Sivu 1/3

Marigoldin bortsupupsit maailmaan! LUKKOON

Lähetetty: Pe Tammi 30, 2009 8:45 pm
Kirjoittaja sasu.
Nyt kun Marigold on ollut pystyssä liki kaksi vuotta on aika saattaa ensimmäinen pentue maailmaan - rotuna bordercollie. Ja nämä pupsit tulevat suoraan loistavista vanhemmista

Vanhemmat
Emänä pentueelle tulee toimimaan Marigold's Mistress "Ya". Ya on loistavalla luonteella ja palvelushalukkuudella varustettu bordercollienarttu, joka on aina valmis toimimaan. Yalla on energiaa vaikka muille jakaa.
Yalla ei ole sukua virtuaalimaailmassa, joten suku on evm.
Yan kanssa ollaan kisattu varsin menestyksekkäästi. Tällä hetkellä neidon tittelirivi näyttää tältä: BH JK3 VOVP-07 VPVA RH-B. Tosin muutamat tulokset puuttuvat kisakalenterista. Näyttelyissä ollaan pärjätty kohtuudella, laatumaininnaksi on tullut EH'ta ja ERI'ä.

Pentujen isänä tulee toimimaan mahtava uros, Bordersky Cody. Cody on myös todella palvelushaluinen ja energinen koira. Menestystä on tullut niin käyttö- kuin näyttöpuolella. Cody on varustettu komealla maskuulisella ulkonäöllä ja sen ansiosta koira on päätynyt muutaman kerran myös RYP- sijoille!
Codyn tittelirivistö on myös varsin miellyttävä, tällä hetkellä uroksella on nämä meriitit plakkarissa:BH RH-F B RH-FL A RH-W A Jk3 SchH2 vFIN* vFRA* PMVA PSWEW-08 vPVA.

Sinulleko pentu?
Onko sinulla innostusta? Onko sinulla aikaa? Vastaako rotu odotuksiasi? Jos vastasit kaikkiin edellisiin kysymyksiin kyllä ja olet valmis ottamaan pennun laita meille viestiä.
Myyntiehtoja voit lueskella täältä.
Kisautusta ei vaadita himona. Jokainen kisaa sen verran kuin pystyy, mutta toivomme kuitenkin että myös tuloksia tulee vaikka kisautus ei olisi hyperaktiivista. Toivomme myös että asetatte itsellenne tavoitteita pennun kanssa.
Kuitenkin näistä asioista voidaan keskustella ja sopia kisautuksesta.
Yksi pentu menee mahdollisesti sijoitukseen.

Nimet
Nimiteemana siis System Of A Downin kappaleiden nimet ja tässä on muutamia ehdotuksia. Jos ei miellytä niin saa toki itsekin etsiä sopivan nimen, kunhan se liittyy teemaan! Nimet eivät ole sukupuoli sidonnaisia.

Marigold's..

Lost In Hollywood Sasu & Emppu
American Dream Ricea
Lonely Day
Toxicity
Psycho
Friik
Shimmy Frisky
Deer Dance Joana

Varaukset 4/4
Pentuja tulee yhteensä neljä, mutta varalle voidaan ottaa myös kiinnostuneita.

u. Marigold's Lost In Hollywood / Sasu & Emppu, Marigold
n. Marigold's Deer Dance / Joana, Breathtaking
u. Marigold's American Dream / Ricea, Innocent Desire
u. Marigold's Shimmy / Frisky, Furenza

VARALLE
u/n. Marigold's.. / vaaraja, kennel
u/n. Marigold's.. / vaaraja, kennel
u/n. Marigold's.. / vaaraja, kennel

Jos kiinnostuit ota rohkeasti yhteyttä. Pentuja on suunniteltu helmikuun lopulle/ maaliskuun alkuun.

KATSOKAAS OMISTAJAT VIIMEINEN VIESTI

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan!

Lähetetty: Ke Helmi 04, 2009 7:29 pm
Kirjoittaja sasu.
Eikö ketään tosiaan kiinnosta? O___O

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan!

Lähetetty: Ti Helmi 10, 2009 3:33 pm
Kirjoittaja Joana
Codyn titteleihin voipi lisäillä (tai muutella) SchH2, RH-FL A, RH-W A :) samalla uppia

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan!

Lähetetty: La Helmi 14, 2009 8:37 pm
Kirjoittaja sasu.
Upitellaanpas vähän taas, huippuluokan pentuja tulossa!
Joana mitä sukupuolta olevan pupsin otat? :)

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan!

Lähetetty: La Helmi 14, 2009 8:38 pm
Kirjoittaja Janina
-

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan!

Lähetetty: La Helmi 14, 2009 11:45 pm
Kirjoittaja Joana
Narttu mulle, meillä kun on parhaillaan bortsuissa miesvalta :D Multa löytyy nartulle sopivasti ihan mukavan näköiset kuvatkin.

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan!

Lähetetty: Pe Helmi 20, 2009 5:42 pm
Kirjoittaja Ricea
GÄÄG, tosiaankin mua saattaisi vaikka kiinnostaakin, jos annat mulle epäaktiiviseen (siis en nyt tarkoita mitään.. äsh, tiedät ehkä?) ja näyttelypainoitteiseen kisautukseen. Urosta vähän niinkuin havittelisin. ID majoittaisi pennun loppuiäkseen (en kylläkään lupaa mitään, mutta niin kuvittelisin.)

Ja kisasuunnitelmia: Eli lähtisin, jos menestyisi, niin uurtamaan tietä näyttelyuralla. Sitten, kun kehät on kierrelty, me siirtyisimme kisaamaan paimennuksessa ja sitten kun sieltä on (jos) valioiduttu, siirrytään kisaamaan pk-lajeissa :--) siinä se taitaa yksinkertaistettuna ollakin.

Joten lähtisköhän meille urospuppeli, tämän koiran kuvilla? ;--)

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan!

Lähetetty: Pe Helmi 20, 2009 8:46 pm
Kirjoittaja sasu.
Ricea, joo kyllä sulle pupsi lähtee ilman muuta! Kisautuksen ei tartte olla mitään hyperaktiivista, kunhan kisaa välillä että koirasta ei kuitenkaan tule mitään sohvaperunaa. Ja ihan oman ajan mukaan. :) Kivan näköinen uros noissa kuvissa.

Joanalle laitan varaukseen nartun.

// Laittelen lähiaikoina nimiä ja sen verran voin paljastaa että Empun kanssa teemaksi ollaan valittu System Of A Downin biisien nimet. :)
Mihin ajankohtaan pennut haluaisitte?

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan!

Lähetetty: Pe Helmi 20, 2009 11:07 pm
Kirjoittaja Joana
Mulla ei oikeastaan ajankohdalla ole suuremmin väliä, kun on aika hyvin tilaa uudelle tulokkaalle kisaamaan paimennuksessa ja pk:ssa, mutta jos osuu just mun koeruhkaan pentue niin sivuissa voi vähän kestää.

Hyvä muuten tuo nimi-idea, mä jo selasin kaikki kyseisen bändin kappaleet läpi ja löyty aikas monta mukavaa >P)

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan!

Lähetetty: La Helmi 21, 2009 8:21 am
Kirjoittaja Ricea
Mullakaan ei oo yhtään väliä et millonka pennut syntyy, koska mulla on just nyt kivasti tilaa paimennuksessakin :--D ja sit näyttelyihin me selviydytään jotenkin kanssa.

ja mie tässä kerkesinki jo kattelemaan noita nimiä, tällein etukäteen, et jos sopii, että saisin ton Marigold's American Dream-nimen? ;D

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan!

Lähetetty: La Helmi 21, 2009 2:42 pm
Kirjoittaja sasu.
Joana, kiva juttu. :)
Ricea, joo toi onkin vaihtoehtona! :D

Laittelen nyt lyhyen listan nimistä ja toki itsekin saa päättää. :) Mietitään Empun kanssa tota ajankohtaa, mutta luultavammin osuisi tohon maaliskuun alkuviikoille. :))

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! YKSI VAPAANA

Lähetetty: La Helmi 21, 2009 3:53 pm
Kirjoittaja Joana
Mä itse selailin noiden biisejä, voisko mulle tulla Deer Dance? :)

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! YKSI VAPAANA

Lähetetty: La Helmi 21, 2009 3:55 pm
Kirjoittaja sasu.
Joo toki! :) Sen piti kyllä olla myös tuolla listassa mutta on näköjään jonnekin unohtunut.. lisään sulle kuitenkin sen!

YKSI VARAAJA OTETAAN VIELÄ!

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! YKSI VAPAANA

Lähetetty: La Helmi 21, 2009 7:37 pm
Kirjoittaja Ricea
Tällanen kiva ylläripylläri sieltä sitten paljastui:

http://www.revolutionroulette.org/virt/fly.htm

Elikkäs sain sitten käyttää noita kuvia ja ja tattaraa! :--D Fly onpi mun mielestäni ainakin tosi komia poika.

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! YKSI VAPAANA

Lähetetty: La Helmi 21, 2009 9:50 pm
Kirjoittaja sasu.
Ricea kiitos! Komea poika on!

Tässä on meidän Woody!

Joana, sivuja saa tehdä.

Ja nämä syntyy sitten 03.03.2009!