Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz!
Lähetetty: To Tammi 29, 2009 4:58 pm
Nyt on vuorossa Derribarin D-pentue, jonka rotuna on samojedinkoira. Toivon, että pentueelle löytyy jonkun verran kiinnostuneita :)
Emänä pentueessa toimii BH Jk2 Tk1 vPVA vjNW-08 vNW-08 vjWW-08 vjLTW-08 Deattan Mustikan Makea "Malla", jonka suku emän puolelta on melko yleistä ja sitä tasapainoittamassa on isän puoleinen evm. suku. Malla on nuori, iloinen ja yhteistyöhaluinen neiti, joka on suht. hyvin pärjännyt käyttö- ja näyttelypuolella. Ennen pentuetta olisi tarkoitus saada ainakin Jk3 ja mahdollisesti myös Tk2. Malla on siis suorittanut BH-kokeen, kilpailee palveluskoira jäljessä voittajaluokassa, tokossa avossa ja on virtuaalinen paimennusvalio. Voittaja/juniorivoittaja titteleitä löytyy 4 kappaletta.
Isäksi valitsin oman kasvattini BH Hk2 SchH2 Jk3 RH-E vFIN KVA vFIN TVA* vPVA* Alpen's After Deadin "Zorro", joka on käyttöpuolella hyvin menestynyt uros. Zorro on luonteeltaan rauhallinen ja oman arvonsa tunteva herra, joka ei turhaa hötkyile. Se ei tule kovin hyvin toisten urosten kanssa toimeen, mutta sietää jos ne eivät tule liian lähelle. Zorro on suorittanu BH-kokeen, kilpailee haussa ja suojelussa voittajaluokassa, on valioitunut jäljestä, suorittanut pelastuskoiran soveltuvuuskokeen. Se on myös Suomen tottelevaisuusvalio ja paimennusvalio. Näyttelyissä Zorro on saanut EH:ta ja ERIä.
Toivon että pentujen kanssa kisattaisiin säännöllisesti ainakin palveluskoiralajeissa. Tärkeintä on kuitenkin pysyvä koti, jossa koira saa elää elämänsä.
Toivon että viestissäsi antaisit sivu- ja kisanäyttöä, sekä kertoisit mihin koira on menossa.
Varaajat 3/3
Hannazz u Neulatyynyn Derribar Demolition Love
Spiegel u Etälaulun Derribar Dusty Space sivut ok
peace sells n Derribar Dirty Dancing sivut ok
Nimet:
D. Die Heart
D. Dion Mission
D. Demolition Love Hannazzille
D. Dirty Dancing peace sellsille
D. Drowning Lessons
Emänä pentueessa toimii BH Jk2 Tk1 vPVA vjNW-08 vNW-08 vjWW-08 vjLTW-08 Deattan Mustikan Makea "Malla", jonka suku emän puolelta on melko yleistä ja sitä tasapainoittamassa on isän puoleinen evm. suku. Malla on nuori, iloinen ja yhteistyöhaluinen neiti, joka on suht. hyvin pärjännyt käyttö- ja näyttelypuolella. Ennen pentuetta olisi tarkoitus saada ainakin Jk3 ja mahdollisesti myös Tk2. Malla on siis suorittanut BH-kokeen, kilpailee palveluskoira jäljessä voittajaluokassa, tokossa avossa ja on virtuaalinen paimennusvalio. Voittaja/juniorivoittaja titteleitä löytyy 4 kappaletta.
Isäksi valitsin oman kasvattini BH Hk2 SchH2 Jk3 RH-E vFIN KVA vFIN TVA* vPVA* Alpen's After Deadin "Zorro", joka on käyttöpuolella hyvin menestynyt uros. Zorro on luonteeltaan rauhallinen ja oman arvonsa tunteva herra, joka ei turhaa hötkyile. Se ei tule kovin hyvin toisten urosten kanssa toimeen, mutta sietää jos ne eivät tule liian lähelle. Zorro on suorittanu BH-kokeen, kilpailee haussa ja suojelussa voittajaluokassa, on valioitunut jäljestä, suorittanut pelastuskoiran soveltuvuuskokeen. Se on myös Suomen tottelevaisuusvalio ja paimennusvalio. Näyttelyissä Zorro on saanut EH:ta ja ERIä.
Toivon että pentujen kanssa kisattaisiin säännöllisesti ainakin palveluskoiralajeissa. Tärkeintä on kuitenkin pysyvä koti, jossa koira saa elää elämänsä.
Toivon että viestissäsi antaisit sivu- ja kisanäyttöä, sekä kertoisit mihin koira on menossa.
Varaajat 3/3
Hannazz u Neulatyynyn Derribar Demolition Love
Spiegel u Etälaulun Derribar Dusty Space sivut ok
peace sells n Derribar Dirty Dancing sivut ok
Nimet:
D. Die Heart
D. Dion Mission
D. Demolition Love Hannazzille
D. Dirty Dancing peace sellsille
D. Drowning Lessons