Helluvan talvipentueet // kaikki pentueet syntyneet!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Nath
Höpsö veitikka

Helluvan talvipentueet // kaikki pentueet syntyneet!

Viesti Kirjoittaja Nath »

Talven pentueet

Nyt on taas hyvä aika suunnata katseet kohti tulevaan, ja pohtia Helluvan tulevia pentueita. Astutukset sijoittuisivat loka-marraskuulle, joten tässä on minulla vielä hyvin aikaa kisata koirien kanssa. Mitään suunnitelmia en ole vielä lyönyt lukkoon, joten rodutkin ovat vielä ihan auki, mutta alla on joka tapauksessa joitakin vaihtoehtoja, joista olisi mahdollista saada pentue kysynnän mukaan:

BH SchH3 VPVA VKRE & VIS* & VFIN* & VNL* & VLT* MVA Noblesse Oblige of Catizze x BH VPVA VKANS* & VIRE* & VIS* & VFIN* & VBEL* MVA Angel from Darkness
- bouvier, astutettu, arvioitu syntymäaika 22.1 - pentuesivu - syntyi 23.1. klo 0:11
* Kirsi, narttu (sivu OK)
* Nath, narttu (sivu OK)

VFIN JVA VGBR* & VFIN* & VSWE* & VLT* & VRUS* & VCA* MVA Krasni Yevgeni Bohdan x Brutal Eremit
- itäsiperianlaika, astutus 25.11 - pentuesivu - syntyi 27.1
* Unna, narttu
* Seera, uros
* Nath, narttu
* Juulia, narttu

Zoya's Pavlov Theory x Bahia Shiva Shanti
- basset hound, astutus 28.11, arvioitu syntymäaika 30.1 - pentuesivu - syntyi 31.1
* Susityttö, uros (sivu OK)
* Kaisu, narttu
* Jusku, uros (sivu OK)

- Ostoehdot
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Re: Helluvan vihit & talven pentueet

Viesti Kirjoittaja peace sells »

Voi voi,toi itäsiperianlaika... :o Ihana : D
Did you fly without wings? Did you cry without tears?
- All you need is Siberia.
Cessi
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Cessi »

Olisin kiinnostunut tulevasta vihikoira pentueesta :)
Nath
Höpsö veitikka

peace sells, et haluaisi Joikun lapsukaista itsellesi? (pitää heti olla kauppaamassa, jos olis vähänkään kiinnostusta :D)

Cessi, laitan ylös :) Jos edes 3 varausta saisi, niin pentue voisi syntyä. Minne koira menisi asustelemaan?
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

No joskos nyt ottaisin, kun tuo pentu on muutenki nmyöhempänä tulossa niin on aikaakin sille. : D Eli pentua havittelisin Psycho Circusiin. Sieltä kisanäyttönä on antaa Isabella von Eindeloos, Kokert Barbara sekä Jääkyyneleen Suhari Saku (kahdelta viimeiseltä puuttuu runsaasti kisoja! :/). Pentua käyttäisin pää-asiassa käyttöpuolella. Pyrkisimme valioitumaan flyballista, koiraansseista, agility/toko (kummastakin, mutta vähintään jompikumpi) sekä järljestyksestä. Näyttelyissä käymme aina tilaisuuden tullen, mutta niihin emme painota. Käyttäisin mielelläni omaa pentuani jalostuksessa kerran. :) Ja en tiedä vielä sukupuolta, mutta mietiskelen sitä :D

Lopuksi lupaan pennulle pysyvän ja rakastavan kodin. :)
Nath
Höpsö veitikka

^
Kuulostaa oikein hyvältä :D Näyttelyiden kanssa voikin olla hieman vaikeaa, koska kuvalupia on ihan älyttömän vaikea saada, elleivät kuvat ole sitten omasta takaa - piirretytkin kuvat käyvät toki. Mukava joka tapauksessa, jos jaksat noinkin paljon panostaa käyttöpuoleen :)
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Joo, jaksan panostaa enemmän käyttöpuoleen 8D Mutta juu, mielelläni ottaisin tuollaisen karvapallon. ^^
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

mulle vois tulla basset houndin pentu jos pentueen isä on Theo.

Jääkyyneleeseen siis menis, jos sinne haluut pennun antaa. (:
Nath
Höpsö veitikka

^
Sulle vaines lähtee pentu, jos Theo päätyy isukiksi :D Pistän ylös.
Cessi
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Cessi »

Juups eli Glamoure's kenneliin olisi toista vihiä hakemassa :D
edellinen vihi saa pentuja syksyllä, mutta en oikein tiedä pidänkö itse. Olen varannut kyllä, mutta mietin sitä vielä

tässä tämä edellinen vihi (toko:n ALO1 puuttuu sivuilta)
http://www.geocities.com/sessiyk/tytti.html

mutta parempaa kisanäyttöä olisi tässä
http://www.geocities.com/sessiyk/meira.html
http://www.geocities.com/sessiyk/viola.html
http://www.geocities.com/sessiyk/lara.html
http://www.geocities.com/sessiyk/ekko.html

EDIT//
tajusin äsken vasta, että tekstistä saa sellaisen kuvat että Tytti (siis tämä vihi ) olisi kuollut ja olisin siis kuollutta astuttamassa. Näin ei ole Tytti on siis vanhempi vihini :D
Nath
Höpsö veitikka

^
Mie mietinki, olisitko tuon Ajattoman omistaja, mutten ollut ihan varma. Mielenkiinnolla olen nartun menestystä seurannut näyttelykehissä. Mukava kyllä, että vihienkin kanta alkaa nousta :D Kyllähän sulle pentu lähtee, jos vain astutus onnistuu :)
Nath
Höpsö veitikka

Itälaika-, vihikoira- ja basset hound-pentueet ovat nyt aika vahvoilla, kai joku nyt vielä haluaisi yhden pupelon jostakin noista? ;)
Jenna
Kanada

Viesti Kirjoittaja Jenna »

mua kiinnostaa tuo tuleva bouvier pentue, mutta haluaisin hieman tietää ensin.

Kuinka paljon näitä on virtuaalisesti? siis ajattelin kun en ole nähnyt, että onko rotua harrastavalla tietoa onko muita yksilöitä kun nämä kaksi?

Haittaako sinua jos kuvia ei välttämättä olisi heti pennun tultua uuteen kotiin? Kuinka paljon haluat, että pennun kanssa harrastetaan?
Nath
Höpsö veitikka

^
Mulla taitaa olla tällä hetkellä ainoat elossa olevat ja aktiivisesti kilpailevat yksilöt :) Onhan noita joskus vuosi pari taaksepäin ollut useampikin, mutta yksilöitä on minun tietojeni mukaan aina ollut reippaasti alle kymmenen.

Kuvien kanssahan kyllä kerkiää, ei niillä ole hoppu :) Piirretyt kuvat käyvät myös erinomaisesti. Kuvaluvistakaan ei pitäisi tulla kauheaa kiistaa, kun tuo rodun yleisyys on tosiaan ihan alamaissa.
Kisauttamisen kanssa en ole niin tarkka, mulle riittää, että tiedän koiran olevan elossa, eikä se jatkuvasti mätäne jossain pimeimmässä nurkassa ;) Muutamissa kisoissa käynti on toki suotavaa, mutta stressiä ei tarvitse minun kasvattieni kisauttamisesta vetää. Rotu on kuitenkin melko monipuolinen, eli soveltuu hyvin moneen lajiin (pk-lajit, toko, agi, maastoeste, vepe...).
Jenna
Kanada

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Nath

Jos vain astutus onnistuu niin pidä minut mielessä! Haen vain harrastuskoiraa eli jalostukseen koira ei tulisi. Sukupuolella ei ole väliä, mielummin uros, mutta otan myös nartun jos uroksia ei tule :)

menisi petite's kenneliin (remontissa tällä hetkellä, mutta aika loppusuoralla remppa)
http://www.geocities.com/virt_nasu/

kisa ja sivu näyttönä voisi toimia
http://www.geocities.com/virt_nasu/nasu.html (täysin itse kisattu :) )
Vastaa Viestiin