Hillaliinan lapparipentue
Lähetetty: Pe Tammi 02, 2009 12:35 pm
Hillaliinaan (allekirjoituksessa alempi) on tulossa toinen suomenlapinkoirapentue. Rotu on yleistynyt hirmuisesti positiivisellä tavalla ja näin myös toivomme tämän pentueen tekevän eli toivottavasti tälle on haluajia. Odotan tasokasta pentuetta, ja jos tarvitsee kuvia, minulta löytyy joitain. Mutta nyt suoraan pää-asioihin.
Emä: Valitsin nyt kumminkin evm. nartun koska itselläni on omistuksessa kaksi narttua enkä raaskisi vielä käyttämään niitä yhtään. Joten tulevan emän nimi on Satumaan Drinsessa. Näin myös sukua ei olisi tässä pentueessa --> lisää uutta verta virtuaalimaailmalle.
Isä: komea, melko hyvin pärjännyt uros Taikajoen Lupaava jolta löytyy titteli riviltään VKTV BH VPVA Vk1 Jk1 VFIN JVA SchH1 vKREW-08 vEUW-08 joka on alkanut pärjäämään yhä paremmin näyttelykentillä, tulossa varmasti piakkoin muotovalioksi. Aapo on kokenut veteraani joka on minun ykköskoirani, toivottavasti se iskee myös teihin.
Pentueen pitäisi syntyä tammikuun 12-17. päivä. Otan tällä kertaa 5 ostajaa maksimissaan koska viimeisimmästä lapinkoira-pentueestamme on aika kauan (: Ja toivoisin melko tiheää kisaamista näille, joten mieti ennen kun aijot ostaa. Kerrohan kaikki tärkeät tiedot viestissäsi: varsinkin paljon olet kisauttanut muita koiria jne.
Ostajat 3/5
- nimi n/u koiran nimi (sivut)
- nimi n/u koiran nimi (sivut)
- nimi n/u koiran nimi (sivut)
Kyseessä on A-pentue joten nimistä tulee Hillaliinan aaaaa..
Emä: Valitsin nyt kumminkin evm. nartun koska itselläni on omistuksessa kaksi narttua enkä raaskisi vielä käyttämään niitä yhtään. Joten tulevan emän nimi on Satumaan Drinsessa. Näin myös sukua ei olisi tässä pentueessa --> lisää uutta verta virtuaalimaailmalle.
Isä: komea, melko hyvin pärjännyt uros Taikajoen Lupaava jolta löytyy titteli riviltään VKTV BH VPVA Vk1 Jk1 VFIN JVA SchH1 vKREW-08 vEUW-08 joka on alkanut pärjäämään yhä paremmin näyttelykentillä, tulossa varmasti piakkoin muotovalioksi. Aapo on kokenut veteraani joka on minun ykköskoirani, toivottavasti se iskee myös teihin.
Pentueen pitäisi syntyä tammikuun 12-17. päivä. Otan tällä kertaa 5 ostajaa maksimissaan koska viimeisimmästä lapinkoira-pentueestamme on aika kauan (: Ja toivoisin melko tiheää kisaamista näille, joten mieti ennen kun aijot ostaa. Kerrohan kaikki tärkeät tiedot viestissäsi: varsinkin paljon olet kisauttanut muita koiria jne.
Ostajat 3/5
- nimi n/u koiran nimi (sivut)
- nimi n/u koiran nimi (sivut)
- nimi n/u koiran nimi (sivut)
Kyseessä on A-pentue joten nimistä tulee Hillaliinan aaaaa..