Sivu 1/2

Flareflyn kerrynterriereitä

Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 7:14 pm
Kirjoittaja ressk
Uusi yritys, lähtien 16.9.09

i: KREW-08 CAW-08 EUV-08 Bromley Cross
e: BH FIN KANS MVA MV-07 NLW-07 Rywal Antrast

Pistetään kyselyä menemään, kuka tahtoo kerrynterrierin? Viime pentueesta Flareflyssa on jo aikaa ja viime kyselyyn vastasi pari kiinnostunutta, mutta siihen se jäi. Onko ilmaantunut uusia potentiaalisia pennunottajia, kerrykannan elvyttäjiä, aktiivisia omistajia? Pentueen teettämiselle pidän vähimmäisvarausmääränä kahta pentua.

Mikäli innostuit tai olet jo pidempään etsinyt omaa mustapartaista kaveria, kerrohan missä pentu tulee asumaan ja oletko tehnyt jonkinlaista suunnitelmaa kisattavien lajien suhteen. Vaadin käyttämään pentua edes pariin otteeseen näyttelyssä. Pentuehan on Flareflyn D-pentue, mikä tarkoittaa, että nimet tulevat olemaan mallia FF D.... Jos jollain on pennun ottaminen kuvista kiinni niin olen menossa Kouvolan näyttelyyn 22.8. kuvaamaan, kerrykehälle varmasti.

Varaukset

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 7:18 pm
Kirjoittaja mio
no voihan hittolainen, olen ollut kauan aikaa jo kiinnostunut kerryistä mutta ei mulla kyllä ole yhtään varaa ottaa "väärän rotuisia" nyt tällä hetkellä.. ;--(

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 8:28 pm
Kirjoittaja Janina
-

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 11:32 pm
Kirjoittaja ressk
mio, harmi! :(

Janita, hyvältä vaikuttaa, sanotko vielä kumpaa sukupuolta pentu sais olla?

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 11:43 pm
Kirjoittaja Janina
-

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Lähetetty: Ti Helmi 24, 2009 5:59 pm
Kirjoittaja ressk
Varauksia otan tämän viikon loppuun.

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Lähetetty: Ti Helmi 24, 2009 6:10 pm
Kirjoittaja Janina
-

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Lähetetty: Ti Helmi 24, 2009 7:42 pm
Kirjoittaja ressk
Mitä taas säädän! Huomasin ton editoinnin mutta kirjotin kuitenki uros, hyvähyvä.. Pentuetta ei tule ellei tule väh. kahta varausta, näin päätin.

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Lähetetty: To Helmi 26, 2009 10:49 am
Kirjoittaja Marcia
Härrekyyl kun mua taas kiinnostaisi.. Joomaganan & Criminalesiin en varmaankaan koiraa sijoittaisi mutta New Yorkiin olisi kiva saada kilpailutallikoira. Ilmoittelen myöhemmin.. Kuvaluvatkin mulla olis..

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 2:59 pm
Kirjoittaja ressk
Mariza, tiedätkö jo ootko ottamassa pentua? Tänään alkas oleen viimenen päivä varata ja vähän pahalta näyttää.. Saatan vielä venyttää varausaikaa ens keskiviikkoon.

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 3:21 pm
Kirjoittaja Marcia
No jospa mie tällä kertaa jätän väliin..

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 3:44 pm
Kirjoittaja Risto
Vooooi minun kasvattini emänä. Ootte pärjänny hienosti näyttelyissä! &.&

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 8:03 pm
Kirjoittaja ressk
Mariza, seelvä. Otetaan varauksia sitte keskiviikkoon asti.
wenya, hehe, joo onhan tuo mukavasti pärjäilly.

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Lähetetty: Su Maalis 15, 2009 9:38 am
Kirjoittaja kya
Jos ois kuvia ni porukkaan ois hyvin mahtunut Rambolle pikkuveikka :)

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Lähetetty: Pe Heinä 03, 2009 7:36 pm
Kirjoittaja ressk
Nostetaan tää ja yritetään uudelleen. :cool: