Voiko näitä otuksia vastustaa?!
LONNY & SUSKI! sivuja jo vähän odottelen teiltä!
Suunnitteilla Cottongrassiin enkkupentuja, eli kaikki enkkupennuista kiinnostuneet kuulolle!
Suunnitelmissa siis pentue maaliskuulle, mikäli kiinnostuneita löytyy. Annan pennun vain hyvään kotiin, jossa koiran on mahdollisuus viettää aktiivista elämää, eikä sitä heti oston jälkeen jätetä listan jatkeeksi. Aktiivisuus ei ole aina vain kisaamista, vaan toivonkin esimerkiksi että minulle kerrottaisiin kuulumisia silloin tällöin (: Mikäli voit taata niin hyvän kodin kuin suinkin, olet varmasti tuleva pennun ottaja.
Sääntöihin kuuluu, että koiraa ei saa myydä ilman minun lupaani. Eli jos sinulla ei sitten aika riitäkään koirasi kanssa, kerrothan siitä minulle, niin minä myyn koiran. Koiraa ei myöskään saa lopettaa ennen kuin se täyttää 10 virtuaalivuotta (oman ikääntymisesi mukaan). Jalostuskäytöstä sen verran, että en nyt laita sen kummemmin rajoituksia, mutta näin pinissä piireissä on oltava tarkkana ettei pentueet yhdelle koiralle kasva aivan mielettömiksi.
Jos haluat meiltä pennun, kerrothan ensin, mitä kuuluu tulevaisuuden suunnitelmiin. On myös suotavaa (ja ehtona) että annat minulle kennelisi osoitteen. Teen päätelmäni itse ja pystyn myös joustamaan ;--) Varauksia otan alustavasti 4 kappaletta, voin nostaa kyllä viiteenkin jos kamalasti kiinnostusta on.
pentue syntyy 21.2!
Varaukset 5 kpl ei enää varauksia!
- Elina, Cottongrass, uros Cottongrass Pink Passion "Merlin"
- mio, yksityiseksi, uros Cottongrass Dark Passion "Tatsi"
- lonny, yksityiseksi, narttu
- suski, yksityiseksi, uros
- Janita, Comma Chaos, narttu
PENTUEEN ISÄ (VAIHDETTU!)
Tämän pentueen isäksi valitsen uroksen LTW-08 Graz Beat The Elite, eli tutummin vain Elmerin. Poika on niittänyt hyvin näyttelymenestystä ja tokostakin hyviä sijoituksia tullut. Elmerillä on sukua äidin puolelta mutta isä on evm-sukuinen.
PENTUEEN EMÄ (VAIHDETTU!)
Emäksi valitsin narttuni Democrats Are Sexy'yn eli kotoisammin Beckyn. Näyttelyistä on tullut ihan hyviä tuloksia ja kanakoirakokeistakin napsinut pari ykköstulosta. Becky ei ole minulla vielä kovin kauaa ollut, joten en ole ehtinyt kisaamaan tytön kanssa vielä paljoa. Oikein sievä neitokainen. Beckyn suku on kokonaan evm.
HUOM! NIMET!
Tästä pentueesta tulee Passion- pentue, ja nimi alkaa kasvatusliitteellä Cottongrass. Omia nimiä saa keksiä, kunhan se on englantia, nimessä on vähintään kaksi sanaa ja siinä esiintyy sana Passion. Alla kuitenkin jotain valmiiksi keksittyjä:
-- Cottongrass Pink Passion varattu minulle
-- Cottongrass Dark Passion varattu mio
-- Cottongrass Passion Play
-- Cottongrass Name Of Passion
-- Cottongrass Passion Player varattu suski
-- Cottongrass Peaceful Passion varattu lonny