Elikäs Ginka täällä esittelyssä, vuosimalli '92, vinttipimeä ihminen, taiteilija, valokuvaaja, räväkkä sielu ja persoona. Kotoa löytyy unkarinvinttikoira, puolanvinttikoira ja terrierimix. Harrastetaan näyttelyitä, vinttikoirien juoksukisoja ja rally-tokoa. Lisäksi kasvatan kesyhiiriä ja näyttelytän niitä myös aktiivisesti. Olen Suomen Näyttely- ja Lemmikkihiiret ry:n ja Suomen Puolanvinttikoirat ry:n yhdistysaktiivi ja toimihenkilö.
Virtuaalimaailmassa minulla on melko pitkä historia. Yli kymmenen vuotta sitten, kuljin nimellä Hönö. Jotkut konkarit ehkä muistavat erityisesti sivuston Hönö ja Shiron kopioitavaa. Olin enemmän virtuaalihoitola hommissa noihin aikoihin. Sitten siirryin enemmän roolipeleihin, ylläpidin aikoinaan melko suosittua Romantiikka foorumiropea. Nyttemmin olen kasvattanut the Sims 3 koiria ja ylläpidän niihin liittyvää pelifoorumia (englanniksi). Olen virtuaalikoiria, lähinnä Sims 3 puolella tuomaroinut vuosia sanallisesti. Tähtään myös oikean elämän koiratuomariksi.
Noh, nyt sitten olen tästä vkennel hommasta kiinnostunut tässäkin muodossa. Gazer's on kasvattajanimeni myös simssissä, joten pidän siitä kiinni. Vinttikoiriin olen kerrassaan niin hörähtänyt, etten muuta roturyhmää harkitsisi. En ole kuitenkaan ihan selvillä vielä mitä rotuja haluaisin tätä kautta kasvattaa.
Ginka - kennel Gazer's
- Lume
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Ginka - kennel Gazer's
Voi tervetuloa! Meikäläinen ei oo täällä vielä edes vuotta hyörinyt, mutta enköhän tule tutuksi esimerkiksi kennelini Karmivan tai projektini Somethingin kautta! :)