Sivu 1/3

Remrock B / nimet

Lähetetty: Ma Helmi 02, 2009 1:40 pm
Kirjoittaja Nona
Remrockin B-pentue on suunnitteilla alkukevääksi, maaliskuun alun tienoille. Nartun kanssa on tarkoitus vielä kilpailla ja saavuttaa muutamia tuloksia, ennen mahdollista pentueen toteuttamista, mutta valmiiksi vähän kartoitetaan jo miten paljon näille löytyisi kiinnostusta ja millaisia koteja olisi tarjolla. Haussa on ennen kaikkea pitkäaikaiset kodit, joissa koiran kanssa kilpaillaan muutamassa lajissa aktiivisesti, varsinkin paimennus olisi erittäin toivottavaa käyttölajien puolelta muiden lajien ohella.

Uros tulee olemaan Hobun ja Grizzin omistuksessa oleva komea Rico (BH Hk3 Jk3 RH-E RH-FL A Tk4 vFIN TVA vPVA VFIN KVA vKANS & vIT & vFIN & vSWE & vN & vFRA PMVA PSWEW-08 Blacklier's Ready To Go) jolla on upeita tuloksia reilusti sekä käyttö- että näyttöpuolelta. Rico on täysin evm. sukuinen ja tämä tulee olemaan Ricon ainoa pentue.

Tuleva emä, Abby (BH HK3 VK1 TK3 RH-F A VAVA VKTV VFBV vjNW-08 vjSWEW-08 vSWEW-08 vKREW-08 vjKREW-08 Addio Buena Notte), on Italiasta tuotu, Ricon tapaan täysin evm. sukuinen narttu. Abby on monipuolinen harrastuskoira jonka kanssa on monissa lajissa kilpailtu ja mukavasti tullut menestystäkin, niin käyttöpuolen lajeissa kuin näyttelyissäkin. Luonteeltaan iloinen ja ystävällinen, miellyttämisenhaluinen narttu jonka terveydessä ei ole moitittavaa. Abbyn kanssa kilpaillaan PK-lajeissa painottaen hakua (VOI1 x 1), tokossa luokkana on EVL, agilityssä yhtä VKUMAa vaille valio ja näyttelyiden puolelta on useita sertejä ja voittajatitteleitä, mutta valionarvoon tarvittavia kolmea samasta maasta saatua sertiä sillä ei vielä ole plakkarissa. Ennen pentuetta olisi tavoitteena saavuttaa ainakin käyttö-, agility- ja toiveissa olisi myös se tottelevaisuusvalionarvo. Myös viimeisen sertin metsästys jatkuu.

Tässä ketjussa, maililla tai vaikka mesessä saa kysellä lisää mikäli pentue kiinnostaa, alustavia varauksia otetaan jo. Kaikki pennut on varattu.

Jeanne, narttu
Hobu ja Grizz, sijoitusnarttu
irkkulikka, narttu

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: Ma Helmi 02, 2009 2:46 pm
Kirjoittaja Minnea
Voi apua! Mua kiinnostaisi pentu ihan hirveästi <3_<3 Jos saisi urospennun ingalsiin? Täytyy miettiä vielä kuvien kanssa, voisin saada mahdollisesti Lahdesta valokuvat. Riippuu hieman olosuhteista.

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 3:25 am
Kirjoittaja Kati
Voivoivoivoi, mulla on kyllä niin "kamalan nuori" se A-pentueenkin Remrockilainen, mutta jos nyt kaikille pennuille "ei-kotia-löydy" niin kyllä mä HWseen paremmin kuin huolisin tästä B-pentueestakin kisakaverin :) Mutta en nyt heti tyrkytä itseäni, jos muualta paremmat kodit löytyy niin sinne vain :p

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 6:05 pm
Kirjoittaja Nona
Kyllä Minnealle varmaan voisi pentu lähteä, tosi mukavan oloinen paikka - mutta mielellään katseltaisiin noiden aussieiden sivuja mitä sulla on, nyt ei yksikään niistä sivuista tahtonut toimia?

Katsellaan Kati vaikka mesen kautta joku päivä (;

// Uros päätetty!

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: Ke Helmi 04, 2009 6:51 pm
Kirjoittaja Minnea
Joo, koirien siirtäminen on hieman kesken vielä :p Täytyy kattoo jos joku päivä ehtisi nekin tehtyä.

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: Ma Maalis 16, 2009 7:50 pm
Kirjoittaja Nona
Vois tätä vähän nostella, kaksi pennuista olisi ainakin alustavasti varattu. Myös Abbyn tuloksia olisi tarkoitus päivitellä pian, mutta mm. yksi VOI1 on jo hausta, tokossa siirrytty erikoisvoittajaan ja ainakin yksi serti tullut lisää. Nyt näyttäisi siltä että huhtikuun tienoilla olisi mahdollisesti ajankohtainen jos viimeiset tulokset saavutetaan siihen mennessä.

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: Ma Huhti 13, 2009 9:46 am
Kirjoittaja Hobu
Ricokin on saanut kivasti jo lisää tuloksia: Jäljeltä on tullut koulari voittajaluokasta ja tokossa saatiin viimeinkin luokkavoitto, eli Rico on nyt myös tokovalio. Näyttelyistä on saatu ranskan muotovalionarvo. Agilityssäkin kisataan jo kolmosissa.

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: Ma Huhti 13, 2009 9:55 am
Kirjoittaja kirby
Mä olen pitkään aussieta kuolannut, ja nyt on pakko tulla varaamaan :) Eli siis haluaisin nartun, mahdollisimman aktiiviseen kisaukseen etenkin agilityssa ja tokossa, näyttelyissäkin varmasti käydään pari kertaa, riippuen tietysti siitä mitä tuomarit nyt koirasta pitävät. Tarjoan mahdollisimman pysyvän kodin tulevasta yksityiskennelistäni (epävalmiit sivut) joka valmistuu aivan tuota pikaa. Näyttöä voit katsella kenneleistäni Cottongrass springer spaniles & Cottongrass english setters.

Kuvat löytyy, sekä paljon kiinnostusta! Anteeksi lyhyt sepustus, tulen paremmalla ajalla sitten lisäilemään jos tarve ;)

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: Ti Huhti 14, 2009 4:15 pm
Kirjoittaja Nona
^Kuulostaa tosi kivalta, näytätkös kuvia vaikka yksärillä. :3

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: Ti Huhti 14, 2009 4:23 pm
Kirjoittaja kirby
^ Joo laitoin. :)

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: Ke Huhti 15, 2009 5:20 pm
Kirjoittaja Nona
Kiitti Hobu, enpähän osunut huomaamaan sun viestiä kun viimeksi tässä kävin.
Ja irkkulikalle lähtee se red merle narttu.

Päivittelin myös Abbyn uudet tulokset aloitusviestiin, eli vähän edistystä on tapahtunut, mutta vielä muutamaa tulosta toivotaan.

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: Ke Huhti 15, 2009 6:04 pm
Kirjoittaja kirby
Mukavaa, toivottavasti pupsit syntyisivät pian, eli paljon kisaonnea Abbylle! Nona, oletko nimiä jo miettinyt? B- pentue ilmeisesti on kyseessä, mutta onko nimillä muuta rajoitusta kuin että alkaa b- kirjaimella? :) Jos sulla on jotain mielessä niin olisi kiva kuulla niin vois jo silleen miettiä nimeä. Kutsumanimen olen jo ikäänkuin päättänyt, Indie olisi musta tosi kaunis.

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: Ke Huhti 15, 2009 6:11 pm
Kirjoittaja Nona
^Me ei olla vielä Lanian kanssa mietitty nimiä pahemmin, mutta voisi niitäkin ruveta aktiivisemmin miettimään. Samalla teemalla varmaan mennään kuin A-pentueen kanssa (Remrock Attuned ...), eli jotain B-alkuista sanaa ruvetaan miettimään.

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: Ke Huhti 15, 2009 6:30 pm
Kirjoittaja kirby
Muuten mitä mieltä olet niistä kuvista kun näytin, voiko kys. koiran kuvilla saada erinomaista kehässä? :) Näyttely tuskin on meidän pääpainona mutta asiantuntijan mielipide olisi silti mukava kuulla. :D

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: Ke Huhti 15, 2009 6:52 pm
Kirjoittaja Nona
^Kyllä voi mun mielestä saada, mutta toki riippuu tuomarista. Kunhan laittaa ikänsä puolesta oikeaan luokkaan (NUO niissä kesällä otetuissa), uskoisin että voi pärjätä mukavastikin. Tajusin itse asiassa tässä, että mulla saattaa olla ko. koirasta itsellänikin kuvia jossakin kätköissä - lähettelen jos löydän.