Sivu 1/2

Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä? SIVUJA?

Lähetetty: To Joulu 04, 2008 5:37 pm
Kirjoittaja fina
Pennut ovat syntyneet! Sivuja voi alkaa tekemään

Bedlingtoninterrieri on mainio harrastuskoira ja soveltuu moneen eri lajiin. Se on älykäs, mutta hieman itsepäinen. Luonteeltaan hyväntuulinen, hellä, omanarvontuntoinen, muttei arka tai hermostunut. Mikset siis ottaisi bedlingtoninterrieriä?

Kennel Jaeron ensimmäistä pentuetta on suunniteltu keväälle, helmi-maaliskuulle.
Isäksi olen valinnut Zay`s Bad Cheesen eli Jessen. Jessellä on tittelit vjKREW-08 ja vKREW-08. Odotellaan vielä viimeisiä sertejä, jotta Jessestä tulisi KRE MVA ja tähtäimessä myös FIN MVA.
Emäksi olen valinnut kennelin uusimman tulokkaan, Ung Rebelsk Romantikin eli Lunan. Luna on saanut 2 kertaa cacibin, 2 kertaa sertin sekä ropin ja ollut kerran RYP4. Myös Lunalle odotetaan kahta sertiä, jotta tulisi sitten FIN MVA.

Myyntikriteerit.

Pennut syntyvät 25.3! Nimet ovat Paramore-yhtyeen kappaleiden nimiä.

PARAMORE-pentue:
Jaero`s Emergency Emma
Jaero`s Conspiracy Kissed
Jaero`s Decode iammore
Jaero`s Pressure
Jaero`s Franklin iammore
Jaero`s Miracle
Jaero`s Brighter
Jaero`s Whoa

Varaukset:
iammore, narttu & uros
Emma, narttu
Kissed, narttu

Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä?

Lähetetty: La Tammi 17, 2009 7:51 pm
Kirjoittaja fina
up. Pentueen vanhemmat vaihtunut

Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä?

Lähetetty: Su Tammi 18, 2009 5:38 pm
Kirjoittaja fina
Ette kai te ole ennakkoluuloisia rotua kohtaan?

Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä?

Lähetetty: Su Tammi 18, 2009 5:47 pm
Kirjoittaja Natali
Mä oon jo monta kertaa meinannut varata pennun, mutta nyt ei vaan ole aikaa neljännelle virtuaalikoiralle kun haluan ensin kilpailla lisää noilla kolmella karvakasalla mitkä mulla on jo, mutta jos pentue syntyy vasta muutaman kuukauden kuluttua niin sitten tilanne olisi toinen ja ehdottomasti haluaisin pennun.

Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä?

Lähetetty: Su Tammi 18, 2009 5:50 pm
Kirjoittaja fina
Kissed kirjoitti:Mä oon jo monta kertaa meinannut varata pennun, mutta nyt ei vaan ole aikaa neljännelle virtuaalikoiralle kun haluan ensin kilpailla lisää noilla kolmella karvakasalla mitkä mulla on jo, mutta jos pentue syntyy vasta muutaman kuukauden kuluttua niin sitten tilanne olisi toinen ja ehdottomasti haluaisin pennun.
Pennut siis syntyvät luultavammin vasta maaliskuun puolessa välissä, jotta pentueen vanhemmillakin kerittäisiin kisaamaan lisää. Todella mukavaa jos haluat varata pennun. Haluatko uroksen vai nartun, niin voin laittaa sinut varauslistalle?

Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä?

Lähetetty: Su Tammi 18, 2009 6:15 pm
Kirjoittaja Natali
Jos nyt sitten laittaisit mulle alustavan varauksen narttuun. Milteiniin olis tyttö tulossa ja piviko kuvat haluan ehdottomasti. Harrastetaan luultavasti kaikkea mahdollista mikä onnistuu hyvin näin pienen koiramäärän kanssa ja valioksi olis tarkoitus kilpailla kaikissa mahdollisissa lajeissa. Yhden pentueen tulisin luultavasti teettämään. Niin ja mun virtuaalikoirat elää n. 1 IRL vuoden. Unohdinko mä jotain?

Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä?

Lähetetty: Su Tammi 18, 2009 6:28 pm
Kirjoittaja fina
Kissed kirjoitti:Jos nyt sitten laittaisit mulle alustavan varauksen narttuun. Milteiniin olis tyttö tulossa ja piviko kuvat haluan ehdottomasti. Harrastetaan luultavasti kaikkea mahdollista mikä onnistuu hyvin näin pienen koiramäärän kanssa ja valioksi olis tarkoitus kilpailla kaikissa mahdollisissa lajeissa. Yhden pentueen tulisin luultavasti teettämään. Niin ja mun virtuaalikoirat elää n. 1 IRL vuoden. Unohdinko mä jotain?
Voin piirtää kuvat jos haluat (näyt )

Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä?

Lähetetty: Su Tammi 18, 2009 6:41 pm
Kirjoittaja Susityttö
Mää perun varauksen jos pentuja tulee enemmän kuin neljä.

Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä?

Lähetetty: Su Tammi 18, 2009 6:49 pm
Kirjoittaja fina
Susityttö kirjoitti:Mää perun varauksen jos pentuja tulee enemmän kuin neljä.
Ok, miksi?

Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä?

Lähetetty: Su Tammi 18, 2009 9:11 pm
Kirjoittaja Susityttö
Pentueesta tulee liian iso omaan makuuni. Viisi juuri ja juuri voin sulattaa. Miten muut ovat suunnitelleet jalostuskäyttöä pennullaan? Aijjotaanko vanhempia käyttää uudestaan? Itseäni meinaan jalostuskäyttö kiinnostaisi ja pienessä rodussa (itse miellän näin) ei voi pentua pennuttaa jos muita sisaruksia käytetään paljon jalostukseen.

edit // Kiitos tiedosta Kissed (:

Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä?

Lähetetty: Su Tammi 18, 2009 9:28 pm
Kirjoittaja Natali
iammore, olis kiva jos piirtäisit ne kuvat ja voin sitten antaa sulle jotain pientä palkkaakin niistä.

Susityttö, mä tosiaan ajattelin teettää yhden pentueen, johon tulee 2-5 pentua. Määrä riippuu siitä miten noilla sukulaisilla on pentueita ja varmaaan evm koiraa käytän isänä.

Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä?

Lähetetty: Ma Tammi 19, 2009 3:34 pm
Kirjoittaja fina
Emma varmaankin teettä vain yhden pentueen ja itse varaamani narttu tekee myös yhdet ja uros pari-kolme.

Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä?

Lähetetty: Ma Tammi 19, 2009 3:49 pm
Kirjoittaja Susityttö
^Perun varaukseni.

Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä?

Lähetetty: Ma Tammi 19, 2009 3:55 pm
Kirjoittaja fina
Susityttö kirjoitti:^Perun varaukseni.
Harmi, mutta jos otat sitten jostain toisesta pentueesta? Vaikkapa Kissedin ;)

Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä?

Lähetetty: Su Maalis 08, 2009 7:07 pm
Kirjoittaja Natali
Mites on vanhempien kisautus sujunut? Joko osaat yhtään sanoa tarkempaa aikaa koska uskaltais alkaa innolla odottamaan?