Nojaa, on noi uudet ulkoasut olleet jo pidemmän aikaa, joten voisin vihdoinkin esitellä kennelit teille (8
Ingalsinhan on jo tuttu teille. Merkittävimmiksi muutoksiksi voisi mainita suomenkielisyyden (tosin kasvatti- ja in memoriam -listat ovat vielä kääntämättä, pahoittelen xd) ja sen, ettei kennelillä taaskaan ole mitään tiettyä kasvatusrotua. Ihan vain sen takia, etten kuitenkaan pysty pysymään siinä.
Meia-noite on myös periaatteessa vanha kennel (perustettu 2006 ja suljettu saman vuoden puolella), mutta herätin sen henkiin uudelleen ihan vähän aikaa sitten. Meia-noite on englanninkielinen, koska se on osana englanninkielistä "sim gamea", Impulsion Sim Gamea. Kennel keskittyy australianpaimenkoiriin.
Ingalsin & Meia-noite
-
Minnea
- Kanada
Ingalsin & Meia-noite
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
Maya
- Nakkisotilas
Re: Ingalsin & Meia-noite
Minä ostin sinulta muuten Meia-noite Azulin joskus silloin '06. Se oli oikeasti hirveän menestynyt koira silloin, viittä vaille yhden näyttelyliiton valio, mutta en tiedä vaihdoinko kuvat vai mitä, mutta nykyään ne sinun tulokset eivät ole osana sen kalenteria ( :( ). Tulin vain ilmoittelemaan.
Kommentoin kuitenkin Meia-noitea heti, kun tämä kone rupeaa pelittämään ton freewebsin kanssa. Olen jo "ikävöinyt" Meia-noitea!
// Noniin. Ulkoasusta sen verran, että tykkään sen taustasta ainakin. Tuo otsikko saattaa hieman ehkä hukkua tuohon taustaan, mutta pidän sitten kaikesta linkkien asettelusta yms siihen. Tuo tassu on hieno lisä. Ja haluan nostaa hattua kun pyörittelet kenneliä englanniksi (selittää ehkä sekin, kun harrastelet ulkomaalaista virtuaalitouhuja?). On varmaan kieli jotenkin parantunut. En keksi oikein erikoisempaa sanottavaa. Sivut ovat käytännölliset ja niillä viihtyy. Kaikki on niin selkeää, ihanan selkeää.
Kommentoin kuitenkin Meia-noitea heti, kun tämä kone rupeaa pelittämään ton freewebsin kanssa. Olen jo "ikävöinyt" Meia-noitea!
// Noniin. Ulkoasusta sen verran, että tykkään sen taustasta ainakin. Tuo otsikko saattaa hieman ehkä hukkua tuohon taustaan, mutta pidän sitten kaikesta linkkien asettelusta yms siihen. Tuo tassu on hieno lisä. Ja haluan nostaa hattua kun pyörittelet kenneliä englanniksi (selittää ehkä sekin, kun harrastelet ulkomaalaista virtuaalitouhuja?). On varmaan kieli jotenkin parantunut. En keksi oikein erikoisempaa sanottavaa. Sivut ovat käytännölliset ja niillä viihtyy. Kaikki on niin selkeää, ihanan selkeää.
-
Minnea
- Kanada
Re: Ingalsin & Meia-noite
: D Muistan Azulin hyvin. Kiva, että se on vielä hengissä ^__^ (Azulhan ei ole varsinaisesti kasvattini, vaan olen keksinyt sen.)
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä