanen virtuaaliklinikka, en vaan tiiä oikeen niiden käytännöstä :D
Mut jos perustaisin niin ois kyllä ihan hauska toisaalta kokeilla tota pisteiden avulla arpomista mistä tuolla ylempänä puhuin, en vaan tiedä että olisko se vähän hankala käytännössä (tai muuten vaan outoa)
Ja tarvittais kyllä jotain uusia klinikoita, mahottomuus löytää eläinlääkäriä noille virtuaalikoirille!
Mut jos perustaisin niin ois kyllä ihan hauska toisaalta kokeilla tota pisteiden avulla arpomista mistä tuolla ylempänä puhuin, en vaan tiedä että olisko se vähän hankala käytännössä (tai muuten vaan outoa)
Ja tarvittais kyllä jotain uusia klinikoita, mahottomuus löytää eläinlääkäriä noille virtuaalikoirille!
vkmustasukka.suntuubi.com
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Sudenkuopan saa herättää eloon, jos huvittaa. Ei ole ollut toiminnassa pariin vuoteen, mutta tuossahan olis valmis paketti sille joka haluaa. Saa vaihtaa nimenkin, jos siltä tuntuu. :D
-
- Le-ppä-ker-ttu
Hei oon miettiny tätä kans!
Pidän itse tällä hetkellä vain yksityistä vkoiraa, jolle eka yritin etsiä klinikkaa, mutta totesin sitten toivottomaksi ja päädyin vaan päättämään sille mielivaltaisesti lonkat, kyynärät, ym. Mutta ois kiva, jos olin klinikka, joka toimis jonku periaatteen mukaan noissa. Vaikka just arpomalla.
Toisaalta kiinnostais myös alkaa pitämään klinikkaa, mutten yksin jaksaisi. Jos joku innokas kaveri löytyy, nii saa laittaa viestiä :D
Pidän itse tällä hetkellä vain yksityistä vkoiraa, jolle eka yritin etsiä klinikkaa, mutta totesin sitten toivottomaksi ja päädyin vaan päättämään sille mielivaltaisesti lonkat, kyynärät, ym. Mutta ois kiva, jos olin klinikka, joka toimis jonku periaatteen mukaan noissa. Vaikka just arpomalla.
Toisaalta kiinnostais myös alkaa pitämään klinikkaa, mutten yksin jaksaisi. Jos joku innokas kaveri löytyy, nii saa laittaa viestiä :D
-
- Alkupalat
- Viesti: