Shiboja Aavikkorantaan tammikuulle -08
Lähetetty: Ke Joulu 24, 2008 1:51 pm
Olisi Aavikkorannan toisen shiba pentueen aika.
Löytyisikö siis kiinnostuneita, että saisimme pari virtuaali shibaa lisää hienosta yhdistelmästä.
Pentueen olisi tarkoitus syntyä vuoden -09 alussa.
Isäksi valitsin oman kasvattini Nemon vMV-08, vCAW-08, vLTW-08, KREW-08 Aavikkorannen Sem Amigos
Nemo on luonteeltaan avoin, ystävällinen ja jossain määrin itsepäinen nuori shiba.
Emäksi olen valinnut Japanilaisen Arkadas Chistoso "Iri"
Iri on todella hienoluonteinen Shiba! kun sain tutustua tähän tyttöön oli se selvää, että tästä tulee pentueen emä ja uroksena on Nasu!
Haen pennuille lähinnä harrastavia, pitkä-aikaisia ja hyviä koteja.
kavatavilleni riittää pari kisaa kuussa en siis tarvitse mitään kauheaa kisautusta :)
Nyt vain esittelyjä tähän alas ja kerrothan mihin koira on menossa, millaista kisautusta olet ajatellut yms..
jos on jotain kysyttävää niin saa toki kysyä!
tästä linkistä löydät kuvia sukulaisista yms..
Löytyisikö siis kiinnostuneita, että saisimme pari virtuaali shibaa lisää hienosta yhdistelmästä.
Pentueen olisi tarkoitus syntyä vuoden -09 alussa.
Isäksi valitsin oman kasvattini Nemon vMV-08, vCAW-08, vLTW-08, KREW-08 Aavikkorannen Sem Amigos
Nemo on luonteeltaan avoin, ystävällinen ja jossain määrin itsepäinen nuori shiba.
Emäksi olen valinnut Japanilaisen Arkadas Chistoso "Iri"
Iri on todella hienoluonteinen Shiba! kun sain tutustua tähän tyttöön oli se selvää, että tästä tulee pentueen emä ja uroksena on Nasu!
Haen pennuille lähinnä harrastavia, pitkä-aikaisia ja hyviä koteja.
kavatavilleni riittää pari kisaa kuussa en siis tarvitse mitään kauheaa kisautusta :)
Nyt vain esittelyjä tähän alas ja kerrothan mihin koira on menossa, millaista kisautusta olet ajatellut yms..
jos on jotain kysyttävää niin saa toki kysyä!
tästä linkistä löydät kuvia sukulaisista yms..