Wapore palailee kevättauolta!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vermil
Vuohenruokaa

Wapore palailee kevättauolta!

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Waporeen-->

Wapore on siis palannut noin kuukauden kestäneeltä kevättauoltaan! Palasimme uuden ulkoasun voimin, myös tekstejä ja sivuja yleensä on päivitelty ahkerasti. Ulkoasusta kiitokset Jerrylle!!

Linkkilistalle on myös mahdollista päästä koodilla:

Koodi: Valitse kaikki

<a href="kennelin osoite">kennelin nimi</a>, kasvatusrotu
Myös kommenttia sivuista ja niiden sisällöstä olisi kiva saada.
jannu
Kanada

Re: Wapore palailee kevättauolta!

Viesti Kirjoittaja jannu »

jopas olit nopee vaihtamaan uuden ulkoasun;o ja hieno on, ja mesessäkin kehuin :''D mut en löytäny yhteistyöläisiä, kun eikös nama ja wapore oo yhteistyössä? ;o sori tämmönen lyhyt pikapika arvostelu
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

OT/ Miksi Viimalla on uudet kuvat :{ Niissä on muuten Calibra's Deja Vu ja jollain Halin nartullakin on siitä kuvia
Tintti
Ei riitä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tintti »

^Tutkin vähän asiaa. Utelias olen :D http://vihla.net/ringatasha/ting.htm - samat kuvat?

OT
Olen terroristiterrieri.
Lomalla virtuaalitouhuista! Pyörin joskus turrilassa!
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Joo ja häritsee myös että tuolla yhdellä koiralla on samat kuvat kun yhdellä Shaghasin koiralla. Vieläpä kun se Shaghasin koira on niin menestynyt näyttelyissä. MUN mielestä olis reilua vaihtaa noi kuvat, Sigillä kun ne oli paljon aikasemmin ja varmasti vähän Sigiäkin veetuttaa kun joku käyttää saman koiran kuvia. http://viuhku.net/shaghas/bailiwick.html
jannu
Kanada

Viesti Kirjoittaja jannu »

^ anteeks, että puutun mut sullahan on myös samankoiran kuvat kun jollakin toisella? :''D ja sua se ei oo haitannu? ;o
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Joo mut me sovittiin Lasipallon kanssa asiasta, Sigi taas pyysi ettei Jenzu käyttäis kuvia mutta Jenzu ei näemmä oo pyytöön reagoinut. Ja ei oo muutenkaan ihan sama asia, kun se Lasipallon koira ei oo kuitenkaan vKANS & vBEL & vCA & vFIN & vGBR & vKRE & vLT & vN & vNL & vSWE & vUKR MVA, kun taas Yakout It's Not My Bailiwick on :D
Hali
Ei riitä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hali »

Ja vaikka Ting nyt ei ole mitenkään menestynyt ole, niin pyytäisin silti, että vaihtaisit kuvat, koska nuo kuvat ovat minulla kuitenkin olleet käytössä jo kaaauan, joten en niitä haluaisi vaihtaa mielellään. Minulla kuvia on siis viime vuodeltakin tuurista.

Ja lisään vielä, että vaikka ringatasha on tauolla, olemme nousemassa kokoajan ja sivut palaavat kesäkuun loppuun mennessä takaisin tolpilleen.
Kun uni ei tuu, kai vika täyskuun
X
Vermil
Vuohenruokaa

^Selvä... onhan se kiva on aluksi ei suututtu vaikka olisi peräti samat kuvat vaikka jostakin niinkuin minulla oli Born To Be Collie Kennelistä, ja nyt sitten jos on kuvissa sama koira niin ihmiset alkaa omia IRL-koiriakin...
Monilla muillakin on käytössä samojen koirien kuvia, mutta eipä ole tällaista kohtausta syntynyt. Mutta pitää vaihtaa nuo kuvat ettei täällä nyt sotaa tällaisestakin asiasta synny.
Mutta toivottavasti nyt olette tyytyväisiä, sillä muulla ei näytä olevan väliä. Ja eikös se muka ole riittävää reagointia että vaihdoin kuvat ;o
On se vaan kumma että joillakin on etuoikeus käyttää tietyn koiran kuvia...
Piatta
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Piatta »

OT/ kyselin vaan, että onkos se mun tekemä ulkoasu sitten tulossa käyttöön, jos muokkaisin sitä?
Takaisin virtuaalijuttuihin.
ent. Pitsku
Vermil
Vuohenruokaa

Tulee käyttöön heti tämän jälkeen : ) Muokkasin ulkoasuun uuden otsikkofontin ja poistin päivityslaatikon, muuten se on samanlainen kuin aikaisemminkin.
Evidenc
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Evidenc »

Onko muiden virtuaalikoirien omistajilla nykyään oikeus pyytää poistamaan kuvat, jos samaisesta koirasta on laitettu aivan erilaiset kuvat toiselle koiralle? Tämänhän vastaus on selvästi että ei.

Kuvien ottajalla on oikeus käyttää kuvia niin kuin itse tahtoo ja teillä ei ole mitään oikeutta pyytää kuvia poistamaan SEN takia, että omalla virtuaalikoiralla on samasta koirasta kuvat. Kaiken lisäksi kuvat olivat otettu JULKISESTA tapahtumasta. Jos teillä on noin naurettava ongelma, vaihtakaa toki koirienne kuvat.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Evidenc, kukaan ei voi VAATIA vaihtamaan kuvia, mutta tietenkin voi pyytää. Kuvia EI tarvitse vaihtaa, mutta ne on kohteliasta vaihtaa, varsinkin tässä tapauksessa kun toinen koira on niin menestynyt. Jenzu teki mun mielestä hienosti kun vaihtoi kuvat, en sitten tiedä tekikö sen ajatellen Sigitiusta vai sitä, että on pakko vaihtaa kun ihmiset valittaa. Jos jälkimmäistä ajatteli niin kuvien vaihtaminen oli täysin turhaa.
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

^ & ^^
Se vain, että eihän näyttelyissä nykyään saa HYL:iä/EVA:a, jos kahdella tai useammalla koiralla on kuvissa yksi ja sama koira, kunhan kuvat ovat ihan erilaiset. Tosin tämä on taas näitä virtuaalimaailman ikuisuusongelmia, joista tuskin koskaan päästään // OT
Evidenc
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Evidenc »

Jerry kirjoitti:Evidenc, kukaan ei voi VAATIA vaihtamaan kuvia, mutta tietenkin voi pyytää. Kuvia EI tarvitse vaihtaa, mutta ne on kohteliasta vaihtaa, varsinkin tässä tapauksessa kun toinen koira on niin menestynyt. Jenzu teki mun mielestä hienosti kun vaihtoi kuvat, en sitten tiedä tekikö sen ajatellen Sigitiusta vai sitä, että on pakko vaihtaa kun ihmiset valittaa. Jos jälkimmäistä ajatteli niin kuvien vaihtaminen oli täysin turhaa.
Mikä pointtisi on? Miten se voi vaikuttaa jos on erilaiset kuvat? Välttämättä jokainen virtuaalikoira ei menesty, vaikka olisikin samasta koirasta tuhat kuvaa (riippuu mm. kuvakulmista). Ja mitä väliä vaikka menestyisi? Onko se teille jotenkin ongelma?
Vastaa Viestiin