Sivu 1/3
Kuperkeikan ensipentue !Janita sivuja!
Lähetetty: Su Helmi 15, 2009 8:20 pm
Kirjoittaja Dream
Kuperkeikan ensimmäisten pentujen on aika tupsahtaa maailmaan. Odotamme maaliskuulle syntyväksi suomenlapinkoiran pentuja, jos vain varaajia saamme tarpeeksi.
Pentueen emänä on Kuperkeikan ja minun ensimmäinen virtuaalikoirani (ensimmäinen kun aloitin virallisissa kisoissa)
Geewas Lavender "Helmi". Ensimmäiset tulokset on saatu 15.6 ja siitä lähtien tuloksia on tullut ahkeran toiminnan seurauksena. BH, RH-E, RH-T B, RH-FLB, JK3, Hk1, vFBV, vKTV, vPVA, vFIN KVA*. Juuri (vahvistamattoman) käyttövalion arvoon tarvitut JK3:set on nyt saatu, agilitystä puuttuu 2vKUMA:a Maxi3:sta, ja pelastuskoira hommissa lähdemme tavoittelemaan vielä jäljen A:ta & B:tä.
Isänä evm. sukuinen pivikoherra BH, SchH1, vPVA
Koheltajan Ruskahalla, joka on näyttelyissä menestynyt EH:lla ja ERI:llä ja kisaa Mejä:n VOI:ssa. Molemmilla koirilla pentue tulee olemaan ensimmäinen ja viimeinen. Helmin siskolla on suunniteltu pentuetta, mutta asiasta ei olla varmoja.
Tulevalta omistajalta toivoisin ennen kaikkea pysyvää ja rakastavaa kotia. Tietenkin aktiivinen kisautus olisi iso plussa, mutta toivoisin ainakin BH:n suoritettavaksi, sekä paimennusvalioksi, ja muita lajeja siinä rinnalla silloin kuin pystyy. Muutama kisa kuussa riittää. Varausta vain alle, mikäli uskot että juuri sinulla olisi yksi paikka pienelle nallekarhulle :> Voit tutustua Kuperkeikan kasvatuskohtaan ak:n linkistä.
Varaajat: [2/2]
Kuperkeikan Ensi-ilta / narttu / Janita /
CommaChaos
Kuperkeikan Ensisuudelma / narttu / Ellu /
Koheltajat sijoitus!
Ensi-pentujen nimivaihtoehtoja
Kuperkeikan Ensi-ilta
Janita
Kuperkeikan Ensi yö
Kuperkeikan Ensi suudelma
Ellu
Kuperkeikan Ensi kosketus
Kuperkeikan Ensi tapaaminen
Kuperkeikan Ensi lempi
Syntyvät 1.3
Re: Kuperkeikan ensipentue
Lähetetty: Su Helmi 15, 2009 10:43 pm
Kirjoittaja Janina
-
Re: Kuperkeikan ensipentue
Lähetetty: Ma Helmi 16, 2009 3:24 pm
Kirjoittaja Dream
Eiköhän sinne päin lähte yksi pentunen :> Jos noihin lajeihin tosiaan saisi tuon paimennuksen vielä ja BH-kokeen, niin kuulostaisi loistavilta lajivalinnoilta. Jälkeläisistä en uskalla sanoa sen enempää vielä (riippuu ihan toisesta varaajasta ja hänen suunnitelmista), mutta uskoisin että eiköhän ainakin 2 pennun pentue olisi mahdollista, jos kisamenestystä tyttönen poikii :>
Vielä yksi varaaja, niin pentue olisi mahdollista syntyä!
Re: Kuperkeikan ensipentue
Lähetetty: Ti Helmi 17, 2009 2:44 pm
Kirjoittaja Janina
-
Re: Kuperkeikan ensipentue
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 3:08 pm
Kirjoittaja Ellu
Mieki oisin kiinnostunut. (:
//dödiii.. Eli pentu pääsis
Koheltajin, lapinkoirien ja shelttien seuraksi. Kisautus on melko säännöllistä ja lajeja en ole tarkasti määritellyt mutta ilmoitan suht.koht joka lajiin missä on tilaa, pääasiassa kuitenkin paimennus, toko, agi, mejä, koiratanssi, flyball ja pelastuskoira sekä pk-lajit.
Klik linkistä näet koirien kisautuksen määrän yms. sivunäyttönä vaikka
Alice. Aktiivinen ja pysyvä koti olisi pennulle tarjolla.
Nartusta olisin kiinnostunut kun noita lappariuroksia on niin paljon. Mahdollisesti pieni pentue jossakin vaiheessa mikäli sulta siihen luvan saan ja sopivasti tuloksia löytyy.
Ensisuudelma olis nimi. (:
Re: Kuperkeikan ensipentue
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 4:55 pm
Kirjoittaja Dream
Tämähän vaikuttaa hyvältä, nyt olisi jo mahdollinen toinenkin varaaja, kunhan kuulen ensiksi Ellun suunnitelmia :>
//juu-uu. enköhän uskalla sinullekkin pennun luvata, vaikka aika paljon kisoja oli viimevuoden puolelta :> lajitkin ovat hyvät ja monipuoliset, toivottavasti pääsette aloittelemaan kisaamisen hyvissä merkeissä. :>
HUOM!
Miten olisi, jos pennut syntyisivät 1.3 , ja siihen mennessä saisin molemmilta sivut? Yritän katsella tuota isääkin vielä (oikeastaan miettiä evm. isälle nimeä) tässä viikonsisällä, kuitenkin ennen pentujen syntymää. ^^
Re: Kuperkeikan ensipentue
Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 4:07 pm
Kirjoittaja Ellu
Mulla ois kaks evm. urosta jota vois mahollisesti käyttää
Ruska ja
Rock..
1.3 käy hyvin. mä en oo kaikkia kisoja edes päivittäny tonne sivulle kun en oo muistanu. (:
Re: Kuperkeikan ensipentue
Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 4:24 pm
Kirjoittaja Dream
Ruska vaikuttaisi hyvältä isä-ehdokkaalta, mutta mielellään tämä olisi sen ainoa pentue sitten. Jos tuo kriteeri käy, niin Koheltajan Ruskahalla kävisi hyvin isäksi! :>
Re: Kuperkeikan ensipentue
Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 4:30 pm
Kirjoittaja Janina
-
Re: Kuperkeikan ensipentue
Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 4:57 pm
Kirjoittaja Ellu
Ei haittaa vaikka jäiskin ainoaks pentueeks. (: mua häiritsi kamalasti kun on niin monta urosta ja jokaista mielellään jalostuksessa käyttäis ainaki sen kerran. no nyt on yks uros vähemmän jalostukseen käytettävissä. Väsään sivut tänään varmaankin.
Re: Kuperkeikan ensipentue
Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 6:02 pm
Kirjoittaja Dream
Asia on sitten sillä selvä :> Kirjoittelin tuonnne ylös nyt isäksi Ruskan. Sivuja odotellaan molemmilta ennen pentujen syntymää!
Re: Kuperkeikan ensipentue
Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 9:02 am
Kirjoittaja Ellu
Jos haluut sijottaa toisen niin mie voin ottaa sitten sijotukseen. (;
Re: Kuperkeikan ensipentue
Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 12:02 pm
Kirjoittaja Dream
Olen ajatellut että tästä pentueesta en halua sijoitusta, mutta jos on halukas teettämään pienen pentueen, voidaan asiasta keskustella molempien kanssa sitten myöhemmällä (vaadin, että minuun otetaan yhteyttä asiasta, ja pennulla on kunnon kisautus pohjana). Mutta nämä asiat voi jättää sitten myöhempään, ja parempi olisi ettei molemmilla pennuilla pentuetta teetetä, jos vain mahdollista. :>
Re: Kuperkeikan ensipentue
Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 12:19 pm
Kirjoittaja Janina
-
Re: Kuperkeikan ensipentue
Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 1:22 pm
Kirjoittaja Ellu
Ookei. ei sitten mitään. (: Muakin kieltämättä kiinnostais pentue teettää kun kisautus on kunnossa.
...