Sivu 1/2

Pentuja kennel White Cloud /pennut syntyvät 13.1.

Lähetetty: La Joulu 20, 2008 2:11 pm
Kirjoittaja cocoa
Kuva
Batiskaj


Olen nyt suunnittelemassa kennelini toista coton de tulear pentuetta ja nyt kyselisinkin olisiko kiinnostuneita.

Jos sinua kiinnostaa pieni, touhukas, iloinen ja hyvä harrastuskoira niin otathan yhteyttä voit myös kirjoittaa tähän.

Cotonin suosio virtuaalimaailmassa on kasvatnut, olisi silti hienoa saada lisää näitä palleroita tänne.

Hieman vanhemmista:

Emänä on Ranskalainen "Caro" Quette Boule De Cristal
Caro on evm ja tuo siis uutta verta cotoneihin.

Carosta hiukan, että tyttö on todella reipas, kiltti, aina valmis kaikkeen uuteen ja rakastaa agilityä!
Caro asuu Ranskassa Quette kennelissä mutta tulee suomeen vierailulle.


Isänä on oma kasvattini Sanjaras kennelistä nimeltään Sanjaras Cocoa"Huugo"
rek nro. VTR-6675

Huugo on vuoden ikäinen iloinen uros, jonka kanssa lähinnä harrastan näyttelyitä ja
niistä onkin saavuttanut kuusi SERT:ä ja on vLT MVA, vCA MVA, vSWE MVA, vLUX MVA, vCAJV-08 ja coton de tulear juniori voittaja -08
BH on myös suoritettu hyväksytysti!
Huugo on ollut myös kolme kertaa ROP-jun ja kerran BEST IN SHOW 3-jun ja RYP2-jun
Agilityn olemme juuri aloittanut ja parissa kisassa ollaan käyty. Lähinnä keskinkertaisia tuloksia on tullut, mutta mahtuu mukaan yksi vKUMA!

Huugolla ei ole aikaisempia pentuja.

Huugo isä on oma kasvattini "Jerry" Sanjaras Joulupipari vCAW-08, vNV-08, vMV-08, vSWE MVA, vN MVA, vCA MVA, vLUX MVA, vFIN MVA, vLT MVA, BH, Multi champion

Huugon emä on "Fani" FIN MVA Puuvillapilven FaniNami

Caro on astutettu tänään ja syntyvät joskus 16-18 päivä.



Otan varauksia 1-4

Joana - Breathtaking - narttu - Snowball Fight
Cocoa - White Cloud - narttu - Snow Crystal
Janita - Comma Chaos - narttu - Snowberry

Aloin keksimään koirille nimiä ja laitan ne nyt myös tänne ettei unohdu.

White Cloud..
..Snowflake
..Snowball
..Snowfall
..Snowberry
..Snow Pearl
..Snow Angel
..Snow Queen
..Snow flower
..Snow Crystal

Voitte myös itse keksiä nimen, sanassa pitää kuitenkin olla Snow!
Saatte myöt itse päättää laitatteko nimen yhteen vai erikseen.

Re: Puuvilloja tammikuulle, kiinnotuneita?

Lähetetty: La Joulu 20, 2008 2:40 pm
Kirjoittaja Joana
Äh, tällaisia ei saa laittaa kun oon juuri ehtinyt lupaamaan itselleni ettei enää yhtään koiraa :d Mietin vielä. Tosin hiukan mietityttää noi emän 6 pentua, kun cottonilla on kuitenkin suht pieni kanta...

Re: Puuvilloja tammikuulle, kiinnotuneita? emä vaihtunut.

Lähetetty: Ke Joulu 24, 2008 1:00 pm
Kirjoittaja cocoa
Itsekkin mietin, että Lolalla on aika monta pentua..
Ajattelin kuitenkin, että yksi parin pennun pentue ei olisi pahitteeksi..

Olisi niin kiva saada Huugon ja Lolan pentuja!


//Edit Carosta tulee pentueen emä!
Eli narttu on vaihtunut.


Kyllä jotain kiinnostaa pieni puuvilla!! aina yksi mahtuu joukkoon mukaan!
Coton tulee myös hyvin toimeen niin isojen kuin pienienkin koirien kanssa!

Re: Puuvilloja tammikuulle, kiinnotuneita? emä vaihtunut.

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 10:17 pm
Kirjoittaja cocoa
Kahdelle pennulle tiedossa koti.
Vielä olisi mahosikkusyys saada pieni pallero kotiin!


Samalla vähän nostellaan..

Re: Pentuja tammikuulle kennel White Cloud

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 10:23 pm
Kirjoittaja Janina
-

Re: Pentuja tammikuulle kennel White Cloud

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 10:29 pm
Kirjoittaja cocoa
Hyvältä kuulostaa!
vaikka en mitään kisa/sivunäyttöä saanut (vaikea asia kun kennliä ei ole) kuulosti kuitenkin niin hyvältä eli annan mielälläni sinulle pennun uuteen kenneliisi :) !

Jep laitappa linkkiä sitten tulemaan kun sivut saat tehtyä.


On niin hienoa saada uusia puuvilla harrastajia tänne.

Re: Pentuja tammikuulle kennel White Cloud

Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 1:18 pm
Kirjoittaja cocoa
Varaajat vahvistakaa varaus ja samalla voitte katsoa nimen.

samalla vähän nostellaan!

Re: Pentuja tammikuulle kennel White Cloud /Vashvistakaa varaus/

Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 1:23 pm
Kirjoittaja Joana
Juups, kyllä mä sen pennun otan vaikka kuvat ovatkin vielä auki... voisikos nimi olla White Cloud Snowball Fight, elikkäs lumisota?

Re: Pentuja tammikuulle kennel White Cloud /Vashvistakaa varaus/

Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 8:07 pm
Kirjoittaja cocoa
Okkei :) nimi käy hyvin!

Re: Pentuja tammikuulle kennel White Cloud /Vashvistakaa varaus/

Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 10:44 pm
Kirjoittaja Janina
-

Re: Pentuja tammikuulle kennel White Cloud /Vashvistakaa varaus/

Lähetetty: Ma Tammi 05, 2009 12:19 am
Kirjoittaja cocoa
Hieno homma nimi varattu :)

Re: Pentuja kennel White Cloud /pennut syntyvät 13.1.

Lähetetty: Ti Tammi 13, 2009 9:42 pm
Kirjoittaja cocoa
Pennut syntyivät tänään.

Sivut sitten n. 2viikon kuluessa.

pentueen sivu on tässä: http://www.freewebs.com/cocoan/S-pennut.htm (kuvia ei tule mukaan!)

Re: Pentuja kennel White Cloud /pennut syntyvät 13.1.

Lähetetty: Ti Tammi 13, 2009 10:00 pm
Kirjoittaja Joana
Mulla voi sivuissa hieman kestää, olen näet viikon itävallassa ja koulukiireet painavat päälle... mutta laittelen niitä mahdollisimman pian.

Re: Pentuja kennel White Cloud /pennut syntyvät 13.1.

Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 12:19 pm
Kirjoittaja cocoa
Kiitos kun ilmotit!

Ei mitään kiirettä :)

Re: Pentuja kennel White Cloud /pennut syntyvät 13.1.

Lähetetty: To Helmi 05, 2009 4:20 pm
Kirjoittaja Joana
Tässä Snowball Fightin eli Fian sivut :) Kuvia ei vielä ole, mutta olen pyytänyt Shadyä piirtämään ne ja saatan itse tekaista jotkut JUN-kuvat.