Sivu 1/6

suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye'sC PÖPÖ SIVUT!

Lähetetty: La Joulu 20, 2008 3:25 pm
Kirjoittaja Wolfie
Alustavaa kyselyä keitä kiinnostaisi ens vuoden puolelle syntyvästä pentueestä. Kyseessä tulee olemaan Wolfeye's kennelin C-pentue.

Varaajia otetaan kahdesta neljään. Toivoisin kodilta jonkin näköistä kisailua, rakkautta ja huolehtivan mahdollisimman pitkäaikaisen kodin. Monipuolisesti toivoisin uuden kodin kisaavan niin näyttö, käyttö kuin hupilajeissakin.
Kasvatus sivulta löytyy sijoitussopimuksista ja kasvatusasioista lisää tietoa.

Isänä ajattelin käyttää upeaa WolfTame's Lost in futurea tutuimmille Frukke. Se on WolfTamen L-pentueesta ostettu mukava nuorehko uros joka on hyvä luonteinen ja ystävällinen koira joka on pärjännyt hyvin monissa lajeissa ja on erittäin monipuolinen.
A/A lonkat 0/0 kynääreet omaava uros on rekisteröidytty vFCIn rekisteriin VTR-7029
Kisapuolella uroksella on mennyt hyvin. Se on saanut näyttelyistä EHta ja ERIä mutta toistaiseksi ei ole kummoisempia tuloksia näyttelyistä tullut. Tokosta sillä on kaksi I-palkintoa joten se kisaa AVOssa. Hupilajeissa uros on saavuttanut vKTV ja vFBV arvot ja jäljessä uros kisaa AVOssa vaikka omaakin Jk2 tunnuksen. Yksi vKUMAkin löytyy ja edelleen agissa kisaillaan lujaa.
Kaikkien kaikkiaan tulokset ovat RH-E, Jk2, vPVA, vKTV, vFBV, BH. Fruken suku on suht harvinainen. Osa on evm sukuisia kokonaan. Tämä tulee olemaan Fruken ensimmäinen ja viimeinen pentue. Jotta pentuja pystyy käyttämään jalostuksessa ;)

emä tulee olemaan evm, jotta suku pysyisi mahd. harvinaisena ja koska en löytänyt sopivaa narttua. Narttu on Zerklal' Display tutuille Dina. Se on vPVA, BH, Jk1. Väriltään Blue merle. Narttua ei ole rekisteröidytty vFCIhin ja sillä on A/B lonkat ja 0/0 kyynäreet, silmät ovat ookoot.

pentuesivu

Varauksia ja alustavia varauksia
Wolfeye's Creepy Cavaljer, uros, Moonlace's, viivi
Wolfeye's Cute But Creepy, narttu, Colourfull, manna
Wolfeye's Creepy Circus, uros, Gayaneeh, Pöpö
nimi, skp, minne, kuka?

YKSI PENTU VAPAANA

Mielelläni myös rekisteröin pennun/pennut mikäli uusi omistaja niin tahtoo. Multa voi kysellä tarkemmin pentueesta tässä tai jossain muualla ^^

Nimet
Omiakin nimiä saa keksiä jos mikään näistä ei miellytä tai jos mielessä on vielä parempi ;)

Wolfeye's Coconut Cupcake - kookos leivos
Wolfeye's Carbonara
Wolfeye's Creepy Cinderella - Karmiva tuhkimo
Wolfeye's Cherry juice - Kirsikka mehu
Wolfeye's Circles Above me - renkaat ylläni
Wolfeye's CusCus
Wolfeye's Candyman
Wolfeye's Carrot dancer
Wolfeye's Creepy Circus - karmiva sirkus Pöpö
Wolfeye's creepy Cavaljer - Karmiva kavaljeeri Viivi
Wolfeye's can't Be me - et voi olla minä >xD
Wolfeye's Cannonbomb - kanuunan kuula
Wolfeye's Convoy to Heaven - saattaja taivaaseen
Wolfeye's Cherry Dream - kirsikka unelma (nams ;))
Wolfeye's Carry on - jatkaa eteenpäin
Wolfeye's Commercial Perfectionist - Täydellisyyden tavoittelijan mainos/mainostaja :'DD

ÄÄh auttakaa nimissä :D mä en keksi mitään hyviä -.-

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C

Lähetetty: Ti Joulu 23, 2008 12:12 pm
Kirjoittaja Wolfie
UPPIA

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C

Lähetetty: Ti Joulu 23, 2008 1:32 pm
Kirjoittaja Viivi
Minulle yksi Äffäläinen! Se tulisi, kuten tiedätkin Moonlace'siin (aakooon eka) jossa se saisi mukavan pikku kodin. Kisautusta ei jätettäisi vähälle, tekisin sen kumminkin omalla tavallani eli hitaasti ja varman päälle. Ainakin koiratanssi, näyttelyt, pk-lajit, agility, paimennus ja pelastus. Kaipa niitä on muitakin mutta nyt ei tule mieleen. Ajattelin sitten toivottavasti tulevalle pennulle, mikä on nyt uros, että sitä käytettäisiin jalostukseen ainakin kahdesti, pentuja kummassakin pentueessa joitain 3-5 kappaletta. Nyt sattuu jo sormiin joten loppu on sinun päätettävissäsi!

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C

Lähetetty: Ti Joulu 23, 2008 2:09 pm
Kirjoittaja Wolfie
joo kyllä sulle lähtee pentu. Mukavaa että olet kiinnostunut pennusta. Olen myös vakuuttunut kennelistäsi joten sulle lähtee ilman muuta. Uroksen sulle laitan ja nimiä saa sitten alkaa valitsemaan jahka niitä kerkeän tänne laittamaan. Hyvä että edes joitakin suunnitelmia olisi.
tämän pentueen koosta riippu se että montako pentuetta saat tehdä ja monen pennun. 5 kappaletta kuulostaa yhteen pentueeseen aika suurelta minun korvissani, mutta katellaan sitä sitten kun on aika valmis.
Äffäläinen ^^ kuulostaa söpöltä. Ihanan lempinimen oot Wolfeye'ssille keksinyt >xD

Kiinnostaisiko ketään muuta jaloissapyöriviä suloisia pehko pentuja?

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C

Lähetetty: Ti Joulu 23, 2008 2:28 pm
Kirjoittaja Narya
Mulla vois kiinnostaa. >P) Onks pentueen emä merle vai tric?

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C

Lähetetty: Ti Joulu 23, 2008 2:35 pm
Kirjoittaja Wolfie
No sanotaan vaikka että merle, eli trikki tai merle pentueja odotettavissa.

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C

Lähetetty: Ti Joulu 23, 2008 7:16 pm
Kirjoittaja Viivi
^^ Kiva että on just toi väriyhdistelmä, löytyy heti kuvat. Muuten, kennelini oli Moonmades mutta nykyään on ollut vähän aikaa Moonlace's.

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C

Lähetetty: Ma Joulu 29, 2008 11:54 am
Kirjoittaja Wolfie
Okei mukavaa että kuvatkin löytyvät, vilauttaisitko niitä hiukan ^^

Pehko, oletkos vielä kiinnostunut?

Muut porukat :3 kai nyt joitakin kiinnostaisi hyväsukuinen näyttöön kuin käyttöönkin ja muuhun soveltuva pitkäkarvainen collie ;)

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C

Lähetetty: Ma Joulu 29, 2008 3:02 pm
Kirjoittaja Narya
Joo Pehkis on kiinnostunut mikäli ajankohta on helmi-maaliskuu.

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C

Lähetetty: Ma Tammi 05, 2009 12:09 pm
Kirjoittaja Wolfie
Pehko, loistavaa että suakin kiinnostaa. Niinkuin alkuviestissä muistaakseni lukeekin että helmi-maaliskuuksi olisivat pennut syntymässä ^^

Vielä varauksia ja alustavia varauksia otetaan!

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C

Lähetetty: To Tammi 08, 2009 8:47 pm
Kirjoittaja Wolfie
UPPISTA

Pehko oletko siis pentua ottamassa?

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C

Lähetetty: To Tammi 08, 2009 9:56 pm
Kirjoittaja Narya
Maybe, mikäli saan jalostusnartun. :-----------DD Mut ei kai vielä tartte päättää, jos pentueen ajankohtakin on vasta tuolloin?

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C

Lähetetty: Pe Tammi 09, 2009 2:56 pm
Kirjoittaja manna
mä olisin kiinnostunut pehkopenskasta! <:

Eli siis, pentu tulisi mulle Colourfuliin saksanpaimenkoiran, bordercollien ja kultaisennoutajan kanssa asustelemaan, kisakäyttöön, sydänten - ja sohvan :D - valtaajaksi ja ehkä myös yhden tai kahden pentueen voisi pyöräyttää, mutta vasta jossain kaukana tulevaisuudessa, eli ei ollenkaan varmaa. Sivunäyttöä tässä. Kisanäyttö on vielä kovin pientä, Colourful oli pitkään tauolla, ja sen noustessa pystyyn lähes kaikki koirat olivat kadonneet johonkin bittiavaruuteen. Mutta kokoajan kisaillaan lisää, vaikken mikään hullu kisaaja olekkaan haluan kuitenkin kaikille koirilleni jonkinlaisen kisataustan ihan tulevaisuuttakin ajatellen. <: Tämä pentu tulisi siis rakastavaan kotiin kisakaveriksi, lenkkiseuraksi ja ihan vain perheenjäseneksi.

Mutta ei ole oikein muuta sanomista, kysy lisää jos on kysyttävää ja se, tuleeko mulle pentu on nyt ihan susta kiinni <:

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C

Lähetetty: Pe Tammi 09, 2009 4:24 pm
Kirjoittaja Wolfie
manna, no voisin mä sulle laitta pennun lähteen, tosin pentue syntyy vasta joskus ensi kuussa tai maaliskuussa mutta joo voisin mä sulle pennun pistää ;) mukavaa että olet palaillut tauolta ^^ Joo no sulle siis lähtee.

Vielä lähtee mah. yksi pentu

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C

Lähetetty: Pe Tammi 09, 2009 5:21 pm
Kirjoittaja manna
kiva juttu <: ja sukupuoli mielellään narttu.