Sivu 1/3

lapinkoirapentuja tulossa

Lähetetty: Su Marras 30, 2008 4:40 pm
Kirjoittaja Roosa
Jääkirsun A-pentue

Elikkäs siis Jääkirsuun ensimmäinen lapinkoirapentue olisi syntymässä 31.12.

Emäksi olen valinnut oman narttuni BH HK2 vKTVLumimaan Ronja Ryöväri. Ronjalla on myös 2x SERT ja monta ERI:ä, se on suorittanut paimennuksen perusradan hyväksytysti, 1x vKUMA, velipelastuksen SOVE suoritettu ja flyballista 15p.
Lonkat A/A
Polvet 0:1
Silmät OK
Ronjan suku on myös evm. Tyttö on erittäin reipas, pyörii joka paikassa muiden mukana :D

Isäksi pyysin Memoraksen kasvattia BH RH-E JK1 vKTV vFBL Memora´s Riekun Ringiä. Riesa on saavuttaut mm. 5x vKUMA, 2X MEKUMA, vesipelastuksen SOVE suoritettu ja paimennuksen perusrata suoritettu. Näyttelyistä uros on kerännyt EH:n.
Riesankin suku on evm kuten Ronjallakin. Riesa on terhakas, iloinen ja myöskin villi ja rauhaton lappariuros.

Pentujen syntymä on kiinni ostajista, joten tarkkaa aikaa en tässä voi mainita. Pennuille etsin mahdollisimman aktiivisen kodin. Jos olet kiinnostunut pentueesta, varaessasi pentua ilmoita mihin koira tulisi, mitä sen kanssa harrastettaisiin ja tulisiko koira jalostuskäyttöön. Varauksia otetaan vielä yksi.

Nimet (nimen eteen Jääkirsun)
u.Ainainen
u.Arvohaltija
u.Akilles
u.Armas
u.Arsenik Joana,Breathtaking
u.Aslak
u.Arska
u.Aatos

n.Antarktis
n.Alma
n.Aurora
n.Ahaa Shagan,Memoras
n.Annukka Jacya,Untuvaunen
n.Aava

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Lähetetty: Su Marras 30, 2008 4:46 pm
Kirjoittaja Erika---
Minä voisin oikeastaan varata tuon Jääkirsun Antarktis?

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Lähetetty: Su Marras 30, 2008 4:50 pm
Kirjoittaja Anri
Olisi kiva jos pentueen max. määrä olisi se neljä, ettei suku yleistyisi näinkin yleisessä rodussa liikaa =)

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Lähetetty: Su Marras 30, 2008 7:24 pm
Kirjoittaja Roosa
No on niitä sitten nyt neljä...

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Lähetetty: Su Marras 30, 2008 7:26 pm
Kirjoittaja Roosa
Erika kirjoitti:Minä voisin oikeastaan varata tuon Jääkirsun Antarktis?
Ehkäpä tuo kävisi, jos antaisit kennelisi osoitteen ja kertoisit mitä tulisit koiran kanssa harrastamaan?

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Lähetetty: Su Marras 30, 2008 7:28 pm
Kirjoittaja Kendra
Tuplapostaus on kiellettyä. Edit nappula löytyy viestin oikeasta alareunasta. Ot.

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Lähetetty: Su Marras 30, 2008 7:32 pm
Kirjoittaja Erika---
En viitsi nyt vielä antaa tuon kennelin osoitetta. Ei sieltä mitään irti saa, kun on niin keskeneräinen. Koirien sivut ovat kuitenkin kunnossa, vaikkakin eri paikoissa. Koirilla kyllä kisataan tälläkin hetkellä. Syy miksi sivut ovat kaikki eri paikassa on se että kennel on muuttamassa eikä kaikkia sivuja ole vielä saatu uuteen paikkaan. Kisanäyttöä. Sivunäyttöä xxx xxx xxx. Harrastukset enimmäkseen näyttely, agility ja toko, erittäin aktiivisesti. Jos katselet kisojen osallistujia niin kyllä sieltä vaan meikäläisen koiria löytyy. :)

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Lähetetty: Ma Joulu 01, 2008 8:40 pm
Kirjoittaja Roosa
No joo, kunhan joskus edes saan tietää osoitten :) Voisit ehkä hiukan selittää aikoisitko ehkä joskus käytää pentua jalostukseen? Ja pentujen syntymä siis riippuu ihan muista varaajista, lisäksi Ronja kaipaa kyllä tuloksia.. Ja käy myös katsomassa vielä myynitehdot kennelini sivuilta ennen ostamista :D. Jääkirsu

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Lähetetty: Ma Joulu 01, 2008 9:25 pm
Kirjoittaja Erika---
Juu sopii nuo ehdot. Toki saat kennelin sivun aikoinaan! :D Eihän sitä jalostusta voi tietää, jos ei vaikka koira menestykään yhtään. :) Mutta jos menestyisi, niin periaatteessa kyllä. Riippuu siitä millä tolalla vkoiran jalostusasiani ovat silloin.

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Lähetetty: Pe Joulu 05, 2008 7:32 pm
Kirjoittaja Roosa
Eikö muita kiinnostuneita???

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Lähetetty: Pe Joulu 12, 2008 3:34 pm
Kirjoittaja Shagan
Hei!
Eli itse voisin sitten ottaa yhden pennun, niin kuin ilmoitinkin jo vieraskirjassani. Tämä tulee varmasti olemaan sitten uusin koira pitkään, sillä koiria alkaakin Memora'sissa olla jo melko paljon.
Itselläni ei varmaan tarvi ilmoitella mitään kisautuksesta, yms?
Mutta sukupuolesta en ole vielä varma, riippuu kuvista mitä saan hankittua. Mutta jos minulle näin alustavasti yhden pennun varaisit, niin sitten ilmoittelen joko tänne tai vieraskirjaan, kun tiedän otanko nartun vai uroksen. Ja Riesa on sitten jo flyball-valio, eli vFBV, eli sen voisit merkitä. :)
Mutta laitan sitten joskus niitä nimiehdotuksia tulemaan.

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Lähetetty: Su Joulu 14, 2008 3:45 pm
Kirjoittaja Jacya
Harkitsen pennun ottamista.. En vielä varmaksi sano, mutta ilmoittelen :>

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Lähetetty: Su Joulu 14, 2008 7:22 pm
Kirjoittaja Roosa
Oisi todella kiva jos Jacya ottaisit pennun :D Mutta ilmoittelehan kuitenkin sitten jos pitää varata pentu. Ja voinhan laittaa sinulle jo varauksen vaikkei se ihan täysin varmaa vielä olisikaan..

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Lähetetty: Ma Joulu 15, 2008 7:41 am
Kirjoittaja Shagan
Itse otan sitten nartun, kun näin nätin koiran kuvat sain. :)

Re: lapinkoirapentuja tulossa

Lähetetty: Ma Joulu 15, 2008 4:36 pm
Kirjoittaja Roosa
Käyhän se Shagan :D Oletko jo valinnut minkä nimisen nartun ottaisit?