It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
Pisteiden määrä riippuu joukkueiden määrästä. Ykkössijalle yltäneen joukkueen jäsenet saavat jokainen omat 15 pistettä, kakkossijalle tullut joukkue saa 10 pistettä ja kolmannen joukkueen koirat saavat 5 pistettä. Kolmatta palkintoa ei jaeta aina.
Eipä mulla muuta, kun että oot ihan paras ku järkkäilit kisa- ja käyttiskokeen! <3_<3
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER --------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Mua ihmetyttää, kun flyballissa on multa lisättynä vain yksi koira, vaikka ilmoitin kolme :o Menikö mulla jokin vikaan, vai etkö vaan ole kaikkia lisännyt?
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Selvä, lähetin nyt uudestaan... Ja koejuoksuista sen verran, että vinttaritopicissa oli puhetta että pieni portugalinpodengo otettaisiin ykköskategoriaan, koska niillä on oikeudet myös irl, Emberille asia oli myös ok.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Täytyy tulla kiittämään (kun en ilmoittautumisten yhteydessä tänne kerinnyt) siitä, että jaksat näin paljon toimintaa järjestää! Tosin sääli, että noihin käyttökokeisiin on valjakkoajossa vaikea keritä, mutta sehän ei olekaan sinun vikasi.
Kiitos kiitos vielä kerran.
^ No kylläpäs teiltä kehuja nyt satelee! Kiitoksia, itse en itteeni luokittelisi mitenkään über-aktiiviseksi kisojenjärjestäksi - mm, ehkä sellainen keskiverto. :-D Noh, mulla kun löytyy välillä aikaa, niin - mikäpä ettei - kisoja vain pystyyn.
edit/ Tulokset tulleet mejästä ja koejuoksuista!
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.