Malinuaapenneleitä Hulttioon
Lähetetty: To Tammi 08, 2009 9:21 pm
Hulttioon olisi tulossa helmi-maaliskuussa malinuaapenneleitä eli belgianpaimenkoira malinois on rotuna, jos se meni "malinuaa" sanasta joltain ohi. :-----D
Isänä on BH JK3 SchH1 TK3 RH-E Meride's Step By Step "Hugo". Hugo on yhden VOI1 päässä KVA-arvosta, joka tullaan ennen pentuetta hakemaan, lisäksi mies kisailee paimennuksessa II-luokassa, tavoitteena saada pölikkä vielä paimennusvalioksikin. Agilityssä Hugo kisaa MAXI 3 luokassa, siinä katellaan, että keretäänkö saada valionarvo vielä, mutta se ei ole mitenkään pakollinen. Lisäksi poijalla on ainakin 5 SERTiä, pitäis tehdä katsastus, että onko enempää. Vaikka pojalla ulkonäköäkin on niin käyttölajeihin olemme panostaneet enemmän.
Hugo on koirana aivan mahtava Persoona, sillä on intoa tehdä ja toimia eikä sillä ikinä lopu virta kesken. Hugo rakastaa kaikkea tekemistä, se saa olla ihan mitä vaan kunhan poika saa vaan tehdä jotain! Hugosta on kuoriutunut vahva ja hyvän hermorakenteen omaava uros, jonka kanssa on ihana harrastaa ja kisata.
Emänä toimii Leevin vFIN KVA vFIN PVA TK2 Feillhr Muuk "Muusa". Muusa on kisannut käyttövalioksi jäljeltä eli samaa lajia harrastanut kuin Hugokin joten pennuista odotettavissa hyviä jälkikoiria! Lisäksi Muusalla on yksi vKUMA agilitystä. Muusan suku on Hugon tavoin myöskin evm.
Muusa on erinomainen käyttökoira, josta löytyy potentiaalia moneenkin lajiin ja on innokas tekemään ja touhuamaan.
Pennut haluan ehdottomasti kotiin, jossa painotetaan käyttölajeihin. PKn tulisi olla se ykkösjuttu, paimennus ja toko olisivat kuitenkin oikein mukava lisä. Näistä koirista ei tule näyttelykoiria, toki näyttelyissä saa pyöriä, mutta missään nimessä ne eivät saa olla ykkösjuttu! Jokaisesta pennusta kuoriutuu varmasti mukava harrastuskaveri johonkin lajiin. Tässä vielä kuitenkin niitä myyntiehtoja;
* koiran perustietoja (virallinen nimi, syntymäaika, kasvattaja jne.) ei saa muuttaa
* kennel, jonne koira tulee on oltava valmis
* koiran kanssa tulee kista jossain lajissa silloin tällöin, jotta tiedän koiran olevan elossa
* kasvattiani ei saa myydä eteenpäin ilman suostumustani
* minulla on oikeus ottaa kasvattini pois mikäli siitä ei huolehdita niinkuin pitäisi
---
Mikäli pentu kiinnostaa niin laita toki viestiä! :----D Kerro viestissä, että minne pentu menisi, mitä sen kanssa harrastettaisiin ja kisanäyttöä. Lisäksi mahdollisista tulevaisuuden suunnitelmista voi jotain raapustella, jos ne ovat jo mielessä.
Varaajia otan max. 5. Kuitenkin kolmen pennun pentue on myös mahdollinen. Kyseessä on F-pentue eli tatatataa nimet alkaa F-kirjaimella! :D
varaajat
Wolfie / Bakemono / uros - Hulttion Fanaatikkomieli "Sakke"
Kirsi / Rainvalley / narttu - Hulttion Fiaskotapaus "Fiasko"
Bee / Redwick / narttu - Hulttion Faktajuttu "Riti"
Jerry / Terranois / narttu - Hulttion Fuusioreaktio "Fida"
manna / Finality / uros - Hulttion Fobiakammo "Foksi"
nimet
Fanaatikkomieli WOLFIE
Fuusioreaktio JERRY
Faktajuttu BEE
Fantasiakuvitelma
Fiaskotapaus KIRSI
Figuurihahmo
Fobiakammo MANNA
Formaattimuoto
Fraasilause
Futuristitaiteilija
Isänä on BH JK3 SchH1 TK3 RH-E Meride's Step By Step "Hugo". Hugo on yhden VOI1 päässä KVA-arvosta, joka tullaan ennen pentuetta hakemaan, lisäksi mies kisailee paimennuksessa II-luokassa, tavoitteena saada pölikkä vielä paimennusvalioksikin. Agilityssä Hugo kisaa MAXI 3 luokassa, siinä katellaan, että keretäänkö saada valionarvo vielä, mutta se ei ole mitenkään pakollinen. Lisäksi poijalla on ainakin 5 SERTiä, pitäis tehdä katsastus, että onko enempää. Vaikka pojalla ulkonäköäkin on niin käyttölajeihin olemme panostaneet enemmän.
Hugo on koirana aivan mahtava Persoona, sillä on intoa tehdä ja toimia eikä sillä ikinä lopu virta kesken. Hugo rakastaa kaikkea tekemistä, se saa olla ihan mitä vaan kunhan poika saa vaan tehdä jotain! Hugosta on kuoriutunut vahva ja hyvän hermorakenteen omaava uros, jonka kanssa on ihana harrastaa ja kisata.
Emänä toimii Leevin vFIN KVA vFIN PVA TK2 Feillhr Muuk "Muusa". Muusa on kisannut käyttövalioksi jäljeltä eli samaa lajia harrastanut kuin Hugokin joten pennuista odotettavissa hyviä jälkikoiria! Lisäksi Muusalla on yksi vKUMA agilitystä. Muusan suku on Hugon tavoin myöskin evm.
Muusa on erinomainen käyttökoira, josta löytyy potentiaalia moneenkin lajiin ja on innokas tekemään ja touhuamaan.
Pennut haluan ehdottomasti kotiin, jossa painotetaan käyttölajeihin. PKn tulisi olla se ykkösjuttu, paimennus ja toko olisivat kuitenkin oikein mukava lisä. Näistä koirista ei tule näyttelykoiria, toki näyttelyissä saa pyöriä, mutta missään nimessä ne eivät saa olla ykkösjuttu! Jokaisesta pennusta kuoriutuu varmasti mukava harrastuskaveri johonkin lajiin. Tässä vielä kuitenkin niitä myyntiehtoja;
* koiran perustietoja (virallinen nimi, syntymäaika, kasvattaja jne.) ei saa muuttaa
* kennel, jonne koira tulee on oltava valmis
* koiran kanssa tulee kista jossain lajissa silloin tällöin, jotta tiedän koiran olevan elossa
* kasvattiani ei saa myydä eteenpäin ilman suostumustani
* minulla on oikeus ottaa kasvattini pois mikäli siitä ei huolehdita niinkuin pitäisi
---
Mikäli pentu kiinnostaa niin laita toki viestiä! :----D Kerro viestissä, että minne pentu menisi, mitä sen kanssa harrastettaisiin ja kisanäyttöä. Lisäksi mahdollisista tulevaisuuden suunnitelmista voi jotain raapustella, jos ne ovat jo mielessä.
Varaajia otan max. 5. Kuitenkin kolmen pennun pentue on myös mahdollinen. Kyseessä on F-pentue eli tatatataa nimet alkaa F-kirjaimella! :D
varaajat
Wolfie / Bakemono / uros - Hulttion Fanaatikkomieli "Sakke"
Kirsi / Rainvalley / narttu - Hulttion Fiaskotapaus "Fiasko"
Bee / Redwick / narttu - Hulttion Faktajuttu "Riti"
Jerry / Terranois / narttu - Hulttion Fuusioreaktio "Fida"
manna / Finality / uros - Hulttion Fobiakammo "Foksi"
nimet
Fanaatikkomieli WOLFIE
Fuusioreaktio JERRY
Faktajuttu BEE
Fantasiakuvitelma
Fiaskotapaus KIRSI
Figuurihahmo
Fobiakammo MANNA
Formaattimuoto
Fraasilause
Futuristitaiteilija