
Pari on jo minulta kysellyt, milloinka on tulossa vauvoja meille päin ja nyt niitä tulee.. Jos tulee. :D
Isäksi olen suunnitellut Viliä. Vili saavutti juuri FIN KVA-arvon haun puolelta, eikä jäljenkään puolelta ole enää pitkä matka kaksoisvalionarvoon. Vili on myös vahvistettu virtuaalinen tokovalio sekä sillä on suoritettuna BH-koe. Valjakkoajojen puolelta sillä on REK2-tulos kilpailukokeen puolelta sekä yhteensä 40 rankingpistettä. Näyttelyiden osalta Vili on saavuttanut 14 maan muotovalionarvon ja on myös kansainvälinen muotovalio. Vili on kaikin puolin terve, hyvä luonteinen ja työn tekoa rakastava koira. Se toimii niin valjakossa, pk-lajeissa kuin tottiksessa. Suvultaan Vili on melko hyvä, isä on evm ja emäkin emän puolelta, emänisän suku on hieman tunnetumpaa, mutta ei enää niinkään yleistä.
Emäksi olen kaavaillut evm.-narttua, mutta mielessä on käynyt myös Sofiaa, mutta emäehdokas on vielä hieman auki.
Pennut lähtevät käyttölajeista innostuneisiin koteihin, joissa olisi luvassa edes jonkinlaista kisailemista (en vaadi mitään henki hieverissä -kisaamista, vaan sellaista oman fiiliksen mukaan kisautusta). Vaadin kuitenkin, että näyttelyiden lisäksi kasvatin kanssa harrastetaan edes yhtä käyttölajia niin usein kuin vain olosuhteet sallii. Pelkkää näyttelykaveria ei kasvateistani saa. Varaajia otan maksimissaan 4, jotta suvut eivät liikaa yleisty.
Varaajat - ei enää varaajia
noel & Pilvi, narttu, Kiipelissä - Dwelin's Last Dance
Mimmu, narttu, yksityiset - Dwelin's Let's See
Spiegel, narttu, Etälaulun - Dwelin's Like Before
peace sells, uros, Burnt Ice - Dwelin's Let's Go

