Ratapihan L: SIPERIANHUSKY -- lukkoon
Lähetetty: La Helmi 14, 2009 12:29 pm
SYNTYNEET 11.03.2009
Üubertsuuberkyybertuplaextraharvinaisuuksia tulossa maaliskuun keskivaiheille...
(Kasvatus-sivu)
Äitihommissa toimii ensimmäistä kertaa Wiua Hoarmûrath Ice King, tutummin Taiga. Energisyytensä ja tarkkaavaisuutensa vuoksi se on hyppinyt itsensä agilityvalioksi, miellyttämishalu on ollut vaikuttamassa tokossa (4 x I-palkinto) ja sen yhteistyökyky, kestävyys ja toimintavalmius antavat sille mahdollisuuden loistaa valjakossa (80rp.), ei tosin johtajan hommissa. Yksin se myös pärjää valjakossa. Näyttelyissä ollaan myös lukuisat kerrat käyty, muttei kovin parhain tuloksin pärjätty. Kreikan voittaja se oli vuonna 2007, mutta muuten on tullut pääasiassa EH:ta. Käyttäytymiskoe on läpäisty.
Isänä on evm. uros Epiqua Arctic Fresh.
ASTUTUS: 05.03.2009
SYNTYMÄVIIKKO: 11
SYNTYNEET: 11.03.2009
MYYNTIEHDOT
1. Mahdollisista muutoksista (esimerkiksi osoitteen muuttuminen, kasvatin myynti) pitää ilmoittaa minulle.
2. Kuulumisia ei ole pakko ilmoitella, mutta esimerkiksi jos olet teettämässä kasvatilla pentueita tai muuta tärkeää, niin sellaisesta minulle täytyy ehdottomasti ilmoittaa, joko sähköpostiin tai vieraskirjaan.
3. Kasvatin sivuilla täytyy ilmoittaa tärkeät tiedot, esimerkiksi nimi, syntymäaika ja kasvattaja (miel. linkitettynä Ratapihan etusivulle) ynnä muut sellaiset eikä niitä saa muuttaa (paitsi kutsumanimeä jos kasvatti myydään)
4. Kasvatilla täytyy kisata virallisissa kisoissa.
5. Jos kasvatti unohtuu/sivuja ei päivitetä/ei kisata tai muuta mitä tahansa myyntiehdoista poikkeavaa tapahtuu, minulla on kasvattajana täysi oikeus ottaa kasvatti takaisin itselleni tai myydä se eteenpäin.
VARAAJAT (4/4)
Varaajia täytyy olla väh. 2, jotta pentue syntyy. Jos joku haluaa sijoitusnartun (jonka tästä pentueesta miel. antaisin), ilmoittakoon jotenkin minulle, niin jutellaan miten kumpikin kisauttaa ym. oleellisia asioita.
Vahvista varauksesi vasta sitten, kun olet 100% varma, että pennun otat!
Rekisteröin kaikki pennut kunhan pentue syntyy, joten ilmoitathan pennun värin minulle!
n. vveera, Ratapihan, Ratapihan Lost in Hollywood "Nita", väri: harmaa-ruskea-valkoinen, vahvistus: kyllä
u. Hasse, Arctic Line, Ratapihan Let Me Know "Mocca", väri: harmaa-valkoinen, vahvistus: kyllä
SIJOITUS: n. Milja, Sudenyön, Ratapihan Lies "Tilli", väri: harmaa-valkoinen, vahvistus: kyllä
NIMET
UUSI: R. Let us prey
UUSI: R. Loveshine
UUSI: R. Looks that kill
UUSI: R. Live wire
UUSI: R. Lying from you
UUSI: R. Lonely Day
UUSI: R. Lost in Hollywood -> vveeralle
UUSI: R. Legend of Zelda
R. Look at your game
R. Live and let die
R. Locomotive
R. Letterbomb
R. Longview
R. Like a rat does cheese
R. Lonely is the hunter
R. Love's a deadly weapon
R. Little Caesar
R. Love's a slap in the face
R. Let me go rock n' roll
R. Love gun
R. Lick it up
R. Let me know -> Hasselle
R. Ladies room
R. Larger than life
R. Living in sin
R. Last to know
R. Little things
R. Lies -> Miljalle
R. Lowrider
R. Love and luxury
R. Long Away
R. Lazing on a sunday afternoon
R. Lily of the valley
SINULLEKKO PENTU?
