Sivu 1/1

Shiboja Aavikkorantaan tammikuulle -08

Lähetetty: Ke Joulu 24, 2008 1:51 pm
Kirjoittaja suvic
Olisi Aavikkorannan toisen shiba pentueen aika.
Löytyisikö siis kiinnostuneita, että saisimme pari virtuaali shibaa lisää hienosta yhdistelmästä.

Pentueen olisi tarkoitus syntyä vuoden -09 alussa.

Isäksi valitsin oman kasvattini Nemon vMV-08, vCAW-08, vLTW-08, KREW-08 Aavikkorannen Sem Amigos
Nemo on luonteeltaan avoin, ystävällinen ja jossain määrin itsepäinen nuori shiba.

Emäksi olen valinnut Japanilaisen Arkadas Chistoso "Iri"
Iri on todella hienoluonteinen Shiba! kun sain tutustua tähän tyttöön oli se selvää, että tästä tulee pentueen emä ja uroksena on Nasu!

Haen pennuille lähinnä harrastavia, pitkä-aikaisia ja hyviä koteja.
kavatavilleni riittää pari kisaa kuussa en siis tarvitse mitään kauheaa kisautusta :)


Nyt vain esittelyjä tähän alas ja kerrothan mihin koira on menossa, millaista kisautusta olet ajatellut yms..
jos on jotain kysyttävää niin saa toki kysyä!

tästä linkistä löydät kuvia sukulaisista yms..

Re: Shiboja Aavikkorantaan tammikuulle -08

Lähetetty: Ke Joulu 24, 2008 2:15 pm
Kirjoittaja Henji
Minäää!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos saisi alustavan varauksen, suhun oonkin jo maililla ottanu yhteyttä tähän liittyen. Nyt näes en saisi olla koneella, joten laitan lisäinfoa myöhemmin. ;)

Re: Shiboja Aavikkorantaan tammikuulle -08

Lähetetty: La Tammi 03, 2009 11:25 pm
Kirjoittaja suvic
Nostellaan.

Re: Shiboja Aavikkorantaan tammikuulle -08

Lähetetty: La Tammi 03, 2009 11:38 pm
Kirjoittaja Ember
Vooi kamala, moon niin kauan kaipaillu shibaa! Mutta nyt en mitenkään voi :(
Mutta ilmottelethan mulle jos sulle on toinen shiba- pentue joskus tulos (:

//ot

Re: Shiboja Aavikkorantaan tammikuulle -08

Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 2:12 pm
Kirjoittaja Henji
Free Dragonissa on sukupolvenvaihdos menossa ja pentuja on sen verran tulossa uusia, että ajattelin etten enää missään nimessä uutta ota. Kuitenkin, pääosin näyttely ja ToKo koiraksi kiinnostaisi hirveästi ihailemani Nemon pentu.

Free Dragonin ison koiramäärän (+ vielä muut kennelini päälle) vuoksi ei kisautus ole kovin suurta, mutta kuten mainittu, tarkoitus olisi kisata hyvin vahvasti näyttely/Toko -painotteiseksi. Näin ollen koirasta olisi tottelevaisuusvalio tarkoitus leipoa. :) Se asia mitä olen Free Dragonissa painottanut on, ettei yhtään koiraa koskaan myydä eteenpäin, van hankitut koiruudet pidetää aina kotona kunnes sateenkaarisilta alkaa olla lähellä.
Sukupuolena mahdollisesti narttu, mutta mun pitää vielä tarkistuttaa kuvieni koiran sukupuoli.

Tulevaisuudessa, mikäli näyttelyt ja ToKo luonnistuvat hyvin, olisi myös pennut koiralle ehkä luvassa. Tämä on kuitenkin vielä melko auki..

// Itsellänikin on luuvat tuolta Headstylestä. Olisiko sinulle ok, jos käyttäisin tämän koiran kuvaa, vai oletko itse ajatellut käyttää? (Tai sitten ehkä tätä kuvaakin mietin, tuota vasemmanpuoleista koiraa ajattelin.)

Re: Shiboja Aavikkorantaan tammikuulle -08

Lähetetty: Ma Tammi 05, 2009 1:23 pm
Kirjoittaja suvic
Kuulostaa hienolta!

Pentu siis lähtee sinulle!
Toko ja näyttelyt sopii hyvin eikä se kisautus ole niin justiinsa! kunhan ei kasvattia unohdeta.

Kiva kuulla myös että pyrit pitämään koirat mahdollisimman pitkään, jos kuitenkin käy niin että jostain syystä joudut koirasta luopumaan niin ilmoitus siitä sitten minulle.

Tuota ekaa kuvaa voit käyttää. tokaa taas et kun koiran omistaja sanoi ettei halua koiriensa olevan virtuaalimaailmassa.
Koiran omistaja siis jotain kautta löysi minut ja kennelini hän myös huomasi minulla olevat kennelin kuvat ja hän ei halua omien koiriensa kuvia virtuaalimaailmaan eikä myöskään ottamiaan kuvia tänne.
Mielestäni toi ensimmäinen on ihan kennelin omistajan "omaisuutta"