Flareflyn kerrynterriereitä
Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 7:14 pm
Uusi yritys, lähtien 16.9.09
i: KREW-08 CAW-08 EUV-08 Bromley Cross
e: BH FIN KANS MVA MV-07 NLW-07 Rywal Antrast
Pistetään kyselyä menemään, kuka tahtoo kerrynterrierin? Viime pentueesta Flareflyssa on jo aikaa ja viime kyselyyn vastasi pari kiinnostunutta, mutta siihen se jäi. Onko ilmaantunut uusia potentiaalisia pennunottajia, kerrykannan elvyttäjiä, aktiivisia omistajia? Pentueen teettämiselle pidän vähimmäisvarausmääränä kahta pentua.
Mikäli innostuit tai olet jo pidempään etsinyt omaa mustapartaista kaveria, kerrohan missä pentu tulee asumaan ja oletko tehnyt jonkinlaista suunnitelmaa kisattavien lajien suhteen. Vaadin käyttämään pentua edes pariin otteeseen näyttelyssä. Pentuehan on Flareflyn D-pentue, mikä tarkoittaa, että nimet tulevat olemaan mallia FF D.... Jos jollain on pennun ottaminen kuvista kiinni niin olen menossa Kouvolan näyttelyyn 22.8. kuvaamaan, kerrykehälle varmasti.
Varaukset
i: KREW-08 CAW-08 EUV-08 Bromley Cross
e: BH FIN KANS MVA MV-07 NLW-07 Rywal Antrast
Pistetään kyselyä menemään, kuka tahtoo kerrynterrierin? Viime pentueesta Flareflyssa on jo aikaa ja viime kyselyyn vastasi pari kiinnostunutta, mutta siihen se jäi. Onko ilmaantunut uusia potentiaalisia pennunottajia, kerrykannan elvyttäjiä, aktiivisia omistajia? Pentueen teettämiselle pidän vähimmäisvarausmääränä kahta pentua.
Mikäli innostuit tai olet jo pidempään etsinyt omaa mustapartaista kaveria, kerrohan missä pentu tulee asumaan ja oletko tehnyt jonkinlaista suunnitelmaa kisattavien lajien suhteen. Vaadin käyttämään pentua edes pariin otteeseen näyttelyssä. Pentuehan on Flareflyn D-pentue, mikä tarkoittaa, että nimet tulevat olemaan mallia FF D.... Jos jollain on pennun ottaminen kuvista kiinni niin olen menossa Kouvolan näyttelyyn 22.8. kuvaamaan, kerrykehälle varmasti.
Varaukset