Sivu 1/2

Firielin E (schipperke)

Lähetetty: Ma Tammi 26, 2009 8:47 pm
Kirjoittaja Lania
Kuva

FIRIELIN E-PENNUT

Nyt onpi aika taas pikkumustien. Elikäsiis, Firieliin olisi tuloillaan E-muksut, luultavimmin helmi-maaliskuussa. Toivottavasti löytyisi tällekin kertaa edes hitusen kiinnostusta (:

Isäksi olen valinnut oikein hyvin menestyneet oman urokseni Kylen,
BH Tk4 vFIN TVA VPVA VAVA VKTV VFBV vN & vCA & vSWE & vLT & vGBR & vBEL & vEST & vDK & vKRE MVA vjLTW-08 vjNW-08 vNW-08 vjDKW-08 vMV-08 vJMV-07 vCAW-08 vjCAW-08 vjSWEW-08 vjKREW-08 vKREW-08 Firielin Blossac Wrathchild.

Kyle on pärjännyt mahtavasti. Kyleltä löytyy 14xSERT ja onkin näin ollen 9 maan muotovalio ja omaa monta juniorivoittaja sekä voittajatitteleitä. Kyle on myöskin valioitunut tottelevaisuudesta, paimennuksesta, agilitystä, koiratanssista sekä flyballista. Kyleltä löytyy myös hyväksytysti suoritettu BH sekä maastoesteistä yksi MEKUMA.
Kylen takaa löytyy myös erittäin hyvää sukua, Kylen emä on BH Tk4 vFIN TVA VAVA VPVA vKTV VFBV vFIN & vBEL & vGBR & vNL & vLT & vRUS & vSWE & vDK & vN MVA vRUSW-07 vBELW-07 vDKW-08 vSWEW-08 Dream's Lovely Honey,
sekä isä BH VPVA VAVA Tk4 vFIN TVA vKTV VFBV MEVA vLT & vRUS & vFIN & vSWE & vGBR & vKRE & vDK MVA vSWEW-08 Go Go Foxy Firefarel.

Emänä toimii narttuni, jolla on täysin evm. suku,
BH Tk1 VKTV vN & vLT & vGBR & vBEL & vLUX & vDK & vKRE MVA vJNW-08 vNW-08 vJDKW-08 vJBELW-08 vBELW-08 vEUV-08 Starburst Dynamite Starling.
Dara on nätti nuori neiti, jolla on hienoja saavutuksia näyttelyistä kuten 12xSERT, 7 maan muotovalion saavutus sekä juniorivoittaja ja voittajatitteleitä. Dara kisaa agilityssä MINI II'ssa, maastoesteissä MINI AVO'ssa, paimennuksessa A II'ssa ja tottelevaisuudessa AVO'ssa. Dara on valioitunut koiratanssissa ja on suorittanut hyväksytysti BH'n.

Toivon pentujen pääsevän melko aktiiviseen kotiin, jossa ne saisivat säännöllistä kisautusta. Koti mieluiten myös pysyvä. Jos olet kiinnostunut, pistä viestiä alle, kerro ainakin minne pääsisi, myös sivu- ja kisanäyttöä olisi hyvä olla.

Voisin tästä pentueesta sijoittaa joko uroksen tai nartun, jos jotakin kiinnostaa.

Minulla on tarjota uroksille kuvia täältä.
Voin myös maaliskuussa kuvata Tampereen KV'sta kuvia, koska siellä tulee vietettyä aikaa taas schipperkehällä.

Varaajat [4/4]
Lania - uros - Firielin Esophageal Ulcer
Jenna - uros - Firielin Excise Duty
Kirsi - uros - Firielin Exact Number
manna - narttu - Firielin Epoch Making

Re: Firielin E (schipperke)

Lähetetty: Ti Tammi 27, 2009 1:27 pm
Kirjoittaja Jenna
Olisiko mahdollista saada Kingi:lle kaveriksi toinen scipperke? Mulla olisi taas tyhjä tuo MINI I luokka kun Kingi pinkoo MINI II luokassa. Kuvia ei ole itsellä

Re: Firielin E (schipperke)

Lähetetty: Ti Tammi 27, 2009 8:01 pm
Kirjoittaja Lania
^ Kyllähän minä sulle pennun uskallan antaa Kingille kaveriksi (: Jos olet uroksesta kiinnostunut niin täällähän minulla olisi tarjota uroksille kuvia, mutta jos tuolta ei mielytä taikka nartusta olet kiinnostunut voin kuvata maaliskuussa Tampereen KV'sta.

Re: Firielin E (schipperke)

Lähetetty: Ti Tammi 27, 2009 8:46 pm
Kirjoittaja Kirsi
Mullekin kyllä kelpaisi schipperke poika, mutta ottaisin sen pelkäksi agikoiraksi ja kaipaat varmaan muutakin kisautusta?

Re: Firielin E (schipperke)

Lähetetty: Ti Tammi 27, 2009 9:07 pm
Kirjoittaja Lania
^ Hhhmm, no olisivat se toivottavaa että BH-koe yritettäisiin suorittaa ainakin ja paimennuksesta mieluiten myös ainakin se perusrata edes. Niin ja näyttelyissä piipahtaminenkaan ei olisi pahaksi. Että jos nuo yrittäisit suorittaa niin kyllä se pentu lähtisi (:

Re: Firielin E (schipperke)

Lähetetty: Ti Tammi 27, 2009 9:49 pm
Kirjoittaja Kirsi
No BH ja perusrata ainakin onnistuu :--) Jos jotain kisanäyttöä haluat, niin voisin antaa näytille Lilithin. Meriittilista päivittämätön, joten se kalenteri kantsii katsoa. Paimennukseen harvoin ehdin nykyään, mutta eiköhän ainakin tuo perusrata onnistu.

/ Niin ja Rainvalleyyn tulisi tämäkin pojjka (:
// Petuhin varastoista löytyi tällainen kuva. Jos tuo uros on, niin tuo kelpaisi minulle.

Re: Firielin E (schipperke)

Lähetetty: Ti Tammi 27, 2009 9:55 pm
Kirjoittaja Lania
^ Hienoa, kyllä sinulle pentu sitten lähtee (: Ja niin täältä voi ainakin katsoa kuvia, kaikki ovat uroksia siis tuolla. Jos ei löydy mieleistä, voin kuvata maaliskuussa siis myös Tampereen KV'sta.

Re: Firielin E (schipperke)

Lähetetty: Ti Tammi 27, 2009 10:02 pm
Kirjoittaja Kirsi
Muokkailinkin tuota viestiäni liian myöhään :D No kuitenkin, itse en sipujen rakenteista oikeastaan mitään ymmärrä, mutta minusta tässä on ainakin mukavan näköinen uros. Mutta silti mua houkuttaisi tuo Petuhin kuva enemmän, mutta kun sukupuolesta en osaa sanoa mitään.

Re: Firielin E (schipperke)

Lähetetty: Ti Tammi 27, 2009 10:06 pm
Kirjoittaja Lania
^ Tuo Petuhin koira on uros, taisi ehkä olla voittajassa valioluokassa minun ja oman sipuni kanssa :'D Tuo on kyllä tosi kivan näköinen uros, harmi kun korvien asento ei paras tuossa kuvassa, mutta eipä se nyt niin haittaa, kaunis rakenne.

Re: Firielin E (schipperke)

Lähetetty: Ti Tammi 27, 2009 10:08 pm
Kirjoittaja Kirsi
No mä otan tuon sitten. Tuomarit valittakoot korvista ihan rauhassa :D

/ Ja nimeksi mulle kelpaisi Exact Number (:

Re: Firielin E (schipperke)

Lähetetty: Ti Tammi 27, 2009 10:21 pm
Kirjoittaja Lania
^ Jep, laitetaan sinulle tuo (;

Re: Firielin E (schipperke)

Lähetetty: Ke Tammi 28, 2009 8:19 am
Kirjoittaja Jenna
uros. Firielin Excise Duty
Päätä sä kuvat. Ihan rehellisesti sanon, että mulle se ulkonäkö ei ole niin tärkeää =) harrastuskoiraksi tulee ja jos ei kehässä pärjää niin sitten ei pärjää! Kyllä me silti siellä tullaan aina välillä käymään!
Sulla kuitenkin on enemmän silmää ko. rotua kohtaan ;)

Re: Firielin E (schipperke)

Lähetetty: Ke Tammi 28, 2009 2:45 pm
Kirjoittaja Lania
^ Sinulle tuo (: No jospa vaikka tämä uros sitten?

Niin ja löytyykö vielä yhtä kiinnostunutta, yksi pentu olisi siis vielä vapaana (:

Re: Firielin E (schipperke)

Lähetetty: Ke Tammi 28, 2009 5:37 pm
Kirjoittaja manna
mä oisin kiinnostunut siputyttösestä <:

Eli sipulapsi tulisi Finalityyn, kolmen muun koiran seuraksi lähinnä harrastuskaveriksi, ei rusettimagneetiksi. Saisi rakkauden ja huolenpidon lisäksi paljon aktiviteettia ja hauskaa puuhastelua, agilitya sekä paimennusta olen ajatellut tämän koiran lajeiksi. BH :kin yritettäisiin läpäistä tietysti. Sivunäyttönä vaikka hän <:

Re: Firielin E (schipperke)

Lähetetty: Ke Tammi 28, 2009 5:44 pm
Kirjoittaja Lania
^ Eiköhän sinnepäin tyttönen lähtisi (: Mites, löytyykö sinulta itseltä kuvia? Sillä voin kuvata maaliskuussa sitten Tampereen KV'sta nartulle kuvia, joutuisit tosin hetken pentujen syntymän jälkeen odottamaan sitten että saisit kuvat, muttamutta, saisit ne sitten jokatapauksessa.