Sivu 1/1
Hallavahukan etelävenäläisiä 10.05.
Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 4:49 pm
Kirjoittaja Vinta
Pentue syntymässä 10.05. !
etelävenäjänpaimenkoira pentue
Isä vKREW-08, vV-08, vEUW-08
Duracao Flowynic
Emä BH, N MVA, vKREW-08, vEUW-08
Bialy Kwiat Tihandra
Varaukset
Varga, Hallavahukan - narttu
Hallavahukan Naavaneito "Nanna"
Susityttö, Teräshampaan - uros
Hallavahukan Niittykiitäjä "Kitte"
Re: Hallavahukan etelävenäläisiä ja romanialaisia !
Lähetetty: Ma Maalis 02, 2009 11:43 pm
Kirjoittaja Vinta
Up.
Re: Hallavahukan etelävenäläisiä ja romanialaisia !
Lähetetty: Su Maalis 08, 2009 9:13 pm
Kirjoittaja Vinta
Upp.
Re: Hallavahukan etelävenäläisiä !
Lähetetty: Su Huhti 05, 2009 1:32 pm
Kirjoittaja Vinta
Kati ?
Re: Hallavahukan etelävenäläisiä !
Lähetetty: Pe Huhti 10, 2009 11:42 pm
Kirjoittaja Kati
Mun pakko ainakin nyt kieltäytyä, ei meinaa aika piisata näille jo olevillekkaan saatika uusille :S
Re: Hallavahukan etelävenäläisiä !
Lähetetty: Ti Huhti 14, 2009 3:40 pm
Kirjoittaja Vinta
Juu, katsellaan sitten seuraavasta. :)
Re: Hallavahukan etelävenäläisiä !
Lähetetty: Ti Huhti 28, 2009 12:55 pm
Kirjoittaja Vinta
Susityttö >> Pentue syntymässä 10.05., onko tämä ok ? :)
Re: Hallavahukan etelävenäläisiä !
Lähetetty: Ti Huhti 28, 2009 2:06 pm
Kirjoittaja Susityttö
Hyvin kelpaa :D
Re: Hallavahukan etelävenäläisiä !
Lähetetty: Ti Huhti 28, 2009 4:05 pm
Kirjoittaja Vinta
Hienoa. Jäänkin sitten odottelemaan sivuja. :)
Re: Hallavahukan etelävenäläisiä 10.05.
Lähetetty: Ti Huhti 28, 2009 4:23 pm
Kirjoittaja Susityttö
Minkäslaisia nimiä näille pennuille on tulossa? (:
Re: Hallavahukan etelävenäläisiä 10.05.
Lähetetty: Ti Huhti 28, 2009 4:42 pm
Kirjoittaja Vinta
N-kirjaimella ovat alkamassa ja suomenkielisiä ovat. Oman pentuni nimen olen jo päättänyt, joten tässä sinulle vaihtoehtoja:
Naavatassu
Naavaparta
Napanteri
Nallipyssy
Napakymppi
Neljätuuli
Neppari
Niittykiitäjä
Nokinassu
Nokipoika
Nokkospoika
Nopsajalka
Nummipeikko
Toivottavasti löydät näistä sopivan. Voit toki itsekin keksiä jos tahdot. :)
Re: Hallavahukan etelävenäläisiä 10.05.
Lähetetty: Ke Huhti 29, 2009 10:31 am
Kirjoittaja Susityttö
Jos meille sitten Hallavahukan Niittykiitäjä? (:
Re: Hallavahukan etelävenäläisiä 10.05.
Lähetetty: Ke Huhti 29, 2009 1:17 pm
Kirjoittaja Vinta
Sopii hyvin. :)
Re: Hallavahukan etelävenäläisiä 10.05.
Lähetetty: To Huhti 30, 2009 9:04 am
Kirjoittaja Susityttö
Pojan kutsumanimeksi tuli
Kitte vaikka se vähän tyttömäiseltä kuullostaakin (:
Re: Hallavahukan etelävenäläisiä 10.05.
Lähetetty: To Huhti 30, 2009 4:14 pm
Kirjoittaja Vinta
Kiitoksia sivuista ! :)