Kerro minne menisi, uros vai narttu, mahd. kuvat + väri, kisautus, mahd. jälkeläiset ym. oleelliset asiat.
Üubertsuuberkyybertuplaextraharvinaisuuksia tulossa maaliskuun keskivaiheille...
(Kasvatus-sivu)
Äitihommissa toimii ensimmäistä kertaa Wiua Hoarmûrath Ice King, tutummin Taiga. Energisyytensä ja tarkkaavaisuutensa vuoksi se on hyppinyt itsensä agilityvalioksi, miellyttämishalu on ollut vaikuttamassa tokossa (4 x I-palkinto) ja sen yhteistyökyky, kestävyys ja toimintavalmius antavat sille mahdollisuuden loistaa valjakossa (80rp.), ei tosin johtajan hommissa. Yksin se myös pärjää valjakossa. Näyttelyissä ollaan myös lukuisat kerrat käyty, muttei kovin parhain tuloksin pärjätty. Kreikan voittaja se oli vuonna 2007, mutta muuten on tullut pääasiassa EH:ta. Käyttäytymiskoe on läpäisty.
Isänä on evm. uros Epiqua Arctic Fresh.
ASTUTUS: 05.03.2009
SYNTYMÄVIIKKO: 11
SYNTYNEET: 11.03.2009
MYYNTIEHDOT
1. Mahdollisista muutoksista (esimerkiksi osoitteen muuttuminen, kasvatin myynti) pitää ilmoittaa minulle.
2. Kuulumisia ei ole pakko ilmoitella, mutta esimerkiksi jos olet teettämässä kasvatilla pentueita tai muuta tärkeää, niin sellaisesta minulle täytyy ehdottomasti ilmoittaa, joko sähköpostiin tai vieraskirjaan.
3. Kasvatin sivuilla täytyy ilmoittaa tärkeät tiedot, esimerkiksi nimi, syntymäaika ja kasvattaja (miel. linkitettynä Ratapihan etusivulle) ynnä muut sellaiset eikä niitä saa muuttaa (paitsi kutsumanimeä jos kasvatti myydään)
4. Kasvatilla täytyy kisata virallisissa kisoissa.
5. Jos kasvatti unohtuu/sivuja ei päivitetä/ei kisata tai muuta mitä tahansa myyntiehdoista poikkeavaa tapahtuu, minulla on kasvattajana täysi oikeus ottaa kasvatti takaisin itselleni tai myydä se eteenpäin.
VARAAJAT (4/4)
Varaajia täytyy olla väh. 2, jotta pentue syntyy. Jos joku haluaa sijoitusnartun (jonka tästä pentueesta miel. antaisin), ilmoittakoon jotenkin minulle, niin jutellaan miten kumpikin kisauttaa ym. oleellisia asioita.
Vahvista varauksesi vasta sitten, kun olet 100% varma, että pennun otat!
Rekisteröin kaikki pennut kunhan pentue syntyy, joten ilmoitathan pennun värin minulle!
n. vveera, Ratapihan, Ratapihan Lost in Hollywood "Nita", väri: harmaa-ruskea-valkoinen, vahvistus: kyllä
u. Hasse, Arctic Line, Ratapihan Let Me Know "Mocca", väri: harmaa-valkoinen, vahvistus: kyllä
SIJOITUS: n. Milja, Sudenyön, Ratapihan Lies "Tilli", väri: harmaa-valkoinen, vahvistus: kyllä
NIMET
UUSI: R. Let us prey
UUSI: R. Loveshine
UUSI: R. Looks that kill
UUSI: R. Live wire
UUSI: R. Lying from you
UUSI: R. Lonely Day
UUSI: R. Lost in Hollywood -> vveeralle
UUSI: R. Legend of Zelda
R. Look at your game
R. Live and let die
R. Locomotive
R. Letterbomb
R. Longview
R. Like a rat does cheese
R. Lonely is the hunter
R. Love's a deadly weapon
R. Little Caesar
R. Love's a slap in the face
R. Let me go rock n' roll
R. Love gun
R. Lick it up
R. Let me know -> Hasselle
R. Ladies room
R. Larger than life
R. Living in sin
R. Last to know
R. Little things
R. Lies -> Miljalle
R. Lowrider
R. Love and luxury
R. Long Away
R. Lazing on a sunday afternoon
R. Lily of the valley
SINULLEKKO PENTU?
Kerro minne menisi, uros vai narttu, mahd. kuvat + väri, kisautus, mahd. jälkeläiset ym. oleelliset asiat.