Englanninsetteripentue / syntyneet

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Englanninsetteripentue / syntyneet

Viesti Kirjoittaja kirby »

KUVASTA KIITOS LEGENDS
Kuva
Voiko näitä otuksia vastustaa?!

LONNY & SUSKI! sivuja jo vähän odottelen teiltä!

Suunnitteilla Cottongrassiin enkkupentuja, eli kaikki enkkupennuista kiinnostuneet kuulolle!

Suunnitelmissa siis pentue maaliskuulle, mikäli kiinnostuneita löytyy. Annan pennun vain hyvään kotiin, jossa koiran on mahdollisuus viettää aktiivista elämää, eikä sitä heti oston jälkeen jätetä listan jatkeeksi. Aktiivisuus ei ole aina vain kisaamista, vaan toivonkin esimerkiksi että minulle kerrottaisiin kuulumisia silloin tällöin (: Mikäli voit taata niin hyvän kodin kuin suinkin, olet varmasti tuleva pennun ottaja.

Sääntöihin kuuluu, että koiraa ei saa myydä ilman minun lupaani. Eli jos sinulla ei sitten aika riitäkään koirasi kanssa, kerrothan siitä minulle, niin minä myyn koiran. Koiraa ei myöskään saa lopettaa ennen kuin se täyttää 10 virtuaalivuotta (oman ikääntymisesi mukaan). Jalostuskäytöstä sen verran, että en nyt laita sen kummemmin rajoituksia, mutta näin pinissä piireissä on oltava tarkkana ettei pentueet yhdelle koiralle kasva aivan mielettömiksi.

Jos haluat meiltä pennun, kerrothan ensin, mitä kuuluu tulevaisuuden suunnitelmiin. On myös suotavaa (ja ehtona) että annat minulle kennelisi osoitteen. Teen päätelmäni itse ja pystyn myös joustamaan ;--) Varauksia otan alustavasti 4 kappaletta, voin nostaa kyllä viiteenkin jos kamalasti kiinnostusta on.

pentue syntyy 21.2!
Varaukset 5 kpl ei enää varauksia!
- Elina, Cottongrass, uros Cottongrass Pink Passion "Merlin"
- mio, yksityiseksi, uros Cottongrass Dark Passion "Tatsi"
- lonny, yksityiseksi, narttu
- suski, yksityiseksi, uros
- Janita, Comma Chaos, narttu

PENTUEEN ISÄ (VAIHDETTU!)
Tämän pentueen isäksi valitsen uroksen LTW-08 Graz Beat The Elite, eli tutummin vain Elmerin. Poika on niittänyt hyvin näyttelymenestystä ja tokostakin hyviä sijoituksia tullut. Elmerillä on sukua äidin puolelta mutta isä on evm-sukuinen.

PENTUEEN EMÄ (VAIHDETTU!)
Emäksi valitsin narttuni Democrats Are Sexy'yn eli kotoisammin Beckyn. Näyttelyistä on tullut ihan hyviä tuloksia ja kanakoirakokeistakin napsinut pari ykköstulosta. Becky ei ole minulla vielä kovin kauaa ollut, joten en ole ehtinyt kisaamaan tytön kanssa vielä paljoa. Oikein sievä neitokainen. Beckyn suku on kokonaan evm.

HUOM! NIMET!
Tästä pentueesta tulee Passion- pentue, ja nimi alkaa kasvatusliitteellä Cottongrass. Omia nimiä saa keksiä, kunhan se on englantia, nimessä on vähintään kaksi sanaa ja siinä esiintyy sana Passion. Alla kuitenkin jotain valmiiksi keksittyjä:

-- Cottongrass Pink Passion varattu minulle
-- Cottongrass Dark Passion varattu mio
-- Cottongrass Passion Play
-- Cottongrass Name Of Passion
-- Cottongrass Passion Player varattu suski
-- Cottongrass Peaceful Passion varattu lonny
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Milou
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 110
Liittynyt: La Marras 29, 2008 10:34 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja Milou »

Setterit <3 mutta nyt ei oikein oo aikaa kun sakuille muuten ottaisin vaikka 1000 XD
MISS YOU
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja kirby »

Milou - ainahan nyt yksi mahtuu :--D
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Milou
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 110
Liittynyt: La Marras 29, 2008 10:34 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja Milou »

No jos löydän kuvat ja jos ei tarvii himokisausta! :D
MISS YOU
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja kirby »

Milou, himokisausta minä en todellakaan vaadi (: Kunhan tiedän että on elossa. Saa kisata lajissa kuin lajissa. Kuvia voit kysellä vaikka pyynnöissä & tarjouksissa, kyllä varmasti joltain löytyy. Eli ilmoitteleppas oletko ottamassa, niin lisäilen sut sit listaan ;--)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Milou
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 110
Liittynyt: La Marras 29, 2008 10:34 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja Milou »

No laita vaan :)
MISS YOU
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja mio »

sinä ilkeä nainen. >:C haluuuuun enkkusetterin mut tilaa ei oo just nyt paljon yhtään. mmhmhmh koetan nyt vielä hillitä itseni, jos näyttää ettet saa varauksia tarpeeksi ni ehkä ilmestyn tänne uudestaan. :--)
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja kirby »

mio, tottakai sä haluut pienen setterin! Etkö sä tunne kuinka pienet mustat silmät tuijottaa sua?? :--D No ei, mieti rauhassa. Mutta olisi tosi kiva jos sä vaikka ottaisit.. ;>
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja kirby »

Milou, kerropas vähän että minne pentu on menossa ja otatko uroksen vai nartun jne.. ;--) Laitoin sinut varauslistalle mutta haluan kuulla hieman suunnitelmia..?
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Milou
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 110
Liittynyt: La Marras 29, 2008 10:34 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja Milou »

Tavuttajaan (sivut ei ole vieläkään valmiit) ja sitten ottaisin mielelläni uroksen :).

Saattaa 1 pentua putkahtaa mutta ajattelin pikkusta kisausta vaikka agi tai näyttely valion koittaa hankkia. No tällä hetkellä ei oo muuta suunitelmia.
MISS YOU
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja kirby »

Milou, okei, merkkaan sinulle urospennun (:
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Ciel
Vuohenruokaa
Viestit: 1924
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Voi grauh! Voittajassa ihastuin settereihin jaja, varsinkin enkkuihin jaja Mut koiramäärä ei oikein anna periksi. Tosi kovasti haluisin mut täytyy miettiä. Minkälaista kisautusta vaatisit?
hello, the end is near
hello, we're still standing here
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja kirby »

Ciel, ihan sellasta rentoa vaan (: Että kunhan kisakalenteriin nyt edes pari kisaa raavitaan kasaan, niin se riittää, jos minulle sitten tullaan kuulumisia kertomaan jne. Toki jos koiralla on hyvät kuvat, ja näyttelymenestystä voisi tulla, niin minä voin ottaa kasvatteja kyllä näyttelyreissuille mukaan ;--) Eli ei himokisausta, kyllä jokainen varmasti tällaisesta selviää (:
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja hayano »

Miuta saattais Finjalle kaveriks kiinostaa enkkusetteri mut pitää viel katella ku ajatuksissa on ollu kyl yks toinekii setteri. Kahtellaan :D

Tosin haluisin tietää vanhemmat ennenkuin otan pennun :D
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Ciel
Vuohenruokaa
Viestit: 1924
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Hmm no jos mä sitten, eiköhän tällänen yks setteri mahdu vielä joukkoon pyörimään ;)

Eli tulisi uuteen kenneliini Lyanraan, joka tosin ei ole vielä valmis. Kumminkin kisanäyttöä ja sellasta voi katsella toisesta kennelistäni Halysta. Harrastettaisiin kanakoirakokeita, mejää ja näyttelyitä näin pääasiassa. Kuvat hankin jostain 8) Elinikäinen koti kyllä olisi tiedossa pentuselle. Kuulumisia kyllä kertoilisin aina kun muistan.
Että jos meille vaikka narttu lähtisi?
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Vastaa Viestiin