Sivu 1/2
Rhodesian pentuja syntyy 27.12. - sivuja
Lähetetty: To Joulu 11, 2008 8:52 am
Kirjoittaja Cessi
Rulla Nahan nimelle syntyy 27.12.2008. Pentueeseen otetaan kolme varaajaa. Ne ovat jo täynnä, mutta varalla ei ole ketään.
Pystyttekö vastustamaan tätä katsetta?
Pentueen isä
vMV-08 BH Rulla Nahan Lappalainen
Pentueen emä
Amelia Reina
Varaajat 3/3
Jenna - uros - Rulla Nahan Hupi Fiilis
Cessi - narttu - Rulla Nahan Hymy Herkässä
Miltsii - narttu - Rulla Nahan Ilopilleri
Re: Rhodesian pentuja tulossa
Lähetetty: To Joulu 11, 2008 5:56 pm
Kirjoittaja Melia
Äst, jos vanhemmilla olisi ollut hiukan enemmän tuloksia ja varsinkin PK-puolelta, olisin ollut heti varaamassa, mutta nyt täytyy miettiä vielä

Toisaalta ne olisivat eri sukuisia... On se taas vaikeeta

Re: Rhodesian pentuja tulossa
Lähetetty: To Joulu 11, 2008 9:30 pm
Kirjoittaja Jenna
Mie olen ottamassa ja kovin poikaa odotan jo :D Koska olisi mahdollisesti syntymässä nämä ihanuudet &.&
Melia
eihän ne tulokset periydy ;) eli rohkeasti ottamaan vaan :D (juu en mainosta odotan vaan kovasti näitä)
Re: Rhodesian pentuja tulossa
Lähetetty: To Joulu 11, 2008 9:40 pm
Kirjoittaja Melia
Mä taas oon sitä mieltä, että ainoa mikä virtuaalikoirien suvuissa merkitsee, on vanhempien tulokset, ja tittelit on niistä ainoa todiste ;) Ihan vain OT:nä tähän väliin

Mietin toki vielä, mutta rhodeja jo kuitenkin 4 iteltäni löytyy ja olen niin kovin kriitinen näiden pentujen kanssa

Re: Rhodesian pentuja tulossa
Lähetetty: To Joulu 11, 2008 9:43 pm
Kirjoittaja Cessi
Jenna
Katsotaan nyt!
Melia
Mieti rauhassa! Mielelläni antaisin sinulle pennun, koska rotu on sinulle jo tuttu :)
Re: Rhodesian pentuja tulossa
Lähetetty: To Joulu 11, 2008 9:45 pm
Kirjoittaja Susityttö
Ottaisin mielelläni pennun mutta kun on Ronja jonka veli tuo Jere on niin jää ottamatta :/ Emä miellyttää kyllä kovasti.
Re: Rhodesian pentuja tulossa
Lähetetty: Su Joulu 14, 2008 3:58 pm
Kirjoittaja Cessi
Seuraavasta Rhodesian pentueesta ei ole mitään tietoa. Mutta uskon, että jossain muussa kennelissä tulee :D sieltä saat vieraampi sukuisen
Iskä sai BH:n hyväksytty. Mites Jenna sopeisko sulle joulukuun 27?
Re: Rhodesian pentuja tulossa
Lähetetty: Ti Joulu 16, 2008 11:21 am
Kirjoittaja Jenna
Hyvä hyvä siis tuo BH! Kai sen on pakko sopia siis tuon 27.12. =D
Re: Rhodesian pentuja tulossa
Lähetetty: Ma Joulu 22, 2008 3:29 pm
Kirjoittaja Miltsii
Olisiko pentuja enää vapaana, sillä olisin kiinnostunut narttu pennusta :)
Re: Rhodesian pentuja tulossa
Lähetetty: Ti Joulu 23, 2008 10:34 am
Kirjoittaja Cessi
Miltsii kirjoitti:Olisiko pentuja enää vapaana, sillä olisin kiinnostunut narttu pennusta :)
Yksi olisi vapaana! Minne menisi?
Re: Rhodesian pentuja tulossa
Lähetetty: Ti Joulu 23, 2008 12:56 pm
Kirjoittaja Miltsii
Pentutulisi tänne:
www.geocities.com/villiruusun
vielä koiria ei ole sillä haluan katsoa tarkkaan mitä koiria tulee. Pennulla olisi tarkoitus ainakin suorittaa BH-koe, harrastaa ainakin tokoa ja käydä näyttelyissä ainakin pari kertaa. Joskus voisi mahdollisesti käyttää myös jalostuksessa. Kuvatkin on valmiina, eli raaskisitko luovuttaa pentua, nartusta olisin kiinnostunut :)
Re: Rhodesian pentuja tulossa
Lähetetty: To Joulu 25, 2008 5:13 pm
Kirjoittaja Cessi
Miltsii kirjoitti:Pentutulisi tänne:
http://www.geocities.com/villiruusun
vielä koiria ei ole sillä haluan katsoa tarkkaan mitä koiria tulee. Pennulla olisi tarkoitus ainakin suorittaa BH-koe, harrastaa ainakin tokoa ja käydä näyttelyissä ainakin pari kertaa. Joskus voisi mahdollisesti käyttää myös jalostuksessa. Kuvatkin on valmiina, eli raaskisitko luovuttaa pentua, nartusta olisin kiinnostunut :)
Ehdottomasti pentu sinulle =) Valitsemaan nimeä vaan ;)
Re: Rhodesian pentuja syntyy 27.12. - Miltsii tänne
Lähetetty: Pe Tammi 02, 2009 8:27 pm
Kirjoittaja Miltsii
ANteeksi kun kesti vastata, en päässy koneelle. Pentu voisi olla rullanahan ilopilleri :D
Re: Rhodesian pentuja syntyy 27.12. - Miltsii tänne
Lähetetty: La Tammi 03, 2009 11:02 am
Kirjoittaja Cessi
Miltsii kirjoitti:ANteeksi kun kesti vastata, en päässy koneelle. Pentu voisi olla rullanahan ilopilleri :D
ei mitään haittaa =) sivuja saat alkaa tehdä
Re: Rhodesian pentuja syntyy 27.12. - sivuja
Lähetetty: La Tammi 03, 2009 1:30 pm
Kirjoittaja Miltsii