Sivu 1/3

Kiinnostusta gordoninsettereille?

Lähetetty: La Marras 29, 2008 11:05 pm
Kirjoittaja Evie
Olen jo pidemmän aikaa miettinyt, että olisiko Nopan pennuille - siis gordoninsettereille edes jonkinlaista kiinnostusta -toivottavasti. Pennut syntyisivät WolfTameen. ;> Pennut voisivat syntyä loppu/alkuvuodesta, jos kaikki menis nyt hyvin. &.&

BH vFIN KVA vFIN TVA vFIN JVA vAVA jLUXW-07 LUXW-07 RUSJW-07 RUSW-07 vjBELW-08 vBELW-08 Mysquik Necessaries, eli Noppa on erinomaisin tuloksin menestynyt gordoninsetteriuros, joka on saanut vähän johdattaa mua virtuaalisten kanakoirien pariin. Tällä hetkellä mulla ei ole kummoisia tavoitteita enää Nopan kanssa, ehkä siitä voisi vielä flyball -valion tehdä ja muotovalionarvokin ois ihan jees.
Nopalta löytyy sukua vain emän ja muutaman sisaruksen voimin, sisaruksille ei ole teetetty pentueita eikä teetetäkkään. (näin ainakin oletan, varma en ole :D)

Emänä olen päättänyt käyttää evm -narttua.

Mikäli olet kiinnostunut saamaan kotiisi tämmöisen ihanan otuksen, kertoile viestissäsi pääpiirteittäin pennun tulevaisuuden suunnitelmia. Mitään superhyperkisaamista en todellakaan vaadi, vaan semmoiset ei niin aktiivisetkin henkilöt saavat kyllä pennun. :)

Varaajat [3/3]:
- Marjapuuron - uros - WolfTame's URL of Website (jalostuskoikeus)
- Ember -narttu - WolfTame's Unbeaten Snow
- -Milla- (Olvida) - uros - WolfTame's Unnecessary Action

Pennut syntyvät 28.12.2008.

Nimet
WolfTame's Undersigner (allekirjoittaja)
WolfTame's Untitled File (tiedosto/kansio)
WolfTame's URL of Website (sivun osoite) :'''D
WolfTame's Ultramarine (merensininen, ultramariini)

^^ ne on taas kivan Lindajerryn keksimiä. Kiitos! ((; Valitkaaapa mieleisenne.

Re: Kiinnostusta gordoninsettereille?

Lähetetty: Pe Joulu 05, 2008 4:09 pm
Kirjoittaja Evie
Nostellaans, kai nyt joku kiinnostunut löytyy?

Re: Kiinnostusta gordoninsettereille?

Lähetetty: Pe Joulu 05, 2008 6:14 pm
Kirjoittaja juulia
Sanoin sulle joskus et kun teetät Nopalle pentueen haluan sen pennun :--)

Re: Kiinnostusta gordoninsettereille?

Lähetetty: Pe Joulu 05, 2008 9:06 pm
Kirjoittaja Evie
Eli siis haaluut tästä nyt `? :D Otaota pois vaan! ;D Jookos?

Re: Kiinnostusta gordoninsettereille?

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 1:30 pm
Kirjoittaja juulia
No en tiedä, saatan ehkä ottaa oman kasvatin jostain tulevasta pentueesta mielummin. =) Mutta kyllä näille kiinnostusta löytyy ilman muakin.

Re: Kiinnostusta gordoninsettereille? (Wolftameen)

Lähetetty: Ti Joulu 09, 2008 5:27 pm
Kirjoittaja Evie
^^ Ei pahemmin siltä näyttäisi ;D

Re: Kiinnostusta gordoninsettereille? (Wolftameen)

Lähetetty: Ke Joulu 10, 2008 4:11 pm
Kirjoittaja kirby
Hmm, tällainen saattaisi kiinnostaa (:

Re: Kiinnostusta gordoninsettereille? (Wolftameen)

Lähetetty: Su Joulu 14, 2008 5:03 pm
Kirjoittaja Evie
Irkkulikka, kertoileppa vähän enemmän, minne olisi lähdössä ym, mielelläni mä annan, kunhan kuulen edes jotain pientä. ;> Olis tosi hienoa, jos viitsisit pikkuisen gordoninpennun ottaa! (näille kun ei näyttäisi kovin paljon kiinnostusta olevan ainakaan tällä hetkellä.. ;<)

Re: Kiinnostusta gordoninsettereille? (Wolftameen)

Lähetetty: Ma Joulu 15, 2008 9:15 am
Kirjoittaja Marjapuuron
Minua kiinnostaisi! Mutta ainoa miinus kuvia ei ole =( ja kuvatonta en halua. Eli jos jostain kuvat saisin niin voisin olla hyvinkin kiinnostunut! Kerron silti hieman meistä ja (ehkä) tulevasta kodista!

Asumme isolla tilalla. Marjapuuron. Jonka omistajaksi olen ruvennut 13.2.2008. Meillä on vähän joka näköisiä ja rotuisia koiria. Kisautus ei ole mielipuolista vaan sellaista leppoista ja koiran/omistajan/kasvattajan toiveiden mukaista. Eli toiset on enemmän kisannut kuin toiset vain siksi, että "kamalan pelottava" kasvattaja kannustaa kisaamaan =)

Tulevaisuuden haaveet jokaisen koiran kohdalla on samat pitkä elämä josta koira saa nauttia. Pysyvää kotia tarjoamme aina koiralle. Yhdestäkään emme ole luopuneet niin, että kotia olisi vaihtanut enää meidän jälkeen. Tuloksien suhteen niin BH tullaan ennen pitkää kaikille hakemaan. Riippuen rodusta. paimenkoirille se paimennusvalio arvo noutajille JVA tai KVA arvo. Settereille JVA arvo ja kanakoirakokeissa käyminen.
Näyttely on yksi mihin ilmoitan koiria oikein mielellään. Siksi niiden kuvien perään olenkin niin tarkka =)

Kisautusta Graz Decoy The Toy
sivunäyttö ja vähän lisää kisautuksesta Meripelastajan Metsänherra

Sivuilta löytyy koiria joilla ei ole tuloksia sivujen mukaan yhtään, mutta oikeasti jokaisella on ainakin muutama näyttely käytynä, mutta sivujen ulkoasun vaihdon takia en vanhoja päivitä ennen kuin ne uuteen vaihtuu =)

samanlaista titteliriviä en lupaa pennulle kun isällä on!

EDIT/
kuvat löytyi! Eli jos olisit meille pentua antamassa tulevat kuvat olisi seuraavat
uros vai narttu?
uros vai narttu?
sama koira, mutta sukupuoli?

Re: Kiinnostusta gordoninsettereille? (Wolftameen)

Lähetetty: Ma Joulu 15, 2008 8:50 pm
Kirjoittaja Evie
Teille lähtee ehdottomasti pentu! :) Mä en todellakaan vaadi mitään kovin aktiivista kisaamista, jokunen kilpailu silloin tällöin on ihan jees! Voikun kiva, kun otat pennun! : ))

Mä en oikein osaa sanoa mitään tuosta koiran sukupuolesta. ;s Joku hieman kokeneempi gordoni-ihminen varmaan osaisi paremmin sanoa. ;>

Re: Kiinnostusta gordoninsettereille? (Wolftameen)

Lähetetty: Ma Joulu 15, 2008 9:57 pm
Kirjoittaja Ember
Ei ei ei ei ei!!!! :lol:
Tästä ei tule mitään, mulla ei ole minkään laista itsehillintää!
Kiinnostaisi gordoni ihan valtavasti (setterikuume :D) mutten nyt taida, kun on uusia koiria tulossa ja edellinenkin WolfTamen kasvattani vielä aluketekijöissään (:

Tää oli kyllä nyt aivan ot mutta teki vaan mieli ilmaista silti itseään. >:) :roll:

Re: Kiinnostusta gordoninsettereille? (Wolftameen)

Lähetetty: Ma Joulu 15, 2008 11:50 pm
Kirjoittaja Evie
oivoi, ember pieni kultamussu, ota nyt vaan yksi pikkuinen gordoninpentu! Kyllä aina yks mukaan mahtuu.. &.&

(enkä mä välitä siitä kisaamisesta niin paljoa jaa näille kun on muutenkin niin vähän kysyntää... :D)

Re: Kiinnostusta gordoninsettereille? (Wolftameen)

Lähetetty: Ti Joulu 16, 2008 9:09 am
Kirjoittaja Marjapuuron
Kuvaajalta sain tietää, että kuvassa on uros. Eli poika meille. Virallinen nimi ja kaikki tiedossa =)
AM MVA LV MVA RUS MVA MVV-08 PMV-01 V-03 V-04 V-05 EUV-05 BALTV-05 V-06 SV-01 SV-05 SV-06 ESTVV-07 LVV-07 <-- uroksen tittelit! Eli toivossa on hyvä elää jos vaikka pärjäis :D

Re: Kiinnostusta gordoninsettereille? (Wolftameen)

Lähetetty: Ke Joulu 17, 2008 5:38 pm
Kirjoittaja Ember
Ääyh.. no mulle sitten yksi pikkunen <3 ! (: (Sä tuut kyllä katumaan tätä... >:) :lol: )
Josko vaikka narttu?

Re: Kiinnostusta gordoninsettereille? (Wolftameen)

Lähetetty: Ke Joulu 17, 2008 6:15 pm
Kirjoittaja Evie
Marjapuuron, selväää, poitsukkeli lähtee teille! :> Kylllä taitaa olla sit älyttömän kova vastus muille gordoneille tulossa, hähäää ;D

Ember, jesjesjes! Oot niin ihana. :D Enkä tuu katumaan varmasti! ;> (ellet nyt satu myymään viikon päästä, mut juu sitä ei tuu tapahtuu :D) Niin, kivakiva!

Vielä jokunen varaaja olis kiva saada, ees yks? :> Miten teillä muilla muuten on pentusuunnitelmia sit, halutteko sijotukseen ottaa tai joitain? Toki mielellään omiksikin myyn, mut ois kiva jos tulevaisuudessa tulis pentuja näille, että gordoneita tulis vähän enempiki virtuaalimaailmaan, niitä kun on kovin vähän tällä hetkellä. ;